سه شنبه, ۲ بهمن , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 January , 2025 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21963 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

جزئیاتی جدید از تخلفات انتخابات نظام مهندسی ساختمان کرمانشاه ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه الکترونیک می‌شود/ رایزنی ها برای افزایش تعداد اتوبوس شروع بهار کردی در مناطق گرمسیری کرمانشاه؛ آیینی بر جای مانده از پیشینیان احداث شهرک ضایعات کرمانشاه به کجا رسید؟ ماجرای شیوع کرونای چشمی در کشور | این ویروس بسیار مسری است ۱۰ درصد معتادان کشور زن هستند/ فاصله زمانی اولین مصرف تا اطلاع خانواده‌ها ۵ سال است دستگیری قاتل فراری در کرمانشاه کرمانشاه از منظر شهروندان لایحه ساماندهی کارکنان شرکت بازیافت کرمانشاه بازهم بی‌نتیجه ماند به جای برف و باران، خسکسالی نصیب زمستان کرمانشاه شد/ نمود خشکسالی را در بهار و تابستان خواهیم دید هرگونه توهین، افترا در فضای مجازی جرم است تقویت سامانه بارشی و احتمال بارش برف در کرمانشاه سایت پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در مرحله تعیین سرمایه‌گذار است پلاک هوشمند از سال آینده در کرمانشاه اجرایی می‌شود مدارس کانکسی و سنگی کرمانشاه تا شهریور ۱۴۰۴ باید جمع شود ۳۱۸ میلیارد تومان برای پرداخت جرایم دیرکرد وام زلزله‌زدگان کرمانشاه اختصاص یافت دستمزد سال آینده کارگران باید ۵۰ درصد بیشتر شود تلاش می کنم عملکردم در فرمانداری مبنایی برای ارتقای سطح مشارکت زنان در مدیریت ارشد استان باشد/اهالی اورامانات از مدیریت زنان استقبال می کنند/ زن بودن محدودیت نیست بازگشایی راه دسترسی به آبشار پیران پس از چند سال فرودگاه کرمانشاه از فرودگاه‌های برتر کشور است/ دنبال افزایش پروازها هستیم

میز خدمت الکترونیک و حضوری در شهرداری کرمانشاه برپا می شود
12 خرداد 1401 - 11:06
شناسه : 278294
3
معاون شهردار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-دکتر کاوه مردافکن اظهار داشت: ارائه خدمات به ارباب رجوع، دریافت نظرات و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان از جمله دغدغه های مدیران شهری شهرداری بوده است/ میز خدمت الکترونیکی به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از سرگردانی مردم در دستگاه شهرداری و حذف مراجعات حضوری شهروندان و به استناد بند ۱ دستورالعمل میز خدمت، شهرداری کرمانشاه اقدام به راه اندازی میز خدمت حضوری و الکترونیکی می کند/معاون توسعه و برنامه ریزی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه شهرداری ها در صف مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارند و وظیفه اصلی آنها ارائه خدمات متناسب با خواسته های شهروندان است تصریح کرد: میز خدمت به عنوان یک مرکز ارتباطاتی که تنها نقطه تماس بین سازمان و مراجعه کننده به شمار میرود، وظیفه اصلی ارائه خدمات به هنگام و کارآمد به شهروندان در کمترین زمان و بالاترین کیفیت را بر عهده دارد/ ارتقای رضایت‌مندی شهروندان و تکریم ارباب‌رجوع از طریق تسریع و تسهیل در ارائه خدمات هرچه بیشتر و بهتر به آنها در کمترین زمان ممکن، ارتقای پاسخگویی و پیگیری امور مراجعه‌ کنندگان و جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان‌ های اداری واحدهای شهرداری و بهبود فرآیند رسیدگی به درخواست‌های شهروندان و کاهش مسیر حل و فصل آنها؛ تسهیل ارتباط شهروندان با مجموعه مدیریت شهری و گسترش ارائه خدمات به صورت غیر حضوری و بر بستر برخط از مهم‌ترین مزایای راه‌اندازی میز خدمت است/ در این راستا و بنا به دستور شهردار کرمانشاه مبنی بر استقرار میز خدمت حضوری و الکترونیکی، شهرداری منطقه ٨ به عنوان پایلوت انتخاب شد/تشکیل کارگروه استقرار میز خدمت با نمایندگانی از واحد های تحول اداری، فناوری اطلاعات، روابط عمومی، بازرسی، واحد ١٣٧، و واحدهای تخصصی ارائه دهنده زیر خدمت حسب مورد شهرسازی، عمرانی، خدمات شهری، مالی و با مسئولیت نماینده تام الاختیار شهرداری تا زمان استقرار میز خدمت تشکیل می‌شود.

پ
پ

معاون توسعه و برنامه ریزی شهرداری کرمانشاه از برپایی میز خدمت الکترونیکی و حضوری در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه بعنوان پایلوت خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، دکتر کاوه مردافکن اظهار داشت: ارائه خدمات به ارباب رجوع، دریافت نظرات و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان از جمله دغدغه های مدیران شهری شهرداری بوده است.

وی افزود: میز خدمت الکترونیکی به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از سرگردانی مردم در دستگاه شهرداری و حذف مراجعات حضوری شهروندان و به استناد بند ۱ دستورالعمل میز خدمت، شهرداری کرمانشاه اقدام به راه اندازی میز خدمت حضوری و الکترونیکی می کند.

معاون توسعه و برنامه ریزی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه شهرداری ها در صف مقدم خدمت رسانی به مردم قرار دارند و وظیفه اصلی آنها ارائه خدمات متناسب با خواسته های شهروندان است تصریح کرد: میز خدمت به عنوان یک مرکز ارتباطاتی که تنها نقطه تماس بین سازمان و مراجعه کننده به شمار میرود، وظیفه اصلی ارائه خدمات به هنگام و کارآمد به شهروندان در کمترین زمان و بالاترین کیفیت را بر عهده دارد.

مردافکن ادامه داد: ارتقای رضایت‌مندی شهروندان و تکریم ارباب‌رجوع از طریق تسریع و تسهیل در ارائه خدمات هرچه بیشتر و بهتر به آنها در کمترین زمان ممکن، ارتقای پاسخگویی و پیگیری امور مراجعه‌ کنندگان و جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان‌ های اداری واحدهای شهرداری و بهبود فرآیند رسیدگی به درخواست‌های شهروندان و کاهش مسیر حل و فصل آنها؛ تسهیل ارتباط شهروندان با مجموعه مدیریت شهری و گسترش ارائه خدمات به صورت غیر حضوری و بر بستر برخط از مهم‌ترین مزایای راه‌اندازی میز خدمت است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا و بنا به دستور شهردار کرمانشاه مبنی بر استقرار میز خدمت حضوری و الکترونیکی، شهرداری منطقه ٨ به عنوان پایلوت انتخاب شد.

معاون توسعه و برنامه ریزی شهرداری کرمانشاه تاکید کرد: تشکیل کارگروه استقرار میز خدمت با نمایندگانی از واحد های تحول اداری، فناوری اطلاعات، روابط عمومی، بازرسی، واحد ١٣٧، و واحدهای تخصصی ارائه دهنده زیر خدمت حسب مورد شهرسازی، عمرانی، خدمات شهری، مالی و با مسئولیت نماینده تام الاختیار شهرداری تا زمان استقرار میز خدمت تشکیل می‌شود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.