یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21347 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

با استفاده از بازی درمانی از اضطراب کلاس اولی ها بکاهید/ نقاشی تیره رنگ کودک چه پیامی دارد؟ میزان مزاحمت تلفنی در اورژانس کرمانشاه بالا رفته است شفاف سازی راهکاری برای جلب رضایت شرکای اجتماعی است/۸۸۳میلیاردتومان آخرین حقوق پرداختی به بازنشستگان تامین اجتماعی کرمانشاهی ست مشاور تحصیلی نداشتم، آزمونهای آزمایشی و کتابهای کمک درسی یاری رسان شد فعالیت مرزهای رسمی کرمانشاه باید ساماندهی شود توضیح دادستان گیلانغرب در خصوص فوت یک متهم  نماینده مجلس: رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ در کمیسیون امنیت ملی مطرح نشده آخر هفته‌ای خنک در انتظار کرمانشاه استعفاء دسته جمعی در هیات ناشنوایان کرمانشاه آغاز طرح «زوج‌وفرد خودروها» در کرمانشاه از ۲۰ شهریور جستجو برای یافتن غارهای جدید در «پرآو» ماموگرافی و باورهای غلط درباره آن ۱۸کودک در شیرخوارگاه معتضدی نگهداری می شوند/ثبت ۱مورد فرزند خواندگی برای متقاضی مجرد در کرمانشاه کرمانشاه ۷۹ هزار بیکار دارد/ نمایندگان پیگیر باشند کرمانشاه مقصد اول سفر رییس جمهور شود گرد و غبار دید افقی را در قصرشیرین کاهش داد مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه برگشت اعتبارات را تکذیب کرد/ ادعای جذب اعتبارات طی ۲۰ روز مرز خسروی همچنان ۲۴ ساعته آماده تردد زوار است راه‌اندازی۸سامانه هوشمند نظارتی جدید در محورهای مواصلاتی کرمانشاه غرق شدن مردی ۴۰ ساله در سد جامیشان سنقروکلیایی شهردار کرمانشاه در دهمین نشست هیئت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی: کرمانشاه قابلیت های زیادی برای گردشگری پایدار دارد  

نذری دارها بخوانند
19 تیر 1403 - 11:33
شناسه : 293955
7
 کارشناس بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه : بهمن خدادادیان  در تشریح نکات ضروری استفاده از ظروف یکبارمصرف، بر خرید ظروف استاندارد و بسته بندی شده تاکید کرد و افزود: توصیه می شود این ظروف از مراکز معتبر و دارای بسته بندی با علامت استاندارد و آرم سیب سلامت خریداری شوند./وی افزود: توصیه بعدی این است که حتما از ظروف یکبار مصرف بر پایه گیاهی استفاده شود، چرا که این ظروف به لحاظ بهداشتی و محیط زیستی نسبت به ظروف دیگر برتری دارد./خدادادیان گفت: این ظروف با توجه به مواد بکار رفته در آن، سرطان زا نبوده و از طرفی به راحتی در طبیعت قابل تجزیه است./وی افزود: در کنار این مزایای مهم، این ظروف قوام بهتری داشته و می توان به راحتی برای سرو مواد غذایی داغ از آنها استفاده کرد./این کارشناس بهداشت محیط با هشدار نسبت به استفاده از ظروف یکبار مصرف شفاف، گفت: این ظروف تنها برای سرو مواد غذایی و نوشیدنی‌های سرد باید استفاده شود./وی افزود: مواد تشکیل دهنده این ظروف به نحوی است که با رسیدن حرارت به آن تجزیه شده و مواد سرطان زایی ایجاد کرده که وارد مواد محتوای داخل این ظروف می‌شود.
منبع : ایسنا
پ
پ

 کارشناس بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بر خرید ظروف یکبار مصرف بر پایه گیاهی برای توزیع نذورات تاکید کرد.

بهمن خدادادیان  در تشریح نکات ضروری استفاده از ظروف یکبارمصرف، بر خرید ظروف استاندارد و بسته بندی شده تاکید کرد و افزود: توصیه می شود این ظروف از مراکز معتبر و دارای بسته بندی با علامت استاندارد و آرم سیب سلامت خریداری شوند.

وی افزود: توصیه بعدی این است که حتما از ظروف یکبار مصرف بر پایه گیاهی استفاده شود، چرا که این ظروف به لحاظ بهداشتی و محیط زیستی نسبت به ظروف دیگر برتری دارد.

خدادادیان گفت: این ظروف با توجه به مواد بکار رفته در آن، سرطان زا نبوده و از طرفی به راحتی در طبیعت قابل تجزیه است.

وی افزود: در کنار این مزایای مهم، این ظروف قوام بهتری داشته و می توان به راحتی برای سرو مواد غذایی داغ از آنها استفاده کرد.

این کارشناس بهداشت محیط با هشدار نسبت به استفاده از ظروف یکبار مصرف شفاف، گفت: این ظروف تنها برای سرو مواد غذایی و نوشیدنی‌های سرد باید استفاده شود.

وی افزود: مواد تشکیل دهنده این ظروف به نحوی است که با رسیدن حرارت به آن تجزیه شده و مواد سرطان زایی ایجاد کرده که وارد مواد محتوای داخل این ظروف می‌شود.

خدادادیان گفت: در کنار این نکات، توصیه می‌شود افرادی که نذری دارند ترجیحا و در صورت امکان از ظروف خانگی استفاده کنند. همچنین توصیه می شود در مراسماتی که می‌روند ظروف خانگی به همراه برده و نذری را در این ظروف تحویل بگیرند.

این کارشناس بهداشت محیط از صاحبان نذری خواست در صورتی که از ظروف یکبار مصرف دپو شده سالهای قبل می خواهند استفاده کنند، حتما قبل از استفاده این ظروف را تمیز بشویند، چرا که ممکن است گرد و خاک یا حشرات لابه لای آنها رفته باشند.

خدادادیان در پایان از تمام مردم خواست در صورت مشاهده هر مشکل بهداشتی هنگام توزیع نذورات حتما به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.