یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21347 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

با استفاده از بازی درمانی از اضطراب کلاس اولی ها بکاهید/ نقاشی تیره رنگ کودک چه پیامی دارد؟ میزان مزاحمت تلفنی در اورژانس کرمانشاه بالا رفته است شفاف سازی راهکاری برای جلب رضایت شرکای اجتماعی است/۸۸۳میلیاردتومان آخرین حقوق پرداختی به بازنشستگان تامین اجتماعی کرمانشاهی ست مشاور تحصیلی نداشتم، آزمونهای آزمایشی و کتابهای کمک درسی یاری رسان شد فعالیت مرزهای رسمی کرمانشاه باید ساماندهی شود توضیح دادستان گیلانغرب در خصوص فوت یک متهم  نماینده مجلس: رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ در کمیسیون امنیت ملی مطرح نشده آخر هفته‌ای خنک در انتظار کرمانشاه استعفاء دسته جمعی در هیات ناشنوایان کرمانشاه آغاز طرح «زوج‌وفرد خودروها» در کرمانشاه از ۲۰ شهریور جستجو برای یافتن غارهای جدید در «پرآو» ماموگرافی و باورهای غلط درباره آن ۱۸کودک در شیرخوارگاه معتضدی نگهداری می شوند/ثبت ۱مورد فرزند خواندگی برای متقاضی مجرد در کرمانشاه کرمانشاه ۷۹ هزار بیکار دارد/ نمایندگان پیگیر باشند کرمانشاه مقصد اول سفر رییس جمهور شود گرد و غبار دید افقی را در قصرشیرین کاهش داد مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه برگشت اعتبارات را تکذیب کرد/ ادعای جذب اعتبارات طی ۲۰ روز مرز خسروی همچنان ۲۴ ساعته آماده تردد زوار است راه‌اندازی۸سامانه هوشمند نظارتی جدید در محورهای مواصلاتی کرمانشاه غرق شدن مردی ۴۰ ساله در سد جامیشان سنقروکلیایی شهردار کرمانشاه در دهمین نشست هیئت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی: کرمانشاه قابلیت های زیادی برای گردشگری پایدار دارد  

دیدار رئیس فدراسیون جودو با شهردار کرمانشاه
24 اردیبهشت 1403 - 11:37
شناسه : 293165
5
طلوع‌‌کرمانشاه : آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو با حضور در شهرداری کرمانشاه با دکتر نوروزی دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار شهردار کرمانشاه گفت: برای غرب کشور افتخاری است که رئیس یکی از فدراسیون های مهم کشور از فرزندان این خطه می باشد و آقای میراسماعیلی بطور حتم افتخاری برای همه مردم غرب کشور و حتی تمام ایران محسوب می گردد/دکتر نوروزی ادامه داد: حضور یک فرد کاملا ورزشی که خاک ورزش خورده سالها عمر خود را در راه این ورزش گذاشته در رأس این فدراسیون قطعاً به پیشرفت و توسعه جودو کمک خواهد کرد هر چند ناملایمات و کم لطفی هایی در عرصه بین‌المللی در حق جودو ایران شد اما مطمئن هستم با مدیریت خوب آقای میراسماعیلی جودو کشورمان دوباره در سطح جهان مطرح خواهد شد.
پ
پ

به گزارش مرکز اطلاع رسانی اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو با حضور در شهرداری کرمانشاه با دکتر نوروزی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار شهردار کرمانشاه گفت: برای غرب کشور افتخاری است که رئیس یکی از فدراسیون های مهم کشور از فرزندان این خطه می باشد و آقای میراسماعیلی بطور حتم افتخاری برای همه مردم غرب کشور و حتی تمام ایران محسوب می گردد.


دکتر نوروزی ادامه داد: حضور یک فرد کاملا ورزشی که خاک ورزش خورده سالها عمر خود را در راه این ورزش گذاشته در رأس این فدراسیون قطعاً به پیشرفت و توسعه جودو کمک خواهد کرد هر چند ناملایمات و کم لطفی هایی در عرصه بین‌المللی در حق جودو ایران شد اما مطمئن هستم با مدیریت خوب آقای میراسماعیلی جودو کشورمان دوباره در سطح جهان مطرح خواهد شد.

شهردار کرمانشاه در پایان گفت: اینکه فدراسیون جودو ایران بخاطر مسابقه ندادن ورزشکاران آن با رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی محروم شده برای همه ایرانیان افتخار است.

رئیس فدراسیون جودو هم در این دیدار گفت: من از حضور در کرمانشاه خوشحال هستم و از اینکه می بینم یک فرد دلسوز و ورزش دوست سکان هدایت شهر را بر عهده دارد هم خوشحالم چرا که مدیران ورزشی به پیشرفت ورزش می توانند کمک کنند.

میراسماعیلی افزود: نگاه فدراسیون جودو به کرمانشاه ویژه است و من خودم به شخصه دوست دارم شرایطی در استان کرمانشاه بوجود آید که جودو کرمانشاه پیشرفت کند، چرا که کرمانشاه جوانان و استعدادهای خوبی دارد اما مشکلات و کمبودها مانع کشف آنها شده است از شهردار هم میخواهیم به جودو کرمانشاه نگاه ویژه داشته باشند .

وی ادامه داد: رای علیه جودو کشورمان ظالمانه بود چرا که ما از آرمانهای انقلاب و نظام دفاع کردیم و به آن هم افتخار می کنیم.


میراسماعیلی در پایان گفت: چند سال جودو کشور میدان بین المللی بخود ندیده است اما مطمئن هستم جوانان ایران دوباره جودو را به روزهای اوج باز می گردانند و امیدوارم برای کمک به پیشرفت جودو همه مسئولان استان کرمانشاه کمک کنند خانه جودو کرمانشاه احداث گردد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.