جمعه, ۲۳ شهریور , ۱۴۰۳ Friday, 13 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21371 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

نیمی از کرمانشاهیان نمی دانند که این شهر تئاتر دارد!/کاتالونیا بر روی صحنه می رود+تصویر لایروبی رودخانه‌های کرمانشاه برای شروع بارش‌های پاییزی نگرانی ها از فروش بی سروصدای سهام ایران خودرو در کرمانشاه!/ نباید به سرنوشت لرستان دچار شویم   برای خدمت و گشودن گره از مشکلات مردم به اسلام آبادغرب آمده ام/ میزهای خدمت در دورافتاده ترین نقاط روستایی نیز برپا می شود ابطال انتخابات هیات تنیس کرمانشاه خرید کفش تخت و کیف نرم برای مدرسه ممنوع جانی دوباره در تن فیض آباد /وقتی کافه داری آغاز یک حرکت فرهنگی می شود دان هفت جودو به دکتر امیری در کرمانشاه اعطا شد آغاز طرح زوج و فرد خودروها از امروز در کرمانشاه + محدوده نرخ سرویس مدارس کرمانشاه زودتر مشخص شود پروژه قطار شهری کرمانشاه کی راه می‌افتد؟ امیدواریم اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه در دولت جدید به نتیجه برسد سالهاست سرزندگی و نشاط را  در کلانشهر کرمانشاه از دست داده ایم افزایش چشمگیر حوادث کوهستان در کرمانشاه پروتئین چه نقشی در حفظ سلامت بدن دارد؟ پارالمپیکی‎‌های کرمانشاه در پاریس چه کردند؟ رشد ۲۳درصدی نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه کرمانشاه جلسه فوق العاده شورا همین هفته برگزار می‌شود تقویت ایمنی بدن با تزریق واکسن آنفلوآنزا وضعیت دما و بارش‌های پاییزی کرمانشاه چگونه است؟

اعزام ۴ کرمانشاهی به مسابقات پارالمپیک پاریس
01 شهریور 1403 - 12:22
شناسه : 294538
4
رئیس هیأت معلولان استان کرمانشاه خبر داد: طلوع‌‌کرمانشاه : عزت‌الله پرنیان ؛ اظهار داشت: هیأت ورزشی جانبازان و معلولان استان کرمانشاه یکی از فعال‌ترین هیأت‌های ایران است و در کرمانشاه نیز جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود.  رئیس هیأت ورزشی جانبازان و معلولان استان کرمانشاه افزود: سالانه به طور میانگین ۱۰تا ۱۱ نفر ورزشکار را به مسابقات خارج از کشور اعزام می‌کنیم، همچنین دوم شهریورماه ۴ نفر از ورزشکاران کرمانشاهی به مسابقات پارالمپیک پاریس اعزام می‌شوند.  وی تصریح کرد: در مسابقات پارالمپیک پاریس آقای یاسین خسروی در پرتاب وزنه که شانس اول مدال است، علی الفت‌نیا در پرش طول و شهلا بهروزی‌راد در قایق‌رانی ورزشکاران پارالمپیکی استان کرمانشاه هستند.  پرنیان بیان کرد: در سطح مسابقات کشوری رشته‌های مختلفی داریم که فعال هستند، در رشته وزنه‌برداری جانبازان و معلولان هم بانوان و هم آقایان قهرمان ایران هستیم و سه نفر از ورزشکاران ما در رشته وزنه‌برداری ملی‌پوش هستند.  رئیس هیأت ورزشی جانبازان و معلولان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در فوتبال هفت نفره آقایان تیم کرمانشاه ۱۰ سال پی در پی قهرمان کشور است و بین چهار تا ۱۰ نفر در این رشته از استان ما به تیم ملی دعوت می‌شوند که در حال حاضر دو نفر از ملی‌پوشان به مسابقات اسپانیا که در آبان‌ماه برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.  وی اذعان کرد: در مهرماه سال‌جاری دو رویداد بزرگ یکی مسابقات باشگاهی دومیدانی و دیگری طرح استعدادیابی جوانان زیر ۲۳ سال در همه رشته‌های ورزشی را در پیش داریم که به عنوان یک تورنمنت بزرگ سال آینده در تاشکند برگزار می‌شوند و در این رشته قهرمان کشور داریم پرنیان ادامه داد: در رشته والیبال نشسته آقای مسعود امامی عضو تیم ملی است، رشته تیراندازی بانوان و آقایان نیز در استان فعال است و قهرمان کشور داریم. 
منبع : مرصاد
پ
پ

رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان کرمانشاه از اعزام ۴ کرمانشاهی به مسابقات پارالمپیک پاریس خبر داد.

عزت‌الله پرنیان ؛ اظهار داشت: هیأت ورزشی جانبازان و معلولان استان کرمانشاه یکی از فعال‌ترین هیأت‌های ایران است و در کرمانشاه نیز جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود. 

رئیس هیأت ورزشی جانبازان و معلولان استان کرمانشاه افزود: سالانه به طور میانگین ۱۰تا ۱۱ نفر ورزشکار را به مسابقات خارج از کشور اعزام می‌کنیم، همچنین دوم شهریورماه ۴ نفر از ورزشکاران کرمانشاهی به مسابقات پارالمپیک پاریس اعزام می‌شوند. 

وی تصریح کرد: در مسابقات پارالمپیک پاریس آقای یاسین خسروی در پرتاب وزنه که شانس اول مدال است، علی الفت‌نیا در پرش طول و شهلا بهروزی‌راد در قایق‌رانی ورزشکاران پارالمپیکی استان کرمانشاه هستند. 

پرنیان بیان کرد: در سطح مسابقات کشوری رشته‌های مختلفی داریم که فعال هستند، در رشته وزنه‌برداری جانبازان و معلولان هم بانوان و هم آقایان قهرمان ایران هستیم و سه نفر از ورزشکاران ما در رشته وزنه‌برداری ملی‌پوش هستند. 

رئیس هیأت ورزشی جانبازان و معلولان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در فوتبال هفت نفره آقایان تیم کرمانشاه ۱۰ سال پی در پی قهرمان کشور است و بین چهار تا ۱۰ نفر در این رشته از استان ما به تیم ملی دعوت می‌شوند که در حال حاضر دو نفر از ملی‌پوشان به مسابقات اسپانیا که در آبان‌ماه برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند. 

وی اذعان کرد: در مهرماه سال‌جاری دو رویداد بزرگ یکی مسابقات باشگاهی دومیدانی و دیگری طرح استعدادیابی جوانان زیر ۲۳ سال در همه رشته‌های ورزشی را در پیش داریم که به عنوان یک تورنمنت بزرگ سال آینده در تاشکند برگزار می‌شوند و در این رشته قهرمان کشور داریم

پرنیان ادامه داد: در رشته والیبال نشسته آقای مسعود امامی عضو تیم ملی است، رشته تیراندازی بانوان و آقایان نیز در استان فعال است و قهرمان کشور داریم. 

رئیس هیأت ورزشی جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: رشته بوچیا (رشته مختص معلولیت‌های شدید)، شنا و شطرنج جزو رشته‌های فعال است که سالانه بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند. 

پرنیان افزود: در سال جاری یاسین خسروی به مسابقات جهانی پرتاب وزنه در ژاپن اعزام شد که توانست مدال طلا را کسب کند و بنده نیز به عنوان مربی همراه‌شان بودم. 

وی در پایان گفت: امیداریم مسئولان مراسمات استقبالی که از ورزشکار المپیکی داشتند برای ورزشکاران پارالمپیکی‌ها هم این مراسم را داشته باشند و تبعیضی بین ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی قائل نشوند. 

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.