جمعه, ۲۳ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 13 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21371 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

نیمی از کرمانشاهیان نمی دانند که این شهر تئاتر دارد!/کاتالونیا بر روی صحنه می رود+تصویر لایروبی رودخانه‌های کرمانشاه برای شروع بارش‌های پاییزی نگرانی ها از فروش بی سروصدای سهام ایران خودرو در کرمانشاه!/ نباید به سرنوشت لرستان دچار شویم   برای خدمت و گشودن گره از مشکلات مردم به اسلام آبادغرب آمده ام/ میزهای خدمت در دورافتاده ترین نقاط روستایی نیز برپا می شود ابطال انتخابات هیات تنیس کرمانشاه خرید کفش تخت و کیف نرم برای مدرسه ممنوع جانی دوباره در تن فیض آباد /وقتی کافه داری آغاز یک حرکت فرهنگی می شود دان هفت جودو به دکتر امیری در کرمانشاه اعطا شد آغاز طرح زوج و فرد خودروها از امروز در کرمانشاه + محدوده نرخ سرویس مدارس کرمانشاه زودتر مشخص شود پروژه قطار شهری کرمانشاه کی راه می‌افتد؟ امیدواریم اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه در دولت جدید به نتیجه برسد سالهاست سرزندگی و نشاط را  در کلانشهر کرمانشاه از دست داده ایم افزایش چشمگیر حوادث کوهستان در کرمانشاه پروتئین چه نقشی در حفظ سلامت بدن دارد؟ پارالمپیکی‎‌های کرمانشاه در پاریس چه کردند؟ رشد ۲۳درصدی نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه کرمانشاه جلسه فوق العاده شورا همین هفته برگزار می‌شود تقویت ایمنی بدن با تزریق واکسن آنفلوآنزا وضعیت دما و بارش‌های پاییزی کرمانشاه چگونه است؟

کمبود تابلو و علائم  در مسیر اربعین ربطی به راهنمایی و رانندگی ندارد
30 مرداد 1403 - 12:59
شناسه : 294499
1
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه : در شرایطی که مسافرین اربعین  به مرزهای استان هجوم آورده اند و حجم تردد در مسیرهای مرزی بیش از روزهای عادی است انتظار می رود که مسئولین شرایط بهتری برای عبور و مرور در این مسیر مهیا کنند. با این حال اما به نظر می رسد تعداد تابلوها و علائم برای مسافرینی که از جاده های استان عبور می کنند کافی نیست و حتی امکاناتی چون سامانه پیامکی برای کسانی که از کرمانشاه می گذرند راه اندازی نشده است. این مسئله گاها باعث سردرگمی مسافرینی می شود که کرمانشاه را برای مسیر اربعین انتخاب کرده اند و با این اوصاف دیگر نمی شود انتظار داشت آنها وقت بیشتری صرف بازدید از دیدنی های استان کنند. چون ما از همین ابتدای کار خوب عمل نکرده ایم! جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در این رابطه به طلوع کرمانشاه گفت: ما پیشتر در جلساتی که در شورای ترافیک داشتیم در مورد نیاز جاده ها و مسیرهای شهری به تابلوهای راهنما برای مسافرین اربعین به صورت کتبی و شفاهی تذکر داده بودیم و اگر اهمالی صورت گرفته ربطی به راهنمایی و رانندگی ندارد. سرهنگ "مهدی امجدیان" افزود: در حوزه شهری شهرداری ها و در مسیرهای برون شهری راه و شهرسازی موظف بودند تا تابلوهای راهنما، بیلبورد و غیره را به اندازه کافی در مسیرهای مورد نیاز نصب کنند تا مسافرین سردرگم نشوند. وی گفت: قبول دارم که هم اکنون کمبودهایی  وجود دارد  اما ما فقط یک ارگان تذکر دهنده هستیم و این شهرداری و راه و شهرسازی هستند که باید عملی اقدام می کردند تا کمبودی حس نکنیم و به مشکل برنخوریم.
نویسنده : لیلاسعدوندی منبع : اختصاصی طلوع کرمانشاه
پ
پ

در شرایطی که مسافرین اربعین  به مرزهای استان هجوم آورده اند و حجم تردد در مسیرهای مرزی بیش از روزهای عادی است انتظار می رود که مسئولین شرایط بهتری برای عبور و مرور در این مسیر مهیا کنند.

با این حال اما به نظر می رسد تعداد تابلوها و علائم برای مسافرینی که از جاده های استان عبور می کنند کافی نیست و حتی امکاناتی چون سامانه پیامکی برای کسانی که از کرمانشاه می گذرند راه اندازی نشده است.

این مسئله گاها باعث سردرگمی مسافرینی می شود که کرمانشاه را برای مسیر اربعین انتخاب کرده اند و با این اوصاف دیگر نمی شود انتظار داشت آنها وقت بیشتری صرف بازدید از دیدنی های استان کنند. چون ما از همین ابتدای کار خوب عمل نکرده ایم!

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در این رابطه به طلوع کرمانشاه گفت: ما پیشتر در جلساتی که در شورای ترافیک داشتیم در مورد نیاز جاده ها و مسیرهای شهری به تابلوهای راهنما برای مسافرین اربعین به صورت کتبی و شفاهی تذکر داده بودیم و اگر اهمالی صورت گرفته ربطی به راهنمایی و رانندگی ندارد.

سرهنگ “مهدی امجدیان” افزود: در حوزه شهری شهرداری ها و در مسیرهای برون شهری راه و شهرسازی موظف بودند تا تابلوهای راهنما، بیلبورد و غیره را به اندازه کافی در مسیرهای مورد نیاز نصب کنند تا مسافرین سردرگم نشوند.

وی گفت: قبول دارم که هم اکنون کمبودهایی  وجود دارد  اما ما فقط یک ارگان تذکر دهنده هستیم و این شهرداری و راه و شهرسازی هستند که باید عملی اقدام می کردند تا کمبودی حس نکنیم و به مشکل برنخوریم.

امجدیان در خصوص سامانه پیامکی هم اظهار کرد: راهداری و پایانه ها سامانه پیامکی را برای رانندگان فعال کرده اند اما برای مردم عادی این مورد قانونا تعریف نشده و آنها فقط می توانند از اپلیکیشن های نشان یا بلد استفاده کنند!
 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.