جمعه, ۲۳ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 13 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21371 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

نیمی از کرمانشاهیان نمی دانند که این شهر تئاتر دارد!/کاتالونیا بر روی صحنه می رود+تصویر لایروبی رودخانه‌های کرمانشاه برای شروع بارش‌های پاییزی نگرانی ها از فروش بی سروصدای سهام ایران خودرو در کرمانشاه!/ نباید به سرنوشت لرستان دچار شویم   برای خدمت و گشودن گره از مشکلات مردم به اسلام آبادغرب آمده ام/ میزهای خدمت در دورافتاده ترین نقاط روستایی نیز برپا می شود ابطال انتخابات هیات تنیس کرمانشاه خرید کفش تخت و کیف نرم برای مدرسه ممنوع جانی دوباره در تن فیض آباد /وقتی کافه داری آغاز یک حرکت فرهنگی می شود دان هفت جودو به دکتر امیری در کرمانشاه اعطا شد آغاز طرح زوج و فرد خودروها از امروز در کرمانشاه + محدوده نرخ سرویس مدارس کرمانشاه زودتر مشخص شود پروژه قطار شهری کرمانشاه کی راه می‌افتد؟ امیدواریم اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه در دولت جدید به نتیجه برسد سالهاست سرزندگی و نشاط را  در کلانشهر کرمانشاه از دست داده ایم افزایش چشمگیر حوادث کوهستان در کرمانشاه پروتئین چه نقشی در حفظ سلامت بدن دارد؟ پارالمپیکی‎‌های کرمانشاه در پاریس چه کردند؟ رشد ۲۳درصدی نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه کرمانشاه جلسه فوق العاده شورا همین هفته برگزار می‌شود تقویت ایمنی بدن با تزریق واکسن آنفلوآنزا وضعیت دما و بارش‌های پاییزی کرمانشاه چگونه است؟

چراغ ورزش کرمانشاه روشن شد/ بعثت نماینده فوتبال کرمانشاه در لیگ دسته اول
30 مرداد 1403 - 13:42
شناسه : 294505
1
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : دقیقا 10 سال از آخرین حضور فوتبال کرمانشاه در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور می گذرد، فصل 1393-1394 بود که راهیان آخرین حضور خود در رقابت های لیگ آزادگان را تجربه کرد و پس از سقوط به لیگ 2 ، عملا پرونده فوتبال کرمانشاه در این رقابت ها نیز بسته شد/مسئولان باشگاه راهیان پس از سقوط به لیگ 2 این اقدام را غیرقانونی دانستند و تلاش های زیادی برای کسب مجوز دوباره در این رقابت ها صورت دادند و حتی دستگاه قضائی و دیوان عالی کشور هم حکم به بازگشت دوباره این تیم به لیگ آزادگان دادند اما فدراسیون فوتبال هرگز زیربار این تصمیم و آراء صادره نرفت/با سماجت فدراسیون مبنی بر عدم بازگشت دوباره راهیان به لیگ دسته اول و خودداری این تیم برای حضور در رقابت های لیگ دسته دوم و تلاش مجدد برای صعود، فوتبال کرمانشاه عملا در میان سطح بالای فوتبال ایران نماینده ای نداشت و هزاران علاقه مند به فوتبال همچنان از تماشای رقابت های نماینده شهر و استان خود در بیگ یک محروم بودند. در این میان فوتبال کرمانشاه نماینده ای در لیگ دسته دوم به نام "بعثت" داشت، تیمی که یکی دوبار هم تا آستانه صعود به لیگ یک پیش آمد اما هر بار در کسب این مهم ناکام ماند تا همچنان مردم کرمانشاه چشم انتظار معجزه ای برای حضور تیمی از این استان در لیگ آزادگان بمانند. در حالی که کم کم به شروع فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور در فصل 1404-1404 و قرعه کشی این رقابت ها نزدیک می شدیم خبرهای خوبی به گوش هواداران رسید، خبر این بود که مالک باشگاه بعثت نماینده فوتبال کرمانشاه در لیگ دسته دوم قصد خرید امتیاز تیم دسته اولی "کویرمقوا تهران" را دارد. این خبر پس از چند روز به واقعیت تبدیل و رسما اعلام شد امتیاز باشگاه دسته اولی کویرمقوا توسط بعثت کرمانشاه خریداری و نماینده فوتبال کرمانشاه در فصل جدید رقابت های لیگ آزادگان حضور خواهد داشت.
نویسنده : مسعود اسماعیلی منبع : اختصاصی طلوع کرمانشاه
پ
پ

