یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳ Sunday, 22 December , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21800 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

آماده باش ۶۵۰ نیروی شهرداری کرمانشاه در بارندگی امروز صدور هشدار زرد هواشناسی درپی بارش باران وبرف در استان کرمانشاه بارش برف در مناطق سردسیر کرمانشاه آغاز شد همه جاده‌های کرمانشاه باز است خانه‌ مسافرهای کرمانشاه سامان‌دهی می‌شوند نارضایتی تجار و بازرگانان از نابسامانی وضعیت مرز رسمی پرویزخان رکود معاملات خودرو در بازار کرمانشاه آجیل شب یلدا در بازار کرمانشاه چند؟ محور هلشی به سرفیروزآباد پرتلفات‌ترین جاده فرعی کشور است با مدیریت «کارتابلی» به جایی نمی‌رسیم/ باید بین مردم برویم داغ گرانی بر سفره یلدای مردم/ حذف آجیل و شیرینی از تنقلات آمادگی کامل شهرداری جهت سرما و بارش فصل زمستان تاکید استاندار بر حل مشکل برق ‌و گاز پتروشیمی کرمانشاه استاندار کرمانشاه: راه‌آهن کرمانشاه-خسروی باید با سرعت بیشتری تکمیل شود نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی نارضایتی مردم اورامانات از طرح گرمسیری؛ توسعه کرمانشاه از مسیر تغییر می‌گذرد قدیمی‌ترین مدرسه گیلانغرب ثبت ملی می‌شود نگرانی ها از‌کاهش اهداکنندگان خون در کرمانشاه/در شاید برای تامین خون دچار مشکل شویم فریب تبلیغات تورهای شب یلدایی را نخورید تداوم جبهه هوای سرد تا روز سه شنبه؛ ثبت دمای زیر صفر در ۱۹ منطقه کرمانشاه نمایندگان مجلس حق دخالت در انتخاب استاندار یا سایر مدیران کل را ندارند!/قانون عفاف و حجاب نیاز به بازنگری دارد

میز خدمت وزارت کشور برای رسیدگی و پاسخگویی به شهروندان کرمانشاهی
26 تیر 1401 - 9:58
شناسه : 279237
6
 با حضور نماینده تام الاختیار وزیر کشور در شهرداری کرمانشاه برگزار شد؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-میز خدمت و ارتباطات مردمی دستگاه های تابعه وزارت کشور در استان کرمانشاه با حضور دکتر علی طالبی رئیس مرکز بازرسی وزارت کشور و نماینده تام الاختیار وزیر در سفر های استانی برگزار شد/بر اساس این گزارش فرخی معاون بازرسی وزارت کشور، علیئی معاون بازرسی استانداری کرمانشاه و مجتبی شرفی مدیر کل بازرسی شهرداری کرمانشاه، معاونین شهردار و نمایندگان دستگاه های مختلف از جمله ثبت احوال، امور روستایی، دفتر فنی و دفتر شهری استانداری در طی دو روز چهارشنبه و پنجشنبه ۲۲ و ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ به درخواست های مردمی رسیدگی کردند/در این میز خدمت علی طالبی، نماینده تام الاختیار وزیر کشور رو در رو با مردم به مشکلات و مسائل شهروندان کرمانشاهی رسیدگی کرد/بیشترین درخواست ها مربوط به تبدیل وضعیت نیرو های شرکتی شهرداری کرمانشاه از نوین ۲ به نوین ۱ و رفع اختلاف پرداخت بین آنها،پ رداخت اضافه کاری به شرکت بازیافت، تسریع در تبدیل وضعیت ها، تسریع در ارائه خدمات عمومی همچون جدول گذاری و آسفالت در روستاها و دهیاری های تابعه بوده است.

بعد از ثبت این درخواست ها در سامانه ۱۱۱،کد پیگیری به شماره همراه متعلق به در خواست کننده ارسال و ظرف مدت یک ماه تعیین تکلیف خواهد شد

پ
پ

با حضور نماینده تام الاختیار وزیر کشور میز خدمت وزارت کشور برای رسیدگی و پاسخگویی به شهروندان کرمانشاهی در شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری کرمانشاه، میز خدمت و ارتباطات مردمی دستگاه های تابعه وزارت کشور در استان کرمانشاه با حضور دکتر علی طالبی رئیس مرکز بازرسی وزارت کشور و نماینده تام الاختیار وزیر در سفر های استانی برگزار شد.

بر اساس این گزارش فرخی معاون بازرسی وزارت کشور، علیئی معاون بازرسی استانداری کرمانشاه و مجتبی شرفی مدیر کل بازرسی شهرداری کرمانشاه، معاونین شهردار و نمایندگان دستگاه های مختلف از جمله ثبت احوال، امور روستایی، دفتر فنی و دفتر شهری استانداری در طی دو روز چهارشنبه و پنجشنبه ۲۲ و ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ به درخواست های مردمی رسیدگی کردند.

در این میز خدمت علی طالبی، نماینده تام الاختیار وزیر کشور رو در رو با مردم به مشکلات و مسائل شهروندان کرمانشاهی رسیدگی کرد.

بیشترین درخواست ها مربوط به تبدیل وضعیت نیرو های شرکتی شهرداری کرمانشاه از نوین ۲ به نوین ۱ و رفع اختلاف پرداخت بین آنها،پ رداخت اضافه کاری به شرکت بازیافت، تسریع در تبدیل وضعیت ها، تسریع در ارائه خدمات عمومی همچون جدول گذاری و آسفالت در روستاها و دهیاری های تابعه بوده است.

بعد از ثبت این درخواست ها در سامانه ۱۱۱،کد پیگیری به شماره همراه متعلق به در خواست کننده ارسال و ظرف مدت یک ماه تعیین تکلیف خواهد شد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.