یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳ Sunday, 27 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21573 تعداد نوشته های امروز : 3×

آخرین خبرها

خواب زمستانی نمایندگان کرمانشاه، هیچ نماینده‌ای از کرمانشاه در کمیسیون تلفیق نیست! تأمین آب کشت‌های پاییزه با لایروبی کانال سد زاگرس تشکیل قرارگاه جلب مجرمین متواری در کرمانشاه لایروبی رودخانه چمبشیر و آبشوران کرمانشاه برخورد سمند با لاستیک وسط جاده مادر خانواده را به کام مرگ فرو برد موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه

اورامانات ظرفیت الحاق به مناطق آزاد قصرشیرین را دارد/دولت سهم استان را از تسهیلات اشتغالزایی را به تناسب نرخ بالای بیکاری استان اعلام نماید/آئین نامه طرح کولبری دستور ویژه شما را می‌طلبد
24 تیر 1401 - 10:51
شناسه : 279200
6
رئیس مجمع نمایندگان استان گفت: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-آرش لهونی رئیس مجمع نمایندگان استان در بیست و و هشتمین سفر استانی رئیس جمهور به کرمانشاه و نشست شورای اداری استان کرمانشاه با قدردانی از استقبال گرم مردم استان کرمانشاه از ریاست جمهوری و هیات همراه، گفت: مردمی که با آرای بالا شما انتخاب کردند، همچنان حامی شما هستند/وی در ابتدا با اشاره به ظرفیت‌های استان کرمانشاه در حوزه های مختلف، تصریح کرد:طبیعت کم نظیر ، مرزهای طولانی و زمین‌ها و منابع و معادن ارزشمند طبیعی بخشی از ظرفیت های این استان چهار فصل است/استان ما دارای قابلیت‌های ارزشمند طبیعی است و مردم این دیار بسیار نجیب هستند که از هر قومیت و مذهبی در طول سال‌ها برای ایران جانفشانی کردند/نماینده پاوه و اورامانات از معضل بیکاری در این استان نیز گفت و افزود: بسیاری از جوانان کرمانشاه بیکار، عزتمند و با کرامت هستند. کرمانشاه استحقاق توجه ویژه برای توسعه را دارد/ایجاد شرکت هایی چون شستا در استان از پیشنهادات لهونی به هیات دولت بود که مورد توجه ویژه ریاست جمهوری قرار گرفت/دولت ابلاغ کند که شرکت‌های بزرگ در شهرستان‌های استان واحد‌های تولیدی احداث کنند/وی سپس درخواست سهم تسهیلات را به نسبت نرخ بیکاری مطرح کرد و افزود: دولت سهم استان را از تسهیلات اشتغالزایی را به تناسب نرخ بالای بیکاری استان اعلام فرماید/همچنین سامانه سردسیری حتما اجرا شود زیرا بسیاری از دشت‌های دیم ما را پوشش می‌دختر و ایجاد اشتغال می‌کند/آئین نامه طرح کولبری دستور ویژه شما را می‌طلبد/اورامانات ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری زیادی دارد که می‌تواند به مناطق آزاد قصر شیرین و مریوان الحاق شود/لهونی در پایان از ریاست جمهوری درخواست کرد که قرارگاه ویژه توسعه کرمانشاه ایجاد شود و افزود: تا زمانی که نرخ بیکاری استان به متوسط کشوری نزدیک شود به قرارگاهی با ریاست شما تشکیل شود و تاثیر و ارتباط مستقیم با استان داشته باشد.

پ
پ

اورامانات ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری زیادی دارد که می‌تواند به مناطق آزاد قصر شیرین و مریوان الحاق شود.

آرش لهونی رئیس مجمع نمایندگان استان در بیست و و هشتمین سفر استانی رئیس جمهور به کرمانشاه و نشست شورای اداری استان کرمانشاه با قدردانی از استقبال گرم مردم استان کرمانشاه از ریاست جمهوری و هیات همراه، گفت: مردمی که با آرای بالا شما انتخاب کردند، همچنان حامی شما هستند.

وی در ابتدا با اشاره به ظرفیت‌های استان کرمانشاه در حوزه های مختلف، تصریح کرد:

طبیعت کم نظیر ، مرزهای طولانی و زمین‌ها و منابع و معادن ارزشمند طبیعی بخشی از ظرفیت های این استان چهار فصل است.

لهونی تصریح کرد: استان ما دارای قابلیت‌های ارزشمند طبیعی است و مردم این دیار بسیار نجیب هستند که از هر قومیت و مذهبی در طول سال‌ها برای ایران جانفشانی کردند.

وی در ادامه سلحشوری‌ها و مقاومت مردم استان کرمانشاه را در هشت سال دفاع مقدس تاریخی دانست و افزود: همه مردم استان کرمانشاه در جنگ حضور داشته‌اند و پشت جبهه‌ها را خالی نکردند.

مردمان خطه غرب کشور شهید دادند و با سینه‌ ستبر از مملکت دفاع کردند.

نماینده پاوه و اورامانات از معضل بیکاری در این استان نیز گفت و افزود: بسیاری از جوانان کرمانشاه بیکار، عزتمند و با کرامت هستند. کرمانشاه استحقاق توجه ویژه برای توسعه را دارد.

ایجاد شرکت هایی چون شستا در استان از پیشنهادات لهونی به هیات دولت بود که مورد توجه ویژه ریاست جمهوری قرار گرفت.

لهونی در این باره گفت:دولت ابلاغ کند که شرکت‌های بزرگ در شهرستان‌های استان واحد‌های تولیدی احداث کنند.

وی سپس درخواست سهم تسهیلات را به نسبت نرخ بیکاری مطرح کرد و افزود: دولت سهم استان را از تسهیلات اشتغالزایی را به تناسب نرخ بالای بیکاری استان اعلام فرماید.

همچنین سامانه سردسیری حتما اجرا شود زیرا بسیاری از دشت‌های دیم ما را پوشش می‌دختر و ایجاد اشتغال می‌کند.

لهونی در ادامه به ظرفیت‌های مرزی استان اشاره کرد و گفت:آئین نامه طرح کولبری دستور ویژه شما را می‌طلبد.

اورامانات ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری زیادی دارد که می‌تواند به مناطق آزاد قصر شیرین و مریوان الحاق شود.

آرش زره‌تن لهونی سپس به زحمات نیروهای طرحی شاغل در بیمارستان ها و مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: نیروهای طرحی در دوران کرونا زحمات زیادی کشیدند و در طول آن ایام سخت خطر را به جان خریدند.نباید زحماتشان را نادیده گرفت.

لهونی در پایان از ریاست جمهوری درخواست کرد که قرارگاه ویژه توسعه کرمانشاه ایجاد شود و افزود: تا زمانی که نرخ بیکاری استان به متوسط کشوری نزدیک شود به قرارگاهی با ریاست شما تشکیل شود و تاثیر و ارتباط مستقیم با استان داشته باشد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.