مسابقات امسال لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در حالی قرار است تا کمتر از ۳ هفته دیگر آغاز شود که پس از سال ها، نماینده ای از فوتبال کرمانشاه به نام “بعثت” نیز در آن حضور دارد تا روشنگر چراغ ورزش این دیار باشد.

به گزارش خبرنگار طلوع کرمانشاه، دقیقا ۱۰ سال از آخرین حضور فوتبال کرمانشاه در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور می گذرد، فصل ۱۳۹۳-۱۳۹۴ بود که راهیان آخرین حضور خود در رقابت های لیگ آزادگان را تجربه کرد و پس از سقوط به لیگ ۲ ، عملا پرونده فوتبال کرمانشاه در این رقابت ها نیز بسته شد.

مسئولان باشگاه راهیان پس از سقوط به لیگ ۲ این اقدام را غیرقانونی دانستند و تلاش های زیادی برای کسب مجوز دوباره در این رقابت ها صورت دادند و حتی دستگاه قضائی و دیوان عالی کشور هم حکم به بازگشت دوباره این تیم به لیگ آزادگان دادند اما فدراسیون فوتبال هرگز زیربار این تصمیم و آراء صادره نرفت.

با سماجت فدراسیون مبنی بر عدم بازگشت دوباره راهیان به لیگ دسته اول و خودداری این تیم برای حضور در رقابت های لیگ دسته دوم و تلاش مجدد برای صعود، فوتبال کرمانشاه عملا در میان سطح بالای فوتبال ایران نماینده ای نداشت و هزاران علاقه مند به فوتبال همچنان از تماشای رقابت های نماینده شهر و استان خود در بیگ یک محروم بودند.

در این میان فوتبال کرمانشاه نماینده ای در لیگ دسته دوم به نام “بعثت” داشت، تیمی که یکی دوبار هم تا آستانه صعود به لیگ یک پیش آمد اما هر بار در کسب این مهم ناکام ماند تا همچنان مردم کرمانشاه چشم انتظار معجزه ای برای حضور تیمی از این استان در لیگ آزادگان بمانند.

در حالی که کم کم به شروع فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۴ و قرعه کشی این رقابت ها نزدیک می شدیم خبرهای خوبی به گوش هواداران رسید، خبر این بود که مالک باشگاه بعثت نماینده فوتبال کرمانشاه در لیگ دسته دوم قصد خرید امتیاز تیم دسته اولی “کویرمقوا تهران” را دارد.

این خبر پس از چند روز به واقعیت تبدیل و رسما اعلام شد امتیاز باشگاه دسته اولی کویرمقوا توسط بعثت کرمانشاه خریداری و نماینده فوتبال کرمانشاه در فصل جدید رقابت های لیگ آزادگان حضور خواهد داشت.

با قطعی شدن این خبر، موجی از خوشحالی و شادمانی در میان علاقه مندان به ورزش و خصوصا فوتبال دوستان پدید آمد، حالا آن ها هم در لیگ دسته اول صاحب تیم شده بودند و سال ها انتظار آن ها به پایان رسیده بود.

در همین راستا مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه به تشریح آخرین وضعیت این تیم، نحوه یارگیری و اهداف باشگاه پرداخت و در عین حال به هواداران قول داد در رقابت ها امسال قدرتنمدانه از نام و اعتبار کرمانشاه دفاع و در مسابقات فصل آینده با هدف لیگ برتری شدن در رقابت ها حاضر شوند.

