جمعه, ۲۳ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 13 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21371 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

نیمی از کرمانشاهیان نمی دانند که این شهر تئاتر دارد!/کاتالونیا بر روی صحنه می رود+تصویر لایروبی رودخانه‌های کرمانشاه برای شروع بارش‌های پاییزی نگرانی ها از فروش بی سروصدای سهام ایران خودرو در کرمانشاه!/ نباید به سرنوشت لرستان دچار شویم   برای خدمت و گشودن گره از مشکلات مردم به اسلام آبادغرب آمده ام/ میزهای خدمت در دورافتاده ترین نقاط روستایی نیز برپا می شود ابطال انتخابات هیات تنیس کرمانشاه خرید کفش تخت و کیف نرم برای مدرسه ممنوع جانی دوباره در تن فیض آباد /وقتی کافه داری آغاز یک حرکت فرهنگی می شود دان هفت جودو به دکتر امیری در کرمانشاه اعطا شد آغاز طرح زوج و فرد خودروها از امروز در کرمانشاه + محدوده نرخ سرویس مدارس کرمانشاه زودتر مشخص شود پروژه قطار شهری کرمانشاه کی راه می‌افتد؟ امیدواریم اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه در دولت جدید به نتیجه برسد سالهاست سرزندگی و نشاط را  در کلانشهر کرمانشاه از دست داده ایم افزایش چشمگیر حوادث کوهستان در کرمانشاه پروتئین چه نقشی در حفظ سلامت بدن دارد؟ پارالمپیکی‎‌های کرمانشاه در پاریس چه کردند؟ رشد ۲۳درصدی نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه کرمانشاه جلسه فوق العاده شورا همین هفته برگزار می‌شود تقویت ایمنی بدن با تزریق واکسن آنفلوآنزا وضعیت دما و بارش‌های پاییزی کرمانشاه چگونه است؟

ترافیک در جاده‌های منتهی به مرز‌ خسروی روان است
28 مرداد 1403 - 11:32
شناسه : 294477
3
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : سرهنگ عبدالحسین زاری، رئیس پلیس راه استان کرمانشاه امروز 28 مردادماه  در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های مسیر اربعین استان، اظهار کرد: براساس آخرین گزارشات دریافتی از دوربین‌های ثبتی، در حال حاضر شاهد ترافیکی روان و شرایط عادی هستیم و هیچگونه مشکلاتی در محورهای مواصلاتی استان به سمت مرز خسروی نداریم. وی با اشاره به وجود امکانات رفاهی، موکب‌ها و ایستگاه‌های استراحتی در مسیر سفر اربعین استان، گفت: ممکن است برخی‌ از زا به دليل گرمای هوا ساعات شب را برای تردد انتخاب کنند که توصيه می‌شود با توجه به کاهش ميدان ديد در اين ساعت‌ها و خستگی، زمان مناسبی را برای استراحت در نظر بگيرند. رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بيان اينکه بيشترين تصادفات در ساعات پايانی شب و اوليه بامداد اتفاق می‌افتد، افزود: زائران حتما پس از بازگشت از سفر استراحت کنند و اين موضوع را در نظر بگيرند که خستگی ناشی از چند صد کيلومتر پياده‌روی می‌تواند باعث تصادف شود.وی با بيان اينکه با بیان اینکه استراحت‌گاه‌هايی در طول مسیر و محورهای مواصلاتی برای زائران درنظر گرفته شده است، گفت: توصیه می‌شود زائران در مسير بازگشت حتما در صورت نیاز از آن ها استفاده کنند. وی با بيان اينکه برابر بررسیهای صورت گرفته سرعت غير مجاز و خستگی و خواب آلودگی بيشترين عامل تصادفات در ايام اربعين بوده است، خاطرنشان کرد: 60 درصد از تصادفات جاده‌ای به این دلایل بوده است.زارع در پایان، عدم رعايت فاصله طولی و عدم رعايت حق تقدم، از ديگر عوامل حادثه ساز در ايام اربعين عنوان کرد و گفت: همکاران ما به صورت شبانه‌روزی در جاده‌های استان حضور دارند و در صورت نیاز به کمک زائران و مسافران خواهند شتافت.
منبع : ایرنا
پ
پ

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر شاهد ترافیکی روان و شرایط عادی هستیم و هیچگونه مشکلاتی در محورهای مواصلاتی استان به سمت مرز خسروی نداریم.

سرهنگ عبدالحسین زاری، رئیس پلیس راه استان کرمانشاه امروز ۲۸ مردادماه  در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های مسیر اربعین استان، اظهار کرد: براساس آخرین گزارشات دریافتی از دوربین‌های ثبتی، در حال حاضر شاهد ترافیکی روان و شرایط عادی هستیم و هیچگونه مشکلاتی در محورهای مواصلاتی استان به سمت مرز خسروی نداریم.
 
وی با اشاره به وجود امکانات رفاهی، موکب‌ها و ایستگاه‌های استراحتی در مسیر سفر اربعین استان، گفت: ممکن است برخی‌ از زا به دلیل گرمای هوا ساعات شب را برای تردد انتخاب کنند که توصیه می‌شود با توجه به کاهش میدان دید در این ساعت‌ها و خستگی، زمان مناسبی را برای استراحت در نظر بگیرند.
 
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین تصادفات در ساعات پایانی شب و اولیه بامداد اتفاق می‌افتد، افزود: زائران حتما پس از بازگشت از سفر استراحت کنند و این موضوع را در نظر بگیرند که خستگی ناشی از چند صد کیلومتر پیاده‌روی می‌تواند باعث تصادف شود.وی با بیان اینکه با بیان اینکه استراحت‌گاه‌هایی در طول مسیر و محورهای مواصلاتی برای زائران درنظر گرفته شده است، گفت: توصیه می‌شود زائران در مسیر بازگشت حتما در صورت نیاز از آن ها استفاده کنند.
 
وی با بیان اینکه برابر بررسیهای صورت گرفته سرعت غیر مجاز و خستگی و خواب آلودگی بیشترین عامل تصادفات در ایام اربعین بوده است، خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد از تصادفات جاده‌ای به این دلایل بوده است.زارع در پایان، عدم رعایت فاصله طولی و عدم رعایت حق تقدم، از دیگر عوامل حادثه ساز در ایام اربعین عنوان کرد و گفت: همکاران ما به صورت شبانه‌روزی در جاده‌های استان حضور دارند و در صورت نیاز به کمک زائران و مسافران خواهند شتافت.

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.