یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 8 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21347 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

با استفاده از بازی درمانی از اضطراب کلاس اولی ها بکاهید/ نقاشی تیره رنگ کودک چه پیامی دارد؟ میزان مزاحمت تلفنی در اورژانس کرمانشاه بالا رفته است شفاف سازی راهکاری برای جلب رضایت شرکای اجتماعی است/۸۸۳میلیاردتومان آخرین حقوق پرداختی به بازنشستگان تامین اجتماعی کرمانشاهی ست مشاور تحصیلی نداشتم، آزمونهای آزمایشی و کتابهای کمک درسی یاری رسان شد فعالیت مرزهای رسمی کرمانشاه باید ساماندهی شود توضیح دادستان گیلانغرب در خصوص فوت یک متهم  نماینده مجلس: رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ در کمیسیون امنیت ملی مطرح نشده آخر هفته‌ای خنک در انتظار کرمانشاه استعفاء دسته جمعی در هیات ناشنوایان کرمانشاه آغاز طرح «زوج‌وفرد خودروها» در کرمانشاه از ۲۰ شهریور جستجو برای یافتن غارهای جدید در «پرآو» ماموگرافی و باورهای غلط درباره آن ۱۸کودک در شیرخوارگاه معتضدی نگهداری می شوند/ثبت ۱مورد فرزند خواندگی برای متقاضی مجرد در کرمانشاه کرمانشاه ۷۹ هزار بیکار دارد/ نمایندگان پیگیر باشند کرمانشاه مقصد اول سفر رییس جمهور شود گرد و غبار دید افقی را در قصرشیرین کاهش داد مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه برگشت اعتبارات را تکذیب کرد/ ادعای جذب اعتبارات طی ۲۰ روز مرز خسروی همچنان ۲۴ ساعته آماده تردد زوار است راه‌اندازی۸سامانه هوشمند نظارتی جدید در محورهای مواصلاتی کرمانشاه غرق شدن مردی ۴۰ ساله در سد جامیشان سنقروکلیایی شهردار کرمانشاه در دهمین نشست هیئت اجرایی مجمع شهرداران آسیایی: کرمانشاه قابلیت های زیادی برای گردشگری پایدار دارد  

سارقان تلفن ثابت ۱۳۰۰ مشترک کرمانشاهی را قطع کردند
03 مرداد 1403 - 10:49
شناسه : 294107
7
مدیر مخابرات استان: طلوع‌‌کرمانشاه :  حمیدرضا امیری، با اشاره به سرقت بخشی از کابل‌های مخابراتی گفت: این امر موجب شده تلفن ثابت حدود ۱۳۰۰ مشترک در محدوده میدان سپاه پاسداران و بلوار شهید بهشتی قطع شود. وی با بیان اینکه نیروهای مخابرات برای وصل ارتباط و رفع مشکل در تلاش هستند، گفت: نهایتا ظرف پنج روز آینده تلفن این مشترکان وصل می‌شود. وی افزود: متاسفانه این مشکل بار اول نیست و بارها شاهد سرقت کابل های مخابراتی و قطع ارتباط مشترکان بوده‌ایم. به گفته مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه، سارقان سالانه بیش از ۱۰ میلیارد تومان به مخابرات استان خسارت وارد می‌کنند. امیری گفت: جدای از این هزینه‌های سنگین و زحماتی که همکاران ما باید برای اتصال مجدد ارتباط انجام دهند، این قطع ارتباط که بعضا قطع اینترنت برخی مشترکان را هم به همراه دارد، موجب نارضایتی مشترکان شده است. وی افزود: نمی توانیم کنار هر حوضچه و هرسایت و... یک نگهبان بگذاریم، بنابراین از نیروی انتظامی درخواست داریم این سارقان را دستگیر کرده و از دستگاه قضا هم درخواست داریم برخورد جدی‌تری با آنها داشته باشد. امیری گفت: مبلغ ریالی این تجهیزات برای سارقان چندان زیاد نیست و برای همین احکام سنگینی برای آنها صادر نمی شود، درحالیکه این سرقت‌ها هزینه های سنگینی برای مخابرات داشته و تبعات اجتماعی و نارضایتی مردم را نیز به همراه دارد، لذا درخواست داریم با توجه به این تبعات برای این سارقان احکام بازدارنده‌ای صادر شود.
منبع : ایسنا
پ
پ

 مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه از قطع تلفن ثابت حدود ۱۳۰۰ مشترک در شهر کرمانشاه به علت سرقت کابل‌های مخابراتی خبر داد.

 حمیدرضا امیری، با اشاره به سرقت بخشی از کابل‌های مخابراتی گفت: این امر موجب شده تلفن ثابت حدود ۱۳۰۰ مشترک در محدوده میدان سپاه پاسداران و بلوار شهید بهشتی قطع شود.

وی با بیان اینکه نیروهای مخابرات برای وصل ارتباط و رفع مشکل در تلاش هستند، گفت: نهایتا ظرف پنج روز آینده تلفن این مشترکان وصل می‌شود.

وی افزود: متاسفانه این مشکل بار اول نیست و بارها شاهد سرقت کابل های مخابراتی و قطع ارتباط مشترکان بوده‌ایم.

به گفته مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه، سارقان سالانه بیش از ۱۰ میلیارد تومان به مخابرات استان خسارت وارد می‌کنند.

امیری گفت: جدای از این هزینه‌های سنگین و زحماتی که همکاران ما باید برای اتصال مجدد ارتباط انجام دهند، این قطع ارتباط که بعضا قطع اینترنت برخی مشترکان را هم به همراه دارد، موجب نارضایتی مشترکان شده است.

وی افزود: نمی توانیم کنار هر حوضچه و هرسایت و… یک نگهبان بگذاریم، بنابراین از نیروی انتظامی درخواست داریم این سارقان را دستگیر کرده و از دستگاه قضا هم درخواست داریم برخورد جدی‌تری با آنها داشته باشد.

امیری گفت: مبلغ ریالی این تجهیزات برای سارقان چندان زیاد نیست و برای همین احکام سنگینی برای آنها صادر نمی شود، درحالیکه این سرقت‌ها هزینه های سنگینی برای مخابرات داشته و تبعات اجتماعی و نارضایتی مردم را نیز به همراه دارد، لذا درخواست داریم با توجه به این تبعات برای این سارقان احکام بازدارنده‌ای صادر شود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.