یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳ Sunday, 22 December , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21801 تعداد نوشته های امروز : 1×

آخرین خبرها

برق فیتیله صنعت کرمانشاه را پایین کشید/ خطر تعدیل نیرو بیخ گوش هزاران کارگر آماده باش ۶۵۰ نیروی شهرداری کرمانشاه در بارندگی امروز صدور هشدار زرد هواشناسی درپی بارش باران وبرف در استان کرمانشاه بارش برف در مناطق سردسیر کرمانشاه آغاز شد همه جاده‌های کرمانشاه باز است خانه‌ مسافرهای کرمانشاه سامان‌دهی می‌شوند نارضایتی تجار و بازرگانان از نابسامانی وضعیت مرز رسمی پرویزخان رکود معاملات خودرو در بازار کرمانشاه آجیل شب یلدا در بازار کرمانشاه چند؟ محور هلشی به سرفیروزآباد پرتلفات‌ترین جاده فرعی کشور است با مدیریت «کارتابلی» به جایی نمی‌رسیم/ باید بین مردم برویم داغ گرانی بر سفره یلدای مردم/ حذف آجیل و شیرینی از تنقلات آمادگی کامل شهرداری جهت سرما و بارش فصل زمستان تاکید استاندار بر حل مشکل برق ‌و گاز پتروشیمی کرمانشاه استاندار کرمانشاه: راه‌آهن کرمانشاه-خسروی باید با سرعت بیشتری تکمیل شود نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی نارضایتی مردم اورامانات از طرح گرمسیری؛ توسعه کرمانشاه از مسیر تغییر می‌گذرد قدیمی‌ترین مدرسه گیلانغرب ثبت ملی می‌شود نگرانی ها از‌کاهش اهداکنندگان خون در کرمانشاه/در شاید برای تامین خون دچار مشکل شویم فریب تبلیغات تورهای شب یلدایی را نخورید تداوم جبهه هوای سرد تا روز سه شنبه؛ ثبت دمای زیر صفر در ۱۹ منطقه کرمانشاه

جزییات تعرفه جدید “تلفن ثابت”/ کرمانشاه ماهانه ۱۵ هزار تومان؛ سایر شهرها ۱۰ هزار تومان
27 آذر 1401 - 11:27
شناسه : 283465
8
سرپرست مخابرات استان کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : حمیدرضا امیری ، در خصوص تعرفه جدید تلفن ثابت گفت: از سال ۱۳۸۸ که مخابرات به بخش خصوصی واگذار شد، هیچ افزایش تعرفه‌ای در حوزه تلفن ثابت نداشته‌ایم و این درحالیست که هزینه های ما در این حوزه با احتساب نیرو و تجهیزات و... حدود ۲۵ برابر افزایش یافته است/هزینه ماهانه نگهداری هر خط تلفن ثابت حدود ۳۵ هزار تومان است، درحالیکه میانگین درآمد مخابرات از یک خط تلفن ثابت حدود ۵۲۰۰ تومان است و همین امر شرکت مخابرات را در آستانه ورشکستگی قرار داده است/با توجه به این مسئله شرکت مخابرات طی سالهای متمادی با وزارت ارتباطات جهت افزایش تعرفه رایزنی کرد، اما موفق به کسب این مجوز نشده بود. در نهایت شرکت مخابرات برای رهایی از ورشکستگی اخیرا پیشنهادی را به شورای رقابت جهت افزایش تعرفه تلفن ثابت ارائه کرد که این شورا پیشنهاد را مصوب و به کمیسیون تنظیم مقررات که متولی تصویب تعرفه‌های مخابراتی است ارجاع کرد و خوشبختانه در کمیسیون هم این پیشنهاد مصوب شد/فرادی که تلفن ثابت دارند با پرداخت رقم ثابت ماهانه تعرفه‌های تعیین شده می‌توانند ۳۳۳۳ دقیقه مکالمه تلفن ثابت داخل استانی، ۴۴۰ دقیقه مکالمه تلفن ثابت بین استانی و ۲۳۸ دقیقه مکالمه تفن ثابت با تلفن همراه داشته باشند، بدون اینکه بخواهند هزینه دیگری غیر از تعرفه‌های ماهانه تعریف شده پرداخت کنند/اگر افراد ماهانه بیش از این میزان بخواهند از تلفن ثابت استفاده کنند، به ازای هر دقیقه  مکالمه داخل شهری باید ۴۵ ریال، بین استانی 330 ریال و مکالمه با تلفن همراه 600 ریال مازاد بر تعرفه‌های تعیین شده پرداخت کنند/ افراد می‌توانند برای اطلاع از مدت باقی مانده مکالمات خود با شماره ۲۰۰۰ تماس بگیرند.
منبع : ایسنا
پ
پ
 

سرپرست مخابرات استان کرمانشاه به تشریح جزییات تعرفه جدید تلفن ثابت پرداخت.

