جمعه, ۲۳ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 13 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21371 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

نیمی از کرمانشاهیان نمی دانند که این شهر تئاتر دارد!/کاتالونیا بر روی صحنه می رود+تصویر لایروبی رودخانه‌های کرمانشاه برای شروع بارش‌های پاییزی نگرانی ها از فروش بی سروصدای سهام ایران خودرو در کرمانشاه!/ نباید به سرنوشت لرستان دچار شویم   برای خدمت و گشودن گره از مشکلات مردم به اسلام آبادغرب آمده ام/ میزهای خدمت در دورافتاده ترین نقاط روستایی نیز برپا می شود ابطال انتخابات هیات تنیس کرمانشاه خرید کفش تخت و کیف نرم برای مدرسه ممنوع جانی دوباره در تن فیض آباد /وقتی کافه داری آغاز یک حرکت فرهنگی می شود دان هفت جودو به دکتر امیری در کرمانشاه اعطا شد آغاز طرح زوج و فرد خودروها از امروز در کرمانشاه + محدوده نرخ سرویس مدارس کرمانشاه زودتر مشخص شود پروژه قطار شهری کرمانشاه کی راه می‌افتد؟ امیدواریم اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه در دولت جدید به نتیجه برسد سالهاست سرزندگی و نشاط را  در کلانشهر کرمانشاه از دست داده ایم افزایش چشمگیر حوادث کوهستان در کرمانشاه پروتئین چه نقشی در حفظ سلامت بدن دارد؟ پارالمپیکی‎‌های کرمانشاه در پاریس چه کردند؟ رشد ۲۳درصدی نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه کرمانشاه جلسه فوق العاده شورا همین هفته برگزار می‌شود تقویت ایمنی بدن با تزریق واکسن آنفلوآنزا وضعیت دما و بارش‌های پاییزی کرمانشاه چگونه است؟

تردد زوار از مرز خسروی از ۳۴۴ هزار نفر گذشت
28 مرداد 1403 - 10:57
شناسه : 294474
2
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : سیدشهرام کهریزی ، گفت: از ابتدای ماه صفر تا پایان روز گذشته، ۳۴۴ هزار و ۹۹۶ نفر از مرز خسروی تردد داشته‌اند. وی تعداد افرادی که طی ۲۴ ساعت گذشته (۲۷ مرداد) از مرز خسروی تردد داشته‌اند را نیز ۷۴ هزار و ۳۶۹ نفر اعلام کرد. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد افرادی که روز گذشته از مرز خسروی خارج شدند را ۵۷ هزار و ۲۵۷ نفر اعلام کرد که ۵۶ هزار و ۷۸۹ نفر از آنها ایرانی بوده اند. کهریزی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ هزار و ۱۱۲ نفر از مرز خسروی وارد کشور شدند، تعداد ایرانی‌های وارد شده به کشور از این مرز را ۱۶ هزار و ۷۴۵ نفر اعلام کرد. وی از روند افزایشی بازگشت تدریجی زوار از مرز خسروی خبر داد و عنوان کرد: طی چند روز آینده که منتهی به روز اربعین است، پیک خروج از مرز خسروی را شاهد خواهیم بود.
منبع : ایسنا
پ
پ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد زواری که تاکنون از مرز خسروی تردد داشته‌اند را بیش از ۳۴۴ هزار نفر اعلام کرد.

سیدشهرام کهریزی ، گفت: از ابتدای ماه صفر تا پایان روز گذشته، ۳۴۴ هزار و ۹۹۶ نفر از مرز خسروی تردد داشته‌اند.

وی تعداد افرادی که طی ۲۴ ساعت گذشته (۲۷ مرداد) از مرز خسروی تردد داشته‌اند را نیز ۷۴ هزار و ۳۶۹ نفر اعلام کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد افرادی که روز گذشته از مرز خسروی خارج شدند را ۵۷ هزار و ۲۵۷ نفر اعلام کرد که ۵۶ هزار و ۷۸۹ نفر از آنها ایرانی بوده اند.

کهریزی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ هزار و ۱۱۲ نفر از مرز خسروی وارد کشور شدند، تعداد ایرانی‌های وارد شده به کشور از این مرز را ۱۶ هزار و ۷۴۵ نفر اعلام کرد.

وی از روند افزایشی بازگشت تدریجی زوار از مرز خسروی خبر داد و عنوان کرد: طی چند روز آینده که منتهی به روز اربعین است، پیک خروج از مرز خسروی را شاهد خواهیم بود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.