جمعه, ۲۳ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 13 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21371 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

نیمی از کرمانشاهیان نمی دانند که این شهر تئاتر دارد!/کاتالونیا بر روی صحنه می رود+تصویر لایروبی رودخانه‌های کرمانشاه برای شروع بارش‌های پاییزی نگرانی ها از فروش بی سروصدای سهام ایران خودرو در کرمانشاه!/ نباید به سرنوشت لرستان دچار شویم   برای خدمت و گشودن گره از مشکلات مردم به اسلام آبادغرب آمده ام/ میزهای خدمت در دورافتاده ترین نقاط روستایی نیز برپا می شود ابطال انتخابات هیات تنیس کرمانشاه خرید کفش تخت و کیف نرم برای مدرسه ممنوع جانی دوباره در تن فیض آباد /وقتی کافه داری آغاز یک حرکت فرهنگی می شود دان هفت جودو به دکتر امیری در کرمانشاه اعطا شد آغاز طرح زوج و فرد خودروها از امروز در کرمانشاه + محدوده نرخ سرویس مدارس کرمانشاه زودتر مشخص شود پروژه قطار شهری کرمانشاه کی راه می‌افتد؟ امیدواریم اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه در دولت جدید به نتیجه برسد سالهاست سرزندگی و نشاط را  در کلانشهر کرمانشاه از دست داده ایم افزایش چشمگیر حوادث کوهستان در کرمانشاه پروتئین چه نقشی در حفظ سلامت بدن دارد؟ پارالمپیکی‎‌های کرمانشاه در پاریس چه کردند؟ رشد ۲۳درصدی نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه کرمانشاه جلسه فوق العاده شورا همین هفته برگزار می‌شود تقویت ایمنی بدن با تزریق واکسن آنفلوآنزا وضعیت دما و بارش‌های پاییزی کرمانشاه چگونه است؟

تردد بیش از ۶۰۰ هزار زائر اربعین از مرز خسروی
01 شهریور 1403 - 11:04
شناسه : 294532
1
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : سید شهرام کهریزی ا اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تا پایان روز گذشته(۳۱ مرداد) ۶۰۰ هزار ‌و ۹۵۲ نفر از پایانه مرزی خسروی تردد کرده‌اند. وی تعداد افرادی که روز گذشته از مرز خسروی تردد کردند را  نیز ۶۱ هزار و ۵۱۷ نفر ، گفت: از این تعداد۲۷ هزار و ۱۳۸ نفر از مرزی خسروی خارج و ۳۴ هزار و ۳۷۹ نفر از این مرز وارد کشورمان شدند. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تعداد زوار ایرانی که روز گذشته از مرز خسروی خارج شدند ۲۶ هزار و ۸۵۳ نفر و تعداد زوار ایرانی که از این مرز به کشور برگشتند نیز ۳۴ هزار و ۲۵۸ بودند. کهریزی با بیان اینکه با افزایش قابل توجه بازگشت زوار از مرز خسروی مواجهیم، عنوان کرد: موج بازگشت زوار آغاز شده و طی دو، سه روز آینده پیک بازگشت زوار را شاهد خواهیم بود. وی تردد در مرز خسروی و محورهای استان را روان اعلام کرد و از زوار خواست هنگام بازگشت عجله و شتاب نکنند.
منبع : ایسنا
پ
پ

 به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ابتدای ماه صفر تا پایان روز گذشته(۳۱ مرداد) بیش از ۶۰۰ هزار نفر از مرز خسروی تردد کرده‌اند.

سید شهرام کهریزی ا اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تا پایان روز گذشته(۳۱ مرداد) ۶۰۰ هزار ‌و ۹۵۲ نفر از پایانه مرزی خسروی تردد کرده‌اند.

وی تعداد افرادی که روز گذشته از مرز خسروی تردد کردند را  نیز ۶۱ هزار و ۵۱۷ نفر ، گفت: از این تعداد۲۷ هزار و ۱۳۸ نفر از مرزی خسروی خارج و ۳۴ هزار و ۳۷۹ نفر از این مرز وارد کشورمان شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تعداد زوار ایرانی که روز گذشته از مرز خسروی خارج شدند ۲۶ هزار و ۸۵۳ نفر و تعداد زوار ایرانی که از این مرز به کشور برگشتند نیز ۳۴ هزار و ۲۵۸ بودند.

کهریزی با بیان اینکه با افزایش قابل توجه بازگشت زوار از مرز خسروی مواجهیم، عنوان کرد: موج بازگشت زوار آغاز شده و طی دو، سه روز آینده پیک بازگشت زوار را شاهد خواهیم بود.

وی تردد در مرز خسروی و محورهای استان را روان اعلام کرد و از زوار خواست هنگام بازگشت عجله و شتاب نکنند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.