یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳ Sunday, 27 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21573 تعداد نوشته های امروز : 3×

آخرین خبرها

خواب زمستانی نمایندگان کرمانشاه، هیچ نماینده‌ای از کرمانشاه در کمیسیون تلفیق نیست! تأمین آب کشت‌های پاییزه با لایروبی کانال سد زاگرس تشکیل قرارگاه جلب مجرمین متواری در کرمانشاه لایروبی رودخانه چمبشیر و آبشوران کرمانشاه برخورد سمند با لاستیک وسط جاده مادر خانواده را به کام مرگ فرو برد موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه

آغاز کاهش ۱۰ تا ۲۵ درصدی قیمت روغن‌ خوراکی در کشور
06 مرداد 1401 - 12:30
شناسه : 279494
6
 معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارتYY طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-مهدی برادران  با حضور در کارخانه نازگل کرمانشاه از دستور وزارت صمت برای کاهش قیمت انواع روغن نباتی در بازار خبر داد/اگرچه این دستورالعمل صبح امروز ابلاغ شده و از شنبه (۸ مرداد) برای تمامی کارخانجات روغن کشور لازم الاجرا است، اما کارخانه نازگل کرمانشاه به عنوان اولین کارخانه کشور از همین حالا تغییر قیمت را بر روی محصولات آغاز کرده است/این کاهش قیمت برای انواع روغن‌های خوراکی بین ۱۰ تا ۲۵ درصد است/به گفته معاون وزیر صمت، این کاهش در مرحله اولیه است و در مراحل بعدی باز هم کاهش قیمت اعمال خواهد شد/این کاهش قیمت به دنبال برنامه دولت برای کاهش تعرفه واردات مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات روغن اعمال می‌شود/وی هدف از این کار را حمایت از مردم و مصرف کنندگان اعلام کرد/معاون وزیر صمت با بیان اینکه همه کارخانجات ملزم به کاهش قیمت هستند، افزود: با هر واحدی که از این دستورالعمل پیروی نکند، برخورد خواهد شد/برادران درباره روغن‌های فعلی موجود در بازار با قیمت قدیم نیز اظهار کرد: قرار است برای این روغن‌ها نیز تخفیفاتی در نظر گرفته شود/وی همچنین از پیگیری جدی برای آزادسازی صادرات روغن هم خبر داد و گفت: با حذف ارز ترجیحی نگرانی بابت صادرات روغنی که مواد اولیه آن یارانه‌ای بود، نیست.

پ
پ

 معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت از کاهش ۱۰ تا ۲۵ درصدی قیمت روغن خوراکی در سراسر کشور خبر داد.

مهدی برادران  با حضور در کارخانه نازگل کرمانشاه از دستور وزارت صمت برای کاهش قیمت انواع روغن نباتی در بازار خبر داد.

وی افزود: اگرچه این دستورالعمل صبح امروز ابلاغ شده و از شنبه (۸ مرداد) برای تمامی کارخانجات روغن کشور لازم الاجرا است، اما کارخانه نازگل کرمانشاه به عنوان اولین کارخانه کشور از همین حالا تغییر قیمت را بر روی محصولات آغاز کرده است.

وی ادامه داد: این کاهش قیمت برای انواع روغن‌های خوراکی بین ۱۰ تا ۲۵ درصد است.

به گفته معاون وزیر صمت، این کاهش در مرحله اولیه است و در مراحل بعدی باز هم کاهش قیمت اعمال خواهد شد.

برادران عنوان کرد: این کاهش قیمت به دنبال برنامه دولت برای کاهش تعرفه واردات مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات روغن اعمال می‌شود.

وی هدف از این کار را حمایت از مردم و مصرف کنندگان اعلام کرد.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه همه کارخانجات ملزم به کاهش قیمت هستند، افزود: با هر واحدی که از این دستورالعمل پیروی نکند، برخورد خواهد شد.

برادران درباره روغن‌های فعلی موجود در بازار با قیمت قدیم نیز اظهار کرد: قرار است برای این روغن‌ها نیز تخفیفاتی در نظر گرفته شود.

وی همچنین از پیگیری جدی برای آزادسازی صادرات روغن هم خبر داد و گفت: با حذف ارز ترجیحی نگرانی بابت صادرات روغنی که مواد اولیه آن یارانه‌ای بود، نیست.

معاون وزیر صمت معتقد است، صادرات روغن علاوه بر پوشش بازارهای خارجی، می‌تواند با تامین سود مورد نیاز صنایع روغن به رقابتی شدن آنها در داخل هم کمک کند/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.