یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳ Sunday, 27 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21573 تعداد نوشته های امروز : 3×

آخرین خبرها

خواب زمستانی نمایندگان کرمانشاه، هیچ نماینده‌ای از کرمانشاه در کمیسیون تلفیق نیست! تأمین آب کشت‌های پاییزه با لایروبی کانال سد زاگرس تشکیل قرارگاه جلب مجرمین متواری در کرمانشاه لایروبی رودخانه چمبشیر و آبشوران کرمانشاه برخورد سمند با لاستیک وسط جاده مادر خانواده را به کام مرگ فرو برد موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه

ربع سکه ۹۰ درصد حباب دارد/ عرضه در بورس قیمت‌ها را می‌شکند
03 بهمن 1401 - 11:14
شناسه : 284742
7
رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه : سعید جعفری ، با بیان اینکه هم اکنون شاهد وجود حباب در قیمت انواع سکه و خصوصا ربع سکه هستیم، گفت: در حال حاضر قیمت ربع سکه چیزی نزدیک به ۱۰ میلیون تومان شده، در حالیکه بر اساس قیمت حدود ۲۱ میلیون تومانی سکه تمام، باید حدود شش تا شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت داشته باشد/وی حباب کنونی ربع سکه را بین ۹۰ تا ۱۰۰ درصد اعلام کرد و افزود: با قیمت کنونی ربع سکه، باید نرخ سکه تمام ۴۰ میلیون تومان باشد که در واقع چنین نیست/رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه تصمیم بانک مرکزی مبنی بر عرضه ربع سکه در بورس را مثبت ارزیابی کرد که می‌تواند به از بین رفتن حباب آن کمک کند و یادآور شد:تصمیم بانک مرکزی از آن جهت درست است که عرضه در بورس کالا را از ربع سکه آغاز کرده که بیشترین حباب را دارد/چنانچه عرضه در بورس بر کاهش حباب ربع سکه موثر واقع شود، می‌توان در مراحل بعدی عرضه نیم سکه و سکه تمام را نیز در بورس انجام داد تا حباب موجود در انواع سکه به حداقل برسد/وی سرمایه‌گذاری در بخش سکه و خصوصا ربع سکه را در شرایط کنونی به هیچ عنوان درست ندانست، زیرا احتمال شکستن حباب و افت قیمت آن وجود دارد/ قیمت کنونی هر گرم طلا واقعی است و در این بخش حبابی نداریم،قیمت طلا متاثر از بهای جهانی آن و نرخ ارز است و چنانچه در زمینه قیمت طلا با سایر کشورها تفاوت زیادی داشته باشیم، منجر به قاچاق طلا خواهد شد.
منبع : ایسنا
پ
پ

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه معتقد است، عرضه ربع سکه در بورس می‌تواند منجر به شکسته شدن حباب حدود ۹۰ درصدی ربع سکه شود.

سعید جعفری ، با بیان اینکه هم اکنون شاهد وجود حباب در قیمت انواع سکه و خصوصا ربع سکه هستیم، گفت: در حال حاضر قیمت ربع سکه چیزی نزدیک به ۱۰ میلیون تومان شده، در حالیکه بر اساس قیمت حدود ۲۱ میلیون تومانی سکه تمام، باید حدود شش تا شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت داشته باشد.

وی حباب کنونی ربع سکه را بین ۹۰ تا ۱۰۰ درصد اعلام کرد و افزود: با قیمت کنونی ربع سکه، باید نرخ سکه تمام ۴۰ میلیون تومان باشد که در واقع چنین نیست.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه تصمیم بانک مرکزی مبنی بر عرضه ربع سکه در بورس را مثبت ارزیابی کرد که می‌تواند به از بین رفتن حباب آن کمک کند و یادآور شد: تصمیم بانک مرکزی از آن جهت درست است که عرضه در بورس کالا را از ربع سکه آغاز کرده که بیشترین حباب را دارد.

جعفری اظهار کرد: چنانچه عرضه در بورس بر کاهش حباب ربع سکه موثر واقع شود، می‌توان در مراحل بعدی عرضه نیم سکه و سکه تمام را نیز در بورس انجام داد تا حباب موجود در انواع سکه به حداقل برسد.

وی سرمایه‌گذاری در بخش سکه و خصوصا ربع سکه را در شرایط کنونی به هیچ عنوان درست ندانست، زیرا احتمال شکستن حباب و افت قیمت آن وجود دارد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه قیمت کنونی هر گرم طلا را واقعی اعلام کرد و با بیان اینکه در این بخش حبابی نداریم، افزود: قیمت طلا متاثر از بهای جهانی آن و نرخ ارز است و چنانچه در زمینه قیمت طلا با سایر کشورها تفاوت زیادی داشته باشیم، منجر به قاچاق طلا خواهد شد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.