جمعه, ۲۳ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 13 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21371 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

نیمی از کرمانشاهیان نمی دانند که این شهر تئاتر دارد!/کاتالونیا بر روی صحنه می رود+تصویر لایروبی رودخانه‌های کرمانشاه برای شروع بارش‌های پاییزی نگرانی ها از فروش بی سروصدای سهام ایران خودرو در کرمانشاه!/ نباید به سرنوشت لرستان دچار شویم   برای خدمت و گشودن گره از مشکلات مردم به اسلام آبادغرب آمده ام/ میزهای خدمت در دورافتاده ترین نقاط روستایی نیز برپا می شود ابطال انتخابات هیات تنیس کرمانشاه خرید کفش تخت و کیف نرم برای مدرسه ممنوع جانی دوباره در تن فیض آباد /وقتی کافه داری آغاز یک حرکت فرهنگی می شود دان هفت جودو به دکتر امیری در کرمانشاه اعطا شد آغاز طرح زوج و فرد خودروها از امروز در کرمانشاه + محدوده نرخ سرویس مدارس کرمانشاه زودتر مشخص شود پروژه قطار شهری کرمانشاه کی راه می‌افتد؟ امیدواریم اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه در دولت جدید به نتیجه برسد سالهاست سرزندگی و نشاط را  در کلانشهر کرمانشاه از دست داده ایم افزایش چشمگیر حوادث کوهستان در کرمانشاه پروتئین چه نقشی در حفظ سلامت بدن دارد؟ پارالمپیکی‎‌های کرمانشاه در پاریس چه کردند؟ رشد ۲۳درصدی نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه کرمانشاه جلسه فوق العاده شورا همین هفته برگزار می‌شود تقویت ایمنی بدن با تزریق واکسن آنفلوآنزا وضعیت دما و بارش‌های پاییزی کرمانشاه چگونه است؟

برای گرفتن گذرنامه به مراجعه حضوری نیاز نیست/زائران زمان اقدام برای گذرنامه را به لحظات آخر موکول نکنند
31 مرداد 1403 - 13:37
شناسه : 294521
5
مدیرکل پست استان کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : حسین نامداری در گفت وگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه از افزایش صدور  گذرنامه های وارده به استان خبر داد و گفت:از اول مرداد ماه سال جاری تا ۲۹مرداد ماه  تعداد گذرنامه های وارده به استان به ترتیب ۱۶۹۵۲ گذرنامه زیارتی و ۱۴۲۷ گذرنامه معمولی بوده که جمعا شامل ۳۹۷۹ هزار گذرنامه بوده است که این امار نسبت به سال گذشته ۷درصد افزایش داشته است/با توجه به اهمیت موضوع و سطح انتظارات مشتریان،اداره کل پست در قالب تعیین شیفت عصر و کشیک روزهای تعطیل خدمات ویژه زائران که شامل تحویل گذرنامه ها و گمشده ها  است را در همه واحد‌های پستی ارائه میدهند و واحدها فعال هستند/نامداری در ادامه برای سهولت بار ترافیکی اربعین این‌چنین گفت:لازم به ذکر است توزیع مرسولات پستی همچون گذر نامه توسط نامه رسان در ۳ نوبت صورت می گیرد، در صورت عدم دریافت بر ای تحویل مرسوله؛  باید بصورت حضوری مراجعه شود/این مسئول در ادامه به چالش های پیش رو اشاره کرد و گفت:اغلب آدرس هایی که بر روی گذرنامه ها درج شده با نشانی کامل گیرنده تطابق ندارند که شامل برگشت این گذرنامه ها میشود لذا از مشتریان تقاضا داریم آدرس ونشانی صحیح و دقیق را ذکر کنند/پس از صدور گذرنامه اطلاع رسانی به متقاضی از طریق پیامک انجام خواهد شد و لزومی به مراجعه حضوری نیست.
نویسنده : نگار عزتی منبع : اختصاصی طلوع کرمانشاه
پ
پ

مدیر کل پست استان کرمانشاه گفت:پس از مراحل صدور گذرنامه اطلاع رسانی پیامکی و تحویل از طریق نامه رسان انجام می شود و برای دریافت گذرنامه به مراجعه حضوری نیاز نیست.

حسین نامداری در گفت وگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه از افزایش صدور  گذرنامه های وارده به استان خبر داد و گفت:از اول مرداد ماه سال جاری تا ۲۹مرداد ماه  تعداد گذرنامه های وارده به استان به ترتیب ۱۶۹۵۲ گذرنامه زیارتی و ۱۴۲۷ گذرنامه معمولی بوده که جمعا شامل ۳۹۷۹ هزار گذرنامه بوده است که این امار نسبت به سال گذشته ۷درصد افزایش داشته است.

 

این مسئول در ادامه گفت:با توجه به اهمیت موضوع و سطح انتظارات مشتریان،اداره کل پست در قالب تعیین شیفت عصر و کشیک روزهای تعطیل خدمات ویژه زائران که شامل تحویل گذرنامه ها و گمشده ها  است را در همه واحد‌های پستی ارائه میدهند و واحدها فعال هستند.

نامداری در ادامه برای سهولت بار ترافیکی اربعین این‌چنین گفت:لازم به ذکر است توزیع مرسولات پستی همچون گذر نامه توسط نامه رسان در ۳ نوبت صورت می گیرد، در صورت عدم دریافت بر ای تحویل مرسوله؛  باید بصورت حضوری مراجعه شود.

این مسئول در ادامه به چالش های پیش رو اشاره کرد و گفت:اغلب آدرس هایی که بر روی گذرنامه ها درج شده با نشانی کامل گیرنده تطابق ندارند که شامل برگشت این گذرنامه ها میشود لذا از مشتریان تقاضا داریم آدرس ونشانی صحیح و دقیق را ذکر کنند.

وی افزود:پس از صدور گذرنامه اطلاع رسانی به متقاضی از طریق پیامک انجام خواهد شد و لزومی به مراجعه حضوری نیست.

گفتگو از نگار عزتی-خبرنگار طلوع کرمانشاه

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.