جمعه, ۲۳ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 13 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21371 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

نیمی از کرمانشاهیان نمی دانند که این شهر تئاتر دارد!/کاتالونیا بر روی صحنه می رود+تصویر لایروبی رودخانه‌های کرمانشاه برای شروع بارش‌های پاییزی نگرانی ها از فروش بی سروصدای سهام ایران خودرو در کرمانشاه!/ نباید به سرنوشت لرستان دچار شویم   برای خدمت و گشودن گره از مشکلات مردم به اسلام آبادغرب آمده ام/ میزهای خدمت در دورافتاده ترین نقاط روستایی نیز برپا می شود ابطال انتخابات هیات تنیس کرمانشاه خرید کفش تخت و کیف نرم برای مدرسه ممنوع جانی دوباره در تن فیض آباد /وقتی کافه داری آغاز یک حرکت فرهنگی می شود دان هفت جودو به دکتر امیری در کرمانشاه اعطا شد آغاز طرح زوج و فرد خودروها از امروز در کرمانشاه + محدوده نرخ سرویس مدارس کرمانشاه زودتر مشخص شود پروژه قطار شهری کرمانشاه کی راه می‌افتد؟ امیدواریم اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه در دولت جدید به نتیجه برسد سالهاست سرزندگی و نشاط را  در کلانشهر کرمانشاه از دست داده ایم افزایش چشمگیر حوادث کوهستان در کرمانشاه پروتئین چه نقشی در حفظ سلامت بدن دارد؟ پارالمپیکی‎‌های کرمانشاه در پاریس چه کردند؟ رشد ۲۳درصدی نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه کرمانشاه جلسه فوق العاده شورا همین هفته برگزار می‌شود تقویت ایمنی بدن با تزریق واکسن آنفلوآنزا وضعیت دما و بارش‌های پاییزی کرمانشاه چگونه است؟

برگزاری آیین تجلیل از آرین سلیمی قهرمان المپیک پاریس در پتروشیمی کرمانشاه
31 مرداد 1403 - 14:11
شناسه : 294519
1
طلوع‌‌کرمانشاه : دکتر امیرحسین لطفی لاریجانی در این آیین تجلیل، عنوان کرد: بسیار خوشحالم از اینکه آرین سلیمی فرزند رشید و غیور ایران که برای کشور و کرمانشاه افتخار آفرید، امروز در مجموعه پتروشیمی کرمانشاه حضور پیدا کرده است. وی افزود: در زمان برگزاری مسابقات المپیک پاریس، همه شاهد تکنیک فوق العاده، توانمندی‌ بالا و جسارت و شجاعت آرین سلیمی بودیم و ایشان با وجود سن کم، در یک عرصه بسیار بزرگ مانند المپیک، خوش درخشید. مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه ادامه داد: مسابقه فینال آرین سلیمی با حریف انگلیسی واقعاً بسیار سنگین و همراه با استرس و دلهره بود و همه ما برای پیروزی این ورزشکار دست به دعا بودیم و خوشبختانه ایشان در این مسابقه بسیار شجاع، مقتدر و همراه با آرامش ظاهر شد و با قهرمانی خود، دل مردم را شاد کرد. وی ادامه داد: آرین سلیمی به همه ثابت کرد اگر کسی برای دستیابی به یک هدف مهم، تمام توان خود را به کار بگیرد، حتماً در این مسیر موفق می شود. لطفی لاریجانی تصریح کرد: آرین سلیمی امروز به الگویی برای جوانان و نوجوانان کشور در همه عرصه ها تبدیل شده است و با قهرمان شدن ایشان یک پویایی و جوش و خروش در بین این قشر برای دنبال کردن رشته های مختلف به ویژه تکواندو ایجاد شده است. وی در ادامه یادآور شد: البته آقای سلیمی در آغاز یک مسیر طولانی برای کسب عناوین بیشتر در مسابقات المپیک و جهانی است و مردم دوست دارند این ورزشکار محجوب و دوست داشتی باز هم با کسب مدال طلا، دل های آن ها را شاد کند.
پ
پ

آیین تجلیل از آرین سلیمی قهرمان المپیک ۲۰۲۴ پاریس عصر امروز سه شنبه ۳۰ مردادماه در شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه با حضور دکتر امیرحسین لطفی لاریجانی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره و سایر مدیران این مجموعه بزرگ صنعتی و خانواده آرین سلیمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه، دکتر امیرحسین لطفی لاریجانی در این آیین تجلیل، عنوان کرد: بسیار خوشحالم از اینکه آرین سلیمی فرزند رشید و غیور ایران که برای کشور و کرمانشاه افتخار آفرید، امروز در مجموعه پتروشیمی کرمانشاه حضور پیدا کرده است.

وی افزود: در زمان برگزاری مسابقات المپیک پاریس، همه شاهد تکنیک فوق العاده، توانمندی‌ بالا و جسارت و شجاعت آرین سلیمی بودیم و ایشان با وجود سن کم، در یک عرصه بسیار بزرگ مانند المپیک، خوش درخشید.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه ادامه داد: مسابقه فینال آرین سلیمی با حریف انگلیسی واقعاً بسیار سنگین و همراه با استرس و دلهره بود و همه ما برای پیروزی این ورزشکار دست به دعا بودیم و خوشبختانه ایشان در این مسابقه بسیار شجاع، مقتدر و همراه با آرامش ظاهر شد و با قهرمانی خود، دل مردم را شاد کرد.

