یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳ Sunday, 27 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21570 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

لایروبی رودخانه چمبشیر و آبشوران کرمانشاه برخورد سمند با لاستیک وسط جاده مادر خانواده را به کام مرگ فرو برد موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟

قیمت نان و آرد در کرمانشاه افزایش نداشته است
31 تیر 1400 - 11:38
شناسه : 270554
1
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

ماشاالله ارویسی  اظهار کرد: قیمت نان و آرد در سال ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه افزایش نداشته و سال ۹۹ افزایش قیمت اعمال شده است./وی با بیان اینکه روزانه ۱۰ هزار تن گندم در استان کرمانشاه خریداری می‌شود، افزود: تا تاریخ ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰، ۳۰۰ هزار و ۸۵ تن گندم توسط غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه خریداری شده و این مقدار روزانه در حال افزایش است./مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: قیمت نان‌های یارانه‌ای نوع یک به ترتیب، نان لواش به وزن ۴۵۰ گرم یک هزار تومان، نان سنگک به وزن ۱۲۵ گرم ۳۰۰ تومان، نان تافتون به وزن ۲۰۰ گرم ۴۰۰ تومان و نان بربری به وزن ۳۸۰ گرم ۷۰۰ تومان بوده و نان‌های یارانه‌ای نوع ۲ به ترتیب نان لواش به وزن ۱۰۵ گرم ۳۰۰ تومان، نان سنگک به وزن ۴۵۰ گرم یک هزار و ۵۰۰ تومان، نان تافتون به وزن ۲۰۰ گرم ۶۰۰ تومان و نان بربری به وزن ۳۸۰ گرم یک هزار تومان است./وی ادامه داد: قیمت انواع نان بر اساس نوع و وزن آن تفاوت داشته و قیمت نان یارانه‌ای نوع یک از ۳۰۰ تومان تا یک هزار تومان و نان یارانه‌ای نوع ۲ از ۳۰۰ تومان تا یک هزار و ۵۰۰ تومان است.

پ
پ

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: قیمت نان و آرد در این استان در سال ۱۴۰۰ افزایش نداشته است.

ماشاالله ارویسی  اظهار کرد: قیمت نان و آرد در سال ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه افزایش نداشته و سال ۹۹ افزایش قیمت اعمال شده است.

وی با بیان اینکه روزانه ۱۰ هزار تن گندم در استان کرمانشاه خریداری می‌شود، افزود: تا تاریخ ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰، ۳۰۰ هزار و ۸۵ تن گندم توسط غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه خریداری شده و این مقدار روزانه در حال افزایش است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: قیمت نان‌های یارانه‌ای نوع یک به ترتیب، نان لواش به وزن ۴۵۰ گرم یک هزار تومان، نان سنگک به وزن ۱۲۵ گرم ۳۰۰ تومان، نان تافتون به وزن ۲۰۰ گرم ۴۰۰ تومان و نان بربری به وزن ۳۸۰ گرم ۷۰۰ تومان بوده و نان‌های یارانه‌ای نوع ۲ به ترتیب نان لواش به وزن ۱۰۵ گرم ۳۰۰ تومان، نان سنگک به وزن ۴۵۰ گرم یک هزار و ۵۰۰ تومان، نان تافتون به وزن ۲۰۰ گرم ۶۰۰ تومان و نان بربری به وزن ۳۸۰ گرم یک هزار تومان است.

وی ادامه داد: قیمت انواع نان بر اساس نوع و وزن آن تفاوت داشته و قیمت نان یارانه‌ای نوع یک از ۳۰۰ تومان تا یک هزار تومان و نان یارانه‌ای نوع ۲ از ۳۰۰ تومان تا یک هزار و ۵۰۰ تومان است.

ارویسی با بیان اینکه میزان مصرف نان در استان کرمانشاه از میانگین کشوری بیشتر است، افزود: در این استان سرانه مصرف نان به ازای هر نفر هشت کیلوگرم است که به میزان مورد نیاز در سطح شهر توزیع می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه تصریح کرد: این استان قطب تولید کننده گندم در کشور بوده و به صورت میانگین سالانه به ۱۳ استان گندم صادر می‌کند.

وی افزود: نظارت و بازرسی وظیفه اداره کل غله و خدمات بازرگانی نبوده ولی در صورت مشاهده تخلفاتی همچون قاچاق آرد در خارج از شبکه توزیع، سهمیه آرد ضبط و به تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تحویل داده می‌شود./مهر

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.