شنبه, ۱ دی , ۱۴۰۳ Saturday, 21 December , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21800 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

آماده باش ۶۵۰ نیروی شهرداری کرمانشاه در بارندگی امروز صدور هشدار زرد هواشناسی درپی بارش باران وبرف در استان کرمانشاه بارش برف در مناطق سردسیر کرمانشاه آغاز شد همه جاده‌های کرمانشاه باز است خانه‌ مسافرهای کرمانشاه سامان‌دهی می‌شوند نارضایتی تجار و بازرگانان از نابسامانی وضعیت مرز رسمی پرویزخان رکود معاملات خودرو در بازار کرمانشاه آجیل شب یلدا در بازار کرمانشاه چند؟ محور هلشی به سرفیروزآباد پرتلفات‌ترین جاده فرعی کشور است با مدیریت «کارتابلی» به جایی نمی‌رسیم/ باید بین مردم برویم داغ گرانی بر سفره یلدای مردم/ حذف آجیل و شیرینی از تنقلات آمادگی کامل شهرداری جهت سرما و بارش فصل زمستان تاکید استاندار بر حل مشکل برق ‌و گاز پتروشیمی کرمانشاه استاندار کرمانشاه: راه‌آهن کرمانشاه-خسروی باید با سرعت بیشتری تکمیل شود نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی نارضایتی مردم اورامانات از طرح گرمسیری؛ توسعه کرمانشاه از مسیر تغییر می‌گذرد قدیمی‌ترین مدرسه گیلانغرب ثبت ملی می‌شود نگرانی ها از‌کاهش اهداکنندگان خون در کرمانشاه/در شاید برای تامین خون دچار مشکل شویم فریب تبلیغات تورهای شب یلدایی را نخورید تداوم جبهه هوای سرد تا روز سه شنبه؛ ثبت دمای زیر صفر در ۱۹ منطقه کرمانشاه نمایندگان مجلس حق دخالت در انتخاب استاندار یا سایر مدیران کل را ندارند!/قانون عفاف و حجاب نیاز به بازنگری دارد

آغاز عایق بندی «ایزوبام» عرشه قطار شهری کرمانشاه
08 آذر 1401 - 11:14
شناسه : 282478
2
رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه خبر داد؛ طلوع‌‌کرمانشاه : به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری کرمانشاه، مهندس مهدی غلامرضایی‌نیا رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت:عملیات عایق بندی ایزوبام عرشه قطار شهری کرمانشاه آغاز شد/وی با اشاره به اینکه عایق بندی عرشه قطار شهری برای هر کیلومتر ۲هفته زمان می‌برد، افزود: این اقدام اقدامات اولیه پیش از نصب ریل و عملیات ریل گذاری است/ عرض عرشه ۸ متر و طول آن در حدود ۵.۵ کیلومتر است/پس از عایق بندی عرشه عملیات زیرسازی ریلی بر روی عرصه اجرایی می شود/پس از اجرای کامل عملیات زیرسازی، ریل‌گذاری و ملحقات آن انجام خواهد شد/گفتنی است که برنامه اجرایی احداث خط یک متروی کرمانشاه از اواخر سال ۱۳۹۰ و اوایل ۱۳۹۱ طی قراردادی آغاز شد. این پروژه شامل ۱۳ ایستگاه است و شمال و جنوب کریدور اصلی شهر یعنی، میدان فردوسی را به میدان طاق‌بستان متصل می‌کند.
پ
پ

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه از آغاز عایق بندی عرشه «ایزوبام» قطار شهری کرمانشاه خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری کرمانشاه، مهندس مهدی غلامرضایی‌نیا رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: عملیات عایق بندی ایزوبام عرشه قطار شهری کرمانشاه آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه عایق بندی عرشه قطار شهری برای هر کیلومتر ۲هفته زمان می‌برد، افزود: این اقدام اقدامات اولیه پیش از نصب ریل و عملیات ریل گذاری است .

رئیس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: عرض عرشه ۸ متر و طول آن در حدود ۵.۵ کیلومتر است.

وی خاطر نشان کرد: پس از عایق بندی عرشه عملیات زیرسازی ریلی بر روی عرصه اجرایی می شود.

غلامرضایی‌نیا گفت: پس از اجرای کامل عملیات زیرسازی، ریل‌گذاری و ملحقات آن انجام خواهد شد.

گفتنی است که برنامه اجرایی احداث خط یک متروی کرمانشاه از اواخر سال ۱۳۹۰ و اوایل ۱۳۹۱ طی قراردادی آغاز شد. این پروژه شامل ۱۳ ایستگاه است و شمال و جنوب کریدور اصلی شهر یعنی، میدان فردوسی را به میدان طاق‌بستان متصل می‌کند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.