دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21388 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

کرمانشاه؛ بهشت باستان شناسی دنیا/ ایجاد موزه پارینه سنگی در کرمانشاه با جدیت دنبال شود آتش در پناهگاه حیات وحش بیستون پس از ۳ روز مهار شد ۱۱ ویتامین و مواد معدنی ضروری و مورد نیاز بدن برای تحصیل از کرمانشاه مهاجرت کردم/ سال آینده برمی‌گردم برخورد آتشین تریلی‌ها در محور بیستون- صحنه تکمیل بزرگراه کربلا در استان کرمانشاه به ۲۳ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد معارفه سرپرست جدید معاونت فنی و شهرسازی شهرداری کرمانشاه برگزار شد نصب سرعت کاه های آسفالتی در۱۲ نقطه مطالبه بازنشستگان کرمانشاهی چیست؟ مطالبه بازنشستگان کرمانشاهی چیست؟ لباسِ تنگ برای «مدرسه» ممنوع! طرح توسعه میادین نفتی سومار و سامان در شورای اقتصاد تصویب شد آغاز به کار نمایشگاه «پاییزه» در کرمانشاه مخالفت آموزش و پرورش با افزایش ۳۰ درصدی نرخ سرویس مدارس کرمانشاه /تاخیر در اعلام نرخ نهایی باعث سوء استفاده دلالان می شود وقت و انرژی خود را برای افرادی با این ۶ خصوصیت هدر ندهید کرمانشاه خُنک می‌شود نقاط ایجاد آبگرفتگی شهر کرمانشاه شناسایی و رفع مشکل می شود پایان رقابت‌های لیگ برتر بدنسازی/ اصفهان قهرمان و کرمانشاه نائب‌قهرمان شد نیمی از کرمانشاهیان نمی دانند که این شهر تئاتر دارد!/کاتالونیا بر روی صحنه می رود+تصویر لایروبی رودخانه‌های کرمانشاه برای شروع بارش‌های پاییزی نگرانی ها از فروش بی سروصدای سهام ایران خودرو در کرمانشاه!/ نباید به سرنوشت لرستان دچار شویم  

هیچ می دانید با اعلام نکردن زمان خاموشی ها چه دردسرهایی در شهر ایجاد کرده اید؟
08 شهریور 1403 - 18:26
شناسه : 294636
6
طلوع‌‌کرمانشاه : بارها از نوسان انرژی و‌ رنجی که از بی برقی بر صنایع کوچک و بزرگ‌ شهرمان تحمیل شده است گفته ایم و یادآور شده ایم با این حجم بالای خاموشی و بی برنامگی، خطر بیکاری، ورشکستگی در بخش صنعت و از سویی خطر فساد مواد غذایی در صنوف مرتبط را به جان خریده ایم، اما اکنون باید به دردسرهای بزرگ شهری که به دنبال این بی برقی ایجاد شده نیز اشاره ای کنیم تا شاید بهتر در جریان قرار بگیرید. امسال تابستان گرم تر و خاموش تری  را به چشم دیده ایم، در پی قطع جریان برق در برخی مناطق شهر کرمانشاه ، شاهد ترافیک سرسام آور شهری شده ایم و اگر بخواهیم تنها یک مسیر را مثال بزنیم اختلال تردد در محدوده میدان سنجابی و اربابی در روزهای اخیر کافی ست. قطعی چند ساعته برق نه تنها موجب از کارافتادن چراغ راهنمایی و رانندگی در این مسیر شد بلکه هیچ ماموری وجود نداشت تا این اختلال را کنترل کند و از حجم کلافگی و ترافیک بالای مسیر بکاهد، البته غیب شدن ناگهانی ماموران راهنمایی و رانندگی در اکثر مواقع حساس داستانی تکراری است. این خاموشی ها از سوی دیگر‌ترافیک شدیدی در مسیرهای مرکزی شهر از جمله خیابان های مدرس، پارکینگ شهرداری، جوانشیر و میادین مصدق و شهرداری را به همراه دارد سناریوی تعجب آوری که در اکثر روزها در مقابل چشمان شهروندان تکرار و بازهم تکرار می شود.
نویسنده : زهره کریم زاده منبع : اختصاصی طلوع کرمانشاه
پ
پ

