پنج شنبه, ۶ دی , ۱۴۰۳ Thursday, 26 December , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21830 تعداد نوشته های امروز : 7×

آخرین خبرها

تغییر نام خیابان بیستون منتفی است نشست روسای شوراها به تقویت حکمرانی شهری کمک می‌کند برف و باران استان کرمانشاه را فرا می‌گیرد چرا محور گردشگری زمستانی کرمانشاه شکل نمی‌گیرد؟ تاکید بر گذر از حکمرانی دولتی به حکمروایی شهری در مدیریت شهرها ۶ فایده مهم ویتامین E برای مردان پیگیری مطالبات مردمی کرمانشاهیان در سامانه «سو» آقای استاندار، فکری به حال صنعت ویران کرمانشاه بکنید/ لزوم ورود مدیران تازه‌‌نفس به بخش صنعت صافکاری با دستان ظریف زنانه!/آرزو ثابت کرد که زنان در هیچ حرفه ای کم از مردها ندارند سهل‌انگاری مسئولین در مبارزه با مواد مخدر به هیچ‌وجه قابل قبول نیست حضور شهردار و رئیس شورای شهر کرمانشاه در اجلاس مجمع مشورتی شهرهای کشور در رشت موافقت شورای شهر کرمانشاه با کلیات طرح مجتمع تجاری و خدماتی ارغوان توافق استاندار و بانک شهر برای تکمیل طرح‌های شهرداری کرمانشاه و منطقه آزاد قصرشیرین کرمانشاه آماده بارش برف و باران پس از کاهش مه بازداشت ۴ متهم مالی در مرز پرویزخان سرمای هوا به تنهایی دلیلی برای تعطیلی ادارات و مدارس کرمانشاه نیست ظرفیت پذیرش ۲۵۰کارتن‌خواب در گرمخانه های کرمانشاه/ تعداد معتادمتجاهر در کدام شهرستان کرمانشاه اندک است؟ کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی هزینه سفر به عتبات عالیات/ تمام اعزام‌ها از مرز خسروی انجام می‌شود اختلاف ۲۶ درجه‌ای سردترین و گرم‌ترین نقاط کرمانشاه کاری که نباید هنگام رانندگی در مه انجام داد

افزایش نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی کرمانشاه
31 تیر 1402 - 13:06
شناسه : 288518
4
معاون گردشگری استان کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : به‌گزارش  پایگاه خبری طلوع  کرمانشاه؛به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، علی صابر روز شنبه ۳۱ تیرماه در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسارتی استان، اظهار کرد: افزایش نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی استان در دستور کار این معاونت قرار گرفته است/ رعایت ضوابط و مقررات و عمل به تعهدات برای جلب رضایت گردشگران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید مورد توجه جدی دفاتر خدمات مسافرتی استان قرار گیرد/یکی از شرایط ایجاد رونق اقتصادی در استان ارائه خدمات مناسب به گردشگران توسط تاسیسات گردشگری استان از جمله دفاتر خدمات مسافرتی است/صابر با تاکید بر اینکه شکایت از دفاتر با جدیت مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: دفاتر خدمات مسافرتی وظیفه دارند در چهارچوب وظایف قانونی رضایت گردشگران را جلب کنند/نقش دفاتر خدمات مسافرتی به‌عنوان پیشرو در ورود و خروج گردشگران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قطعا با خدمات مناسب می‌تواند شرایط جذب حداکثری گردشگران را در استان فراهم کند/ برای افزایش سطح کیفی خدمات ارائه شده به گردشگران جزو اولویت‌های ما در استان است و امسال مجوزهای دفاتر خدمات مسافرتی با نظارت و سخت‌گیری‌های بیشتری صادر می‌شود/در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان، یک مورد شکایت مسافر از تور برگزار شده مشهد توسط دفتر خدمات خدمات مسافرتی و نحوه عملکرد هتل محل اقامت بود که به سرویس‌دهی و موارد بهداشتی اعتراض داشت، رسیدگی شد که با توجه به بررسی انجام شده هتل طبق قرارداد دفتر تامین شده بود، موضوع به شکل کتبی برای اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی برای بحث نظارت و پیگیری ارسال شد.
پ
پ

معاون گردشگری استان کرمانشاه بر ضرورت افزایش نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی سطح استان تاکید کرد و گفت: فعالیت دفاتر با دقت بیشتری رصد می‌شود که در چهارچوب وظایف قانونی خود عمل کنند.

به‌گزارش  پایگاه خبری طلوع  کرمانشاه؛به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، علی صابر روز شنبه ۳۱ تیرماه در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسارتی استان، اظهار کرد: افزایش نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی استان در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

معاون گردشگری استان کرمانشاه، گفت: رعایت ضوابط و مقررات و عمل به تعهدات برای جلب رضایت گردشگران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که باید مورد توجه جدی دفاتر خدمات مسافرتی استان قرار گیرد.

او ادامه داد: یکی از شرایط ایجاد رونق اقتصادی در استان ارائه خدمات مناسب به گردشگران توسط تاسیسات گردشگری استان از جمله دفاتر خدمات مسافرتی است.

صابر با تاکید بر اینکه شکایت از دفاتر با جدیت مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: دفاتر خدمات مسافرتی وظیفه دارند در چهارچوب وظایف قانونی رضایت گردشگران را جلب کنند.

او تصریح کرد: نقش دفاتر خدمات مسافرتی به‌عنوان پیشرو در ورود و خروج گردشگران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قطعا با خدمات مناسب می‌تواند شرایط جذب حداکثری گردشگران را در استان فراهم کن،د.

معاون گردشگری استان کرمانشاه تاکید کرد: برای افزایش سطح کیفی خدمات ارائه شده به گردشگران جزو اولویت‌های ما در استان است و امسال مجوزهای دفاتر خدمات مسافرتی با نظارت و سخت‌گیری‌های بیشتری صادر می‌شود.

در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان، یک مورد شکایت مسافر از تور برگزار شده مشهد توسط دفتر خدمات خدمات مسافرتی و نحوه عملکرد هتل محل اقامت بود که به سرویس‌دهی و موارد بهداشتی اعتراض داشت، رسیدگی شد که با توجه به بررسی انجام شده هتل طبق قرارداد دفتر تامین شده بود، موضوع به شکل کتبی برای اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی برای بحث نظارت و پیگیری ارسال شد.

در استان کرمانشاه ۸۵ دفتر خدمات مسافرتی دارای مجوز فعالیت دارند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.