دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21388 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

کرمانشاه؛ بهشت باستان شناسی دنیا/ ایجاد موزه پارینه سنگی در کرمانشاه با جدیت دنبال شود آتش در پناهگاه حیات وحش بیستون پس از ۳ روز مهار شد ۱۱ ویتامین و مواد معدنی ضروری و مورد نیاز بدن برای تحصیل از کرمانشاه مهاجرت کردم/ سال آینده برمی‌گردم برخورد آتشین تریلی‌ها در محور بیستون- صحنه تکمیل بزرگراه کربلا در استان کرمانشاه به ۲۳ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد معارفه سرپرست جدید معاونت فنی و شهرسازی شهرداری کرمانشاه برگزار شد نصب سرعت کاه های آسفالتی در۱۲ نقطه مطالبه بازنشستگان کرمانشاهی چیست؟ مطالبه بازنشستگان کرمانشاهی چیست؟ لباسِ تنگ برای «مدرسه» ممنوع! طرح توسعه میادین نفتی سومار و سامان در شورای اقتصاد تصویب شد آغاز به کار نمایشگاه «پاییزه» در کرمانشاه مخالفت آموزش و پرورش با افزایش ۳۰ درصدی نرخ سرویس مدارس کرمانشاه /تاخیر در اعلام نرخ نهایی باعث سوء استفاده دلالان می شود وقت و انرژی خود را برای افرادی با این ۶ خصوصیت هدر ندهید کرمانشاه خُنک می‌شود نقاط ایجاد آبگرفتگی شهر کرمانشاه شناسایی و رفع مشکل می شود پایان رقابت‌های لیگ برتر بدنسازی/ اصفهان قهرمان و کرمانشاه نائب‌قهرمان شد نیمی از کرمانشاهیان نمی دانند که این شهر تئاتر دارد!/کاتالونیا بر روی صحنه می رود+تصویر لایروبی رودخانه‌های کرمانشاه برای شروع بارش‌های پاییزی نگرانی ها از فروش بی سروصدای سهام ایران خودرو در کرمانشاه!/ نباید به سرنوشت لرستان دچار شویم  

مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه برگشت اعتبارات را تکذیب کرد/ ادعای جذب اعتبارات طی ۲۰ روز
10 شهریور 1403 - 12:09
شناسه : 294657
6
طلوع‌‌کرمانشاه : عدم پاسخگویی و تعامل با رسانه‌ها از سوی این شرکت طی سال‌های اخیر باعث شده عملکرد آب منطقه‌ای به عنوان یکی از مهمترین دستگاه‌های آبی استان زیر سوال برود و در رسانه‌ها و فضای مجازی مباحث متعددی علیه عملکرد منفی این شرکت مطرح شود. برگشت اعتبارات آب منطقه‌ای یکی از این خبرهای مهم بود که طی روزهای اخیر در فضای مجازی سر و صدا کرد، آن هم در شرایطی که بسیاری از پروژه‌های مهم آبرسانی و طرح های آبی طی سنوات اخیر به دلیل کمبود اعتبارات به کندی پیش رفته‌اند و برگشت خوردن اعتبارات به دلیل ناتوانی مدیران در جذب آن، جای نگرانی بسیار دارد. آن هم برای دو‌طرح مهم‌ ساماندهی آبشوران و آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان که مردم از عدم اجرای این دو پروژه‌ در سال های اخیر آسیب فراوانی دیده‌اند. ساماندهی آبشوران بیشتر از ۱۳ سال است که به دلیل تزریق قطره‌چکانی اعتبارات کمتر از ۶۰ درصد پیشرفت دارد و عدم اجرای به موقع این پروژه خطرات جدی را متوجه شهر کرمانشاه کرده است، بگونه‌ای که سال گذشته بخشی از خیابان شهید اشرفی اصفهانی که بر روی رودخانه آبشوران واقع شده ریزش کرد و حالا که بعد از یکسال بهسازی این منطقه در حال انجام است مشکلات ترافیکی حاصل از آن به شدت مردم را آزار می‌دهد. از سوی دیگر به دلیل عدم تکمیل تصفیه‌خانه آب پروژه آبرسانی به شهر کرمانشاه از سد گاوشان، هنوز این طرح به صورت کامل وارد مدار نشده است و نتایج آن را در کم آبی و گاهی بی آبی چندین ساعته برخی نقاط شهر کرمانشاه شاهد هستیم. اما رسول فرهادی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه برگشت اعتبارات ‌پروژه‌های این شرکت را شایعه می‌داند. وی در گفتگو با طلوع، با بیان اینکه تا پایان شهریور فرصت جذب اعتبارات عمرانی وجود دارد، گفت: تا مهلت باقی مانده این اعتبارات تعیین تکلیف خواهد شد. مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه ابتدا اشاره‌ای به پروژه آبشوران و اعتبارات آن داشت و گفت: برای تکمیل ساماندهی آبشوران ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است اما طی سنوات گذشته تزریق اعتبارات به این طرح سالانه بسیار کم و در حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیارد تومان بوده است. فرهادی برگشت اعتبارات این طرح را تکذیب کرد و ادامه داد: ساماندهی آبشوران اکنون فعال بوده و پیمانکار نیز مشغول به کار است.
منبع : اختصاصی طلوع کرمانشاه
پ
پ

