جمعه, ۲۳ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 13 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21371 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

نیمی از کرمانشاهیان نمی دانند که این شهر تئاتر دارد!/کاتالونیا بر روی صحنه می رود+تصویر لایروبی رودخانه‌های کرمانشاه برای شروع بارش‌های پاییزی نگرانی ها از فروش بی سروصدای سهام ایران خودرو در کرمانشاه!/ نباید به سرنوشت لرستان دچار شویم   برای خدمت و گشودن گره از مشکلات مردم به اسلام آبادغرب آمده ام/ میزهای خدمت در دورافتاده ترین نقاط روستایی نیز برپا می شود ابطال انتخابات هیات تنیس کرمانشاه خرید کفش تخت و کیف نرم برای مدرسه ممنوع جانی دوباره در تن فیض آباد /وقتی کافه داری آغاز یک حرکت فرهنگی می شود دان هفت جودو به دکتر امیری در کرمانشاه اعطا شد آغاز طرح زوج و فرد خودروها از امروز در کرمانشاه + محدوده نرخ سرویس مدارس کرمانشاه زودتر مشخص شود پروژه قطار شهری کرمانشاه کی راه می‌افتد؟ امیدواریم اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه در دولت جدید به نتیجه برسد سالهاست سرزندگی و نشاط را  در کلانشهر کرمانشاه از دست داده ایم افزایش چشمگیر حوادث کوهستان در کرمانشاه پروتئین چه نقشی در حفظ سلامت بدن دارد؟ پارالمپیکی‎‌های کرمانشاه در پاریس چه کردند؟ رشد ۲۳درصدی نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه کرمانشاه جلسه فوق العاده شورا همین هفته برگزار می‌شود تقویت ایمنی بدن با تزریق واکسن آنفلوآنزا وضعیت دما و بارش‌های پاییزی کرمانشاه چگونه است؟

امدادرسانی هلال احمر کرمانشاه به ۹۰۰ زائر اربعین
31 مرداد 1403 - 12:22
شناسه : 294515
0
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : محمدباقر محمدی ، با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی هلال احمر به زوار اربعین، گفت: از ابتدای طرح اربعین که از ۲۰ مرداد آغاز شده تا کنون به حدود ۹۰۰ نفر از زوار ارائه خدمات داشتیم/وی از انجام ۴۰ مورد عملیات در این مدت خبر داد که ۱۲ مورد آن حوادث جاده‌ای بوده و عنوان کرد: این عملیات‌ها ۷۵ نفر مصدومی داشته که تعدادی از آنها به مراکز درمانی منتقل شدند و دو نفر فوتی نیز رهاسازی شدند/مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه همچنین از اسکان ۱۱۶ زائر نیز در این مدت خبر داد و عنوان کرد: بیش از ۷۰۰ نفر از زوار هم از خدمات مراقبتی ما از جمله تست قند و فشارخون بهره‌مند شدند/در این مدت ۱۱ هزار عدد ماسک، بیش از پنج هزار ضد عفونی کننده و بیش از ۹۵۰۰ بروشور و کتابچه آموزشی بین زوار اربعین توزیع شده است/ نیروهای هلال احمر در ۴۷ پایگاه ثابت و سیار تا پایان موج بازگشت زوار آماده ارائه خدمات هستند/مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه از پوشش کامل مسیر تردد زوار اربعین از ورودی استان تا منذریه و خانقین خبر داد و اضافه کرد: در صورت نیاز آماده مشارکت در اسکان اضطراری زوار نیز هستیم.
منبع : ایسنا
پ
پ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از انجام ۴۰ عملیات از ابتدای طرح اربعین هلال احمر و ارائه خدمات به حدود ۹۰۰ نفر از زوار خبر داد.

محمدباقر محمدی ، با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی هلال احمر به زوار اربعین، گفت: از ابتدای طرح اربعین که از ۲۰ مرداد آغاز شده تا کنون به حدود ۹۰۰ نفر از زوار ارائه خدمات داشتیم.

وی از انجام ۴۰ مورد عملیات در این مدت خبر داد که ۱۲ مورد آن حوادث جاده‌ای بوده و عنوان کرد: این عملیات‌ها ۷۵ نفر مصدومی داشته که تعدادی از آنها به مراکز درمانی منتقل شدند و دو نفر فوتی نیز رهاسازی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه همچنین از اسکان ۱۱۶ زائر نیز در این مدت خبر داد و عنوان کرد: بیش از ۷۰۰ نفر از زوار هم از خدمات مراقبتی ما از جمله تست قند و فشارخون بهره‌مند شدند.

محمدی خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۱ هزار عدد ماسک، بیش از پنج هزار ضد عفونی کننده و بیش از ۹۵۰۰ بروشور و کتابچه آموزشی بین زوار اربعین توزیع شده است.

وی از تداوم ارائه خدمات به زوار اربعین خبر داد و ادامه داد: نیروهای هلال احمر در ۴۷ پایگاه ثابت و سیار تا پایان موج بازگشت زوار آماده ارائه خدمات هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه از پوشش کامل مسیر تردد زوار اربعین از ورودی استان تا منذریه و خانقین خبر داد و اضافه کرد: در صورت نیاز آماده مشارکت در اسکان اضطراری زوار نیز هستیم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.