جمعه, ۲۳ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 13 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21371 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

نیمی از کرمانشاهیان نمی دانند که این شهر تئاتر دارد!/کاتالونیا بر روی صحنه می رود+تصویر لایروبی رودخانه‌های کرمانشاه برای شروع بارش‌های پاییزی نگرانی ها از فروش بی سروصدای سهام ایران خودرو در کرمانشاه!/ نباید به سرنوشت لرستان دچار شویم   برای خدمت و گشودن گره از مشکلات مردم به اسلام آبادغرب آمده ام/ میزهای خدمت در دورافتاده ترین نقاط روستایی نیز برپا می شود ابطال انتخابات هیات تنیس کرمانشاه خرید کفش تخت و کیف نرم برای مدرسه ممنوع جانی دوباره در تن فیض آباد /وقتی کافه داری آغاز یک حرکت فرهنگی می شود دان هفت جودو به دکتر امیری در کرمانشاه اعطا شد آغاز طرح زوج و فرد خودروها از امروز در کرمانشاه + محدوده نرخ سرویس مدارس کرمانشاه زودتر مشخص شود پروژه قطار شهری کرمانشاه کی راه می‌افتد؟ امیدواریم اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه در دولت جدید به نتیجه برسد سالهاست سرزندگی و نشاط را  در کلانشهر کرمانشاه از دست داده ایم افزایش چشمگیر حوادث کوهستان در کرمانشاه پروتئین چه نقشی در حفظ سلامت بدن دارد؟ پارالمپیکی‎‌های کرمانشاه در پاریس چه کردند؟ رشد ۲۳درصدی نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه کرمانشاه جلسه فوق العاده شورا همین هفته برگزار می‌شود تقویت ایمنی بدن با تزریق واکسن آنفلوآنزا وضعیت دما و بارش‌های پاییزی کرمانشاه چگونه است؟

شهریه مدارس غیردولتی کرمانشاه اعلام شد
30 مرداد 1403 - 13:25
شناسه : 294502
1
رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : مهریار حاتمی، با اعلام شهریه مدارس غیردولتی استان کرمانشاه، اظهار کرد: شهریه مدارس غیردولتی استان در مقاطع مختلف تحصیلی شامل ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم از هشت میلیون تومان شروع و سقف این نرخ با احتساب کلاس‌های فوق برنامه حدود ۳۶ میلیون تومان تعیین شده است/ هزینه فعالیت‌های جنبی و اردویی، هزینه غذا و میان وعده احتمالی دانش‌آموزان جدای از شهریه مدارس غیردولتی بوده و بصورت جداگانه و با رضایت والدین اخذ می‌شود/رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اضافه کرد: پارامترهایی همچون مکان مدرسه، تعداد نیروهای بکارگیری شده در مدرسه، قدمت مدرسه و امتیازهایی که مدرسه در سنوات اخیر کسب کرده در تعیین شهریه مدارس غیردولتی تاثیر دارند.  حاتمی با اشاره به در دسترس بودن نرخ نامه شهریه مدارس غیردولتی، گفت: از مدارس خواسته شده تا نرخ نامه را در ابعاد بزرگ چاپ کرده و حداکثر تا هفته آینده در مدارس نصب کنند/ حاتمی در ادامه با اشاره به قابل پیگیری بودن تخلفات مربوط به دریافت شهریه مدارس غیردولتی در استان، گفت: خانواده‌ها می‌توانند تخلفات احتمالی مدارس غیردولتی را با مراجعه به کارشناسان اداره مشارکت‌های مردمی مستقر در نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اطلاع دهند/ تخلفات مدارس غیردولتی در دریافت شهریه بیشتر از تعرفه تعیین شده مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و پس از دو بار تذکر دادن به مدارس متخلف، در صورتی که مدرسه‌ای به تذکرها توجه نکند، نسبت به پلمب آن مدرسه اقدام خواهد شد.  
منبع : ایسنا
پ
پ

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه کف و سقف شهریه مدارس غیردولتی استان را اعلام کرد.

مهریار حاتمی، با اعلام شهریه مدارس غیردولتی استان کرمانشاه، اظهار کرد: شهریه مدارس غیردولتی استان در مقاطع مختلف تحصیلی شامل ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم از هشت میلیون تومان شروع و سقف این نرخ با احتساب کلاس‌های فوق برنامه حدود ۳۶ میلیون تومان تعیین شده است.

حاتمی افزود: هزینه فعالیت‌های جنبی و اردویی، هزینه غذا و میان وعده احتمالی دانش‌آموزان جدای از شهریه مدارس غیردولتی بوده و بصورت جداگانه و با رضایت والدین اخذ می‌شود.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اضافه کرد: پارامترهایی همچون مکان مدرسه، تعداد نیروهای بکارگیری شده در مدرسه، قدمت مدرسه و امتیازهایی که مدرسه در سنوات اخیر کسب کرده در تعیین شهریه مدارس غیردولتی تاثیر دارند.

 حاتمی با اشاره به در دسترس بودن نرخ نامه شهریه مدارس غیردولتی، گفت: از مدارس خواسته شده تا نرخ نامه را در ابعاد بزرگ چاپ کرده و حداکثر تا هفته آینده در مدارس نصب کنند.

 حاتمی در ادامه با اشاره به قابل پیگیری بودن تخلفات مربوط به دریافت شهریه مدارس غیردولتی در استان، گفت: خانواده‌ها می‌توانند تخلفات احتمالی مدارس غیردولتی را با مراجعه به کارشناسان اداره مشارکت‌های مردمی مستقر در نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اطلاع دهند.

 وی تصریح کرد: تخلفات مدارس غیردولتی در دریافت شهریه بیشتر از تعرفه تعیین شده مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و پس از دو بار تذکر دادن به مدارس متخلف، در صورتی که مدرسه‌ای به تذکرها توجه نکند، نسبت به پلمب آن مدرسه اقدام خواهد شد.

 حاتمی افزود: در سال تحصیلی گذشته تنها یکی دو مورد تخلف شهریه‌ای از سوی مدارس غیردولتی داشتیم که این تخلفات هم بعد از تذکر دادن اصلاح شد.

وی در ادامه تعداد مدارس غیردولتی استان کرمانشاه را ۱۴۷ مدرسه اعلام کرد و افزود: بیش از  ۱۸ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز در مدارس غیردولتی استان کرمانشاه ثبت‌نام شده‌اند.

 وی یادآور شد: حدود پنج درصد دانش‌آموزان استان کرمانشاه در مدارس غیردولتی ثبت‌نام کرده‌اند. 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.