هدف امسال بعثت قرار گرفتن در جمع ۶ تیم برتر است/ بازیکنان بسیار خوبی جذب باشگاه شده اند

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه با اشاره به آغاز تمرینات این تیم برای حضوری آبرومندانه در رقابت های فصل جدید لیگ دسته اول باشگاه های کشور، گفت: هدف امسال تیم، قرار گرفتن در جمع ۶ تیم برتر است.

افشین حسنی در گفت و گو با خبرنگار طلوع کرمانشاه اظهار داشت: تمرینات باشگاه چند روزی است که به صورت جدی در تهران دنبال و بازیکنان زیر نظر کادر فنی مشغول انجام فعالیت های تمرینی هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۸-۱۹ بازیکن بسیار خوب جذب تیم بعثت شده اند، گفت: بسیاری از آن ها سابقه حضور در تیم های لیگ برتری و یا باشگاه های دسته اولی را دارند و قطعا با تجاربی که به دست آورده اند می توانند بسیار کمک حال نماینده فوتبال کرمانشاه باشند.

حسنی ادامه داد: هشت بازیکن فصل گذشته خود را نیز همچنان برای فصل جدید که جزو بازیکنان بومی و کرمانشاهی هستند را در ترکیب خود حفظ کرده ایم و حتما از وجودشان در طول فصل استفاده می کنیم.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه همچنین از رضا مرتضی زاده به عنوان سرمربی تیم بعثت در رقابت های لیگ دسته اول امسال خبر داد و گفت: وی از جمله مربیان جوان و خوشنام فوتبال ایران است که سابقه مربی گری در تیم های لیگ برتری پیکان تهران، نساجی مازندران، گل گهر سیرجان و مس رفسنجان را در کارنامه دارد و توانسته تیم کویرمقوا تهران را از لیگ دسته ۳ به لیگ دسته دوم و سپس لیگ یک برساند.

وی با بیان اینکه فرشید استحقاری نیز مدیرفنی باشگاه در لیگ یک خواهد بود، گفت: داوود فنایی دروازبان شناخته شده فوتبال ایران هم به عنوان مربی دروازبان در تیم حضور دارد، هرچند شایعاتی هم در خصوص جدایی او از باشگاه منتشر شد که به هیچ عنوان صحت ندارد و ایشان با جدیت در حال آماده کردن دروازبانان تیم است.

حسنی با ابراز رضایت از وضعیت فعلی باشگاه بعثت، از کامل شدن تیم تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: امسال تیمی را روانه مسابقات می کنیم که مردم کرمانشاه و هواداران باشگاه به آن افتخار کنند.

مدیرعامل باشگاه بعثت تاکید کرد: امسال تمام تلاشمان را به کار می بندیم تا با انجام بازی های زیبا و نتایج مناسب دل هواداران خود و فوتبال دوستان کرمانشاهی که پس از سال ها دوباره در لیگ یک شاهد حضور نماینده ای از فوتبال استان هستند، شاد شود.

وی ادامه داد: امسال با هدف قرار گرفتن در جمع ۶ تیم بالای جدول در مسابقات شرکت می کنیم اما قطعا از فصل آینده تیم بعثت یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر خواهد بود.

حسنی همچنین ورزشگاه آزادی کرمانشاه را محل برگزاری مسابقات تیم بعثت در رقابت های لیگ آزادگان عنوان کرد و گفت: شب گذشته ناظر فدراسیون نیز از این ورزشگاه بازدید کرد، هرچند این ورزشگاه ایراداتی هم دارد که به سرعت و با تلاش اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان در حال برطرف شدن است.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در ادامه با اشاره به استقبال بسیار خوبی که از حضور این تیم در رقابت های لیگ دسته اول به عمل آمده، گفت: خوشبختانه مسئولان مربوطه حمایت های لازم را به عمل آورده و اقشار مختلف مردم و اهالی رسانه نیز حمایت خود را از این تیم به عمل آورده اند.

وی در پایان با اشاره به میزبانی بعثت در هفته دوم لیگ آزادگان مقابل نفت و گاز گچساران، گفت: ان شالله در این دیدار و مقابل چشم هزاران هوادار باشگاه در اولین دیدار خانگی خود در لیگ آزادگان به پیروزی خواهیم رسید.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.