آقایانی که خاموشی و روشنایی شهر ما توسط دستان مدیریتی شما رقم می خورد؛ هیچ می دانید با اعلام نکردن زمان خاموشی ها چه دردسرهایی برای شهروندان ایجاد کرده اید؟
به گزارش پایگاه خبری طلوع، بارها از نوسان انرژی و‌ رنجی که از بی برقی بر صنایع کوچک و بزرگ‌ شهرمان تحمیل شده است گفته ایم و یادآور شده ایم با این حجم بالای خاموشی و بی برنامگی، خطر بیکاری، ورشکستگی در بخش صنعت و از سویی خطر فساد مواد غذایی در صنوف مرتبط را به جان خریده ایم، اما اکنون باید به دردسرهای بزرگ شهری که به دنبال این بی برقی ایجاد شده نیز اشاره ای کنیم تا شاید بهتر در جریان قرار بگیرید.

امسال تابستان گرم تر و خاموش تری  را به چشم دیده ایم، در پی قطع جریان برق در برخی مناطق شهر کرمانشاه ، شاهد ترافیک سرسام آور شهری شده ایم و اگر بخواهیم تنها یک مسیر را مثال بزنیم اختلال تردد در محدوده میدان سنجابی و اربابی در روزهای اخیر کافی ست.
قطعی چند ساعته برق نه تنها موجب از کارافتادن چراغ راهنمایی و رانندگی در این مسیر شد بلکه هیچ ماموری وجود نداشت تا این اختلال را کنترل کند و از حجم کلافگی و ترافیک بالای مسیر بکاهد، البته غیب شدن ناگهانی ماموران راهنمایی و رانندگی در اکثر مواقع حساس داستانی تکراری است.
این خاموشی ها از سوی دیگر‌ترافیک شدیدی در مسیرهای مرکزی شهر از جمله خیابان های مدرس، پارکینگ شهرداری، جوانشیر و میادین مصدق و شهرداری را به همراه دارد سناریوی تعجب آوری که در اکثر روزها در مقابل چشمان شهروندان تکرار و بازهم تکرار می شود.

لازم است به تجربه ترسناک و دلهره آور ماندن در آسانسور به دلیل خاموشی ناگهانی برق نیز اشاره کنم. تجربه ای که ممکن است برای نزدیکان و عزیزان شما هم اتفاق بیفتد، در هفته گذشته تنها چند مورد از این تجربه تلخ محبوس شدن در آسانسور به گوشمان رسید و بماند که آمار واقعی این حادثه تا چه اندازه به روشنی بیان شده است.

این قطعی و خاموشی های بی وقفه و ناگهانی به مثابه‌دردی شده که درمان ندارد و هر زمان که تریبون به دست مدیرانش برسد بیشتر بر یک جنبه آنهم کاهش مصرف برق توسط بخش خانگی و تجاری تاکید می شود.
اکنون پس از گذشت نزدیک به سه ماه خاموشی  و بی نظمی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اعلام کرده؛«برای مدیریت مناسب مصرف برق و صرفه‌جویی‌های لازم در روزهای آینده یک برنامه ریزی خوب و منسجم صورت گرفته و زمان و مدت خاموشی احتمالی اعلام خواهد شد» که اکنون باید پرسید اینهمه وقفه برای اجرای این تصمیم به چه علت بوده است؟
این در حالی است که در نیروگاه‌های کرمانشاه چند برابر نیاز استان برق تولید می‌شود و منابع آب زیرزمینی استان صرف تولید برق نیروگاه‌ها می‌شود.
مدیران گرانقدر شهرمان با کمال احترام می گوییم که
تلاش های بی وقفه شما برای اینکه شاهد کمترین میزان خاموشی باشیم نتیجه ای عکس داده است و نه تنها بخش صنعتی و کشاورزی را مختل کرده است بلکه رنج شهروندان را مضاعف کرده چاره ای کارساز بیندیشید.
یادداشت از کریم زاده_خبرنگار طلوع کرمانشاه

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.