وی ادامه داد: آرین سلیمی به همه ثابت کرد اگر کسی برای دستیابی به یک هدف مهم، تمام توان خود را به کار بگیرد، حتماً در این مسیر موفق می شود.

لطفی لاریجانی تصریح کرد: آرین سلیمی امروز به الگویی برای جوانان و نوجوانان کشور در همه عرصه ها تبدیل شده است و با قهرمان شدن ایشان یک پویایی و جوش و خروش در بین این قشر برای دنبال کردن رشته های مختلف به ویژه تکواندو ایجاد شده است.

وی در ادامه یادآور شد: البته آقای سلیمی در آغاز یک مسیر طولانی برای کسب عناوین بیشتر در مسابقات المپیک و جهانی است و مردم دوست دارند این ورزشکار محجوب و دوست داشتی باز هم با کسب مدال طلا، دل های آن ها را شاد کند.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه تاکید کرد: ایستادن بر سکوی قهرمانی، آرزوی هر ورزشکاری است ولی مهم‌تر از کسب عنوان قهرمانی، برخورداری از مرام و منش پهلوانی و حسن اخلاق است و آرین سلیمی عزیز هم آراسته به این صفات برجسته است.

وی در ادامه به فعالیت های پتروشیمی کرمانشاه در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: خوشبختانه باشگاه فرهنگی ورزشی پتروشیمی کرمانشاه با کسب مجوزهای رسمی، ۴ سال پیش افتتاح شد و طی این مدت تیم های تیر و کمان، فوتسال و شنای این مجموعه توانسته است در مسابقات کشوری برای کرمانشاه افتخار آفرینی کنند.

تشکیل یک تیم تکواندو با مدیریت آرین سلیمی

لطفی لاریجانی تاکید کرد: مجموعه پتروشیمی در صورت موافقت آقای سلیمی بسیار علاقه مند است در حوزه ورزش تکواندو یک تیم قوی، با هدف حضور در لیگ کشور راه‌اندازی کند و با همفکری و هم‌اندیشی با ایشان، فضای مناسبی را فراهم نماید تا این قهرمان ملی بتواند هنر، تخصص و توانمندی های خویش را در اختیار جوانان کرمانشاهی بگذارد و در توسعه ورزش استان و کشور نقش آفرینی کند.

 وی خاطرنشان کرد: بی گمان آرین سلیمی می تواند جوان‌های دیگری از همین شهر و دیار را به سکوهای قهرمانی جهان و المپیک برساند.

جای خالی تیم کرمانشاه در لیگ تکواندو احساس می شود

در ادامه این برنامه آرین سلیمی قهرمان المپیک ۲۰۲۴ پاریس عنوان کرد: بسیار خوشحالم که امروز در جمع مدیران و کارکنان مجموعه پتروشیمی کرمانشاه هستم زیرا این عزیزان برای توسعه ایران و کرمانشاه تلاش های بسیاری انجام داده اند.

وی از پیشنهاد تشکیل یک تیم تکواندو توسط پتروشیمی کرمانشاه استقبال کرد و گفت: واقعا سال هاست جای خالی یک تیم تکواندو از استان کرمانشاه در لیگ برتر خالی است و بسیار خوشحالم که پتروشیمی کرمانشاه در این عرصه پیشگام شده است.

سلیمی یادآور شد: کرمانشاه تکواندوکاران بسیار خوبی دارد که در تیم های دیگر استان ها حضور دارند و در صورت تشکیل یک تیم خوب بسیار دوست دارند که برای کرمانشاه افتخار آفرینی کنند.

وی تاکید کرد: با حضور این استعدادها، کسب عنوان‌های قهرمانی در لیگ بزرگسالان کشور دور از دسترس نیست.

متن لوح تقدیر اهدایی به آرین سلیمی

بسمه تعالی

ایستادن جوان ایرانی بر سکوی قهرمانی، برافراشته شدن پرچم کشور و نواخته شدن سرود ملی مایه تفاخر و مباهات ملت ماست.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) 

برادر ارجمند جناب آقای آرین سلیمی

قهرمانی افتخار آمیز و امید آفرین شما در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس و کسب مدال ارزشمند طلا در رشته تکواندو موجب مسرت و مباهات ملت شریف ایران و کرمانشاه سرافراز شد؛ این حضور مقتدرانه و امید بخش، نشانه ایی دیگر از گام های بلند ملتی پویا و توانمند و جوانانی لایق و سرزنده برای فتح قله های افتخار و شایستگی این مرز و بوم بود و جایگاه واقعی قهرمانان با غیرت کشورمان را در جهان به نمایش گذاشت .

به پاسداشت این موفقیت ارزنده، این لوح تقدیر به حضور تقدیم می گردد، امید که در تمام مراحل زندگی همواره صحت و تندرستی موجد توفیق راه و نیل به مقام قرب الهی باشد.

امیرحسین لطفی لاریجانی

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.