حمیدرضا امیری ، در خصوص تعرفه جدید تلفن ثابت گفت: از سال ۱۳۸۸ که مخابرات به بخش خصوصی واگذار شد، هیچ افزایش تعرفه‌ای در حوزه تلفن ثابت نداشته‌ایم و این درحالیست که هزینه های ما در این حوزه با احتساب نیرو و تجهیزات و… حدود ۲۵ برابر افزایش یافته است.

امیری گفت: هزینه ماهانه نگهداری هر خط تلفن ثابت حدود ۳۵ هزار تومان است، درحالیکه میانگین درآمد مخابرات از یک خط تلفن ثابت حدود ۵۲۰۰ تومان است و همین امر شرکت مخابرات را در آستانه ورشکستگی قرار داده است.

وی افزود: با توجه به این مسئله شرکت مخابرات طی سالهای متمادی با وزارت ارتباطات جهت افزایش تعرفه رایزنی کرد، اما موفق به کسب این مجوز نشده بود. در نهایت شرکت مخابرات برای رهایی از ورشکستگی اخیرا پیشنهادی را به شورای رقابت جهت افزایش تعرفه تلفن ثابت ارائه کرد که این شورا پیشنهاد را مصوب و به کمیسیون تنظیم مقررات که متولی تصویب تعرفه‌های مخابراتی است ارجاع کرد و خوشبختانه در کمیسیون هم این پیشنهاد مصوب شد.

وی افزود: بر اساس این مصوبه تعرفه هر خط تلفن ثابت در تهران ماهانه ۲۰ هزار تومان، در مراکز استانها ۱۵ هزار تومان و در شهرهای دیگر ۱۰ هزار تومان تعیین شده و در روستاها این تعرفه بدون تغییر باقی می‌ماند.

امیری خاطرنشان کرد: افرادی که تلفن ثابت دارند با پرداخت رقم ثابت ماهانه تعرفه‌های تعیین شده می‌توانند ۳۳۳۳ دقیقه مکالمه تلفن ثابت داخل استانی، ۴۴۰ دقیقه مکالمه تلفن ثابت بین استانی و ۲۳۸ دقیقه مکالمه تفن ثابت با تلفن همراه داشته باشند، بدون اینکه بخواهند هزینه دیگری غیر از تعرفه‌های ماهانه تعریف شده پرداخت کنند.

وی افزود: اگر افراد ماهانه بیش از این میزان بخواهند از تلفن ثابت استفاده کنند، به ازای هر دقیقه  مکالمه داخل شهری باید ۴۵ ریال، بین استانی ۳۳۰ ریال و مکالمه با تلفن همراه ۶۰۰ ریال مازاد بر تعرفه‌های تعیین شده پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: افراد می‌توانند برای اطلاع از مدت باقی مانده مکالمات خود با شماره ۲۰۰۰ تماس بگیرند.

امیری با اشاره به وجود بیش از ۵۰۰ هزار خط تلفن ثابت فعال در استان گفت: از این تعداد ۲۷۰ هزار خط در شهر کرمانشاه، ۱۳۰ هزار خط در سایر شهرهای استان و ۱۴۰ هزار خط در روستاها فعال است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعرفه خط تلفن ثابت درروستاها تغییر نکرده، عملا تنها تعرفه ۴۰۰ هزار خط تغییر داشته که برای ۲۷۰ هزار خط شهر کرمانشاه ماهانه ۱۵ هزار تومان و برای ۱۳۰ هزار خط سایر شهرها ماهانه ۱۰ هزار تومان است.

سرپرست شرکت مخابرات استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه هزینه نگهداری ماهانه هر خط تلفن ثابت حدود ۳۵ هزار تومان است، حتی باتعرفه های جدید هم هنوز درآمدها و هزینه‌ها سر به سر نشده و هنوز هم در زیان دهی هستیم.

 

*پریان امیری پریان

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.