سرانجام بعد از چند سال انتظار دربهای شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه گشوده شد و مدیرعامل این شرکت در نشستی با اصحاب رسانه به تشریح عملکرد و اقدامات خود پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری طلوع، عدم پاسخگویی و تعامل با رسانه‌ها از سوی این شرکت طی سال‌های اخیر باعث شده عملکرد آب منطقه‌ای به عنوان یکی از مهمترین دستگاه‌های آبی استان زیر سوال برود و در رسانه‌ها و فضای مجازی مباحث متعددی علیه عملکرد منفی این شرکت مطرح شود.

برگشت اعتبارات آب منطقه‌ای یکی از این خبرهای مهم بود که طی روزهای اخیر در فضای مجازی سر و صدا کرد، آن هم در شرایطی که بسیاری از پروژه‌های مهم آبرسانی و طرح های آبی طی سنوات اخیر به دلیل کمبود اعتبارات به کندی پیش رفته‌اند و برگشت خوردن اعتبارات به دلیل ناتوانی مدیران در جذب آن، جای نگرانی بسیار دارد.

آن هم برای دو‌طرح مهم‌ ساماندهی آبشوران و آبرسانی به کرمانشاه از سد گاوشان که مردم از عدم اجرای این دو پروژه‌ در سال های اخیر آسیب فراوانی دیده‌اند.

ساماندهی آبشوران بیشتر از ۱۳ سال است که به دلیل تزریق قطره‌چکانی اعتبارات کمتر از ۶۰ درصد پیشرفت دارد و عدم اجرای به موقع این پروژه خطرات جدی را متوجه شهر کرمانشاه کرده است، بگونه‌ای که سال گذشته بخشی از خیابان شهید اشرفی اصفهانی که بر روی رودخانه آبشوران واقع شده ریزش کرد و حالا که بعد از یکسال بهسازی این منطقه در حال انجام است مشکلات ترافیکی حاصل از آن به شدت مردم را آزار می‌دهد.

از سوی دیگر به دلیل عدم تکمیل تصفیه‌خانه آب پروژه آبرسانی به شهر کرمانشاه از سد گاوشان، هنوز این طرح به صورت کامل وارد مدار نشده است و نتایج آن را در کم آبی و گاهی بی آبی چندین ساعته برخی نقاط شهر کرمانشاه شاهد هستیم.

اما رسول فرهادی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه برگشت اعتبارات ‌پروژه‌های این شرکت را شایعه می‌داند.

وی در گفتگو با طلوع، با بیان اینکه تا پایان شهریور فرصت جذب اعتبارات عمرانی وجود دارد، گفت: تا مهلت باقی مانده این اعتبارات تعیین تکلیف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه ابتدا اشاره‌ای به پروژه آبشوران و اعتبارات آن داشت و گفت: برای تکمیل ساماندهی آبشوران ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است اما طی سنوات گذشته تزریق اعتبارات به این طرح سالانه بسیار کم و در حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیارد تومان بوده است.

فرهادی برگشت اعتبارات این طرح را تکذیب کرد و ادامه داد: ساماندهی آبشوران اکنون فعال بوده و پیمانکار نیز مشغول به کار است.

وی درباره اعتبارات طرح انتقال آب از سد گاوشان به شهر کرمانشاه و خصوصا تصفیه‌خانه آب غدیر به عنوان بخش مهمی از این پروژه، اظهار کرد:آنچه که از این پروژه باقی مانده عمدتا خرید تجهیزات خارجی است که طی سنوات گذشته به دلیل برخی مشکلات از جمله تحریم‌ها به تاخیر افتاد.

وی اعتبار مورد نیاز خرید این تجهیزات را ۱۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: کارهای اسناد مالی و فاکتورهای خرید این تجهیزات نیز انجام شده و ظرف یک یا دو هفته آینده نهایی خواهد شد.

فرهادی پیشرفت پروژه تصفیه‌خانه غدیر را ۹۰ درصد اعلام کرد که پیشرفت آن تا سال ۱۴۰۱ حدود ۷۷ درصد بود و گفت: امیدواریم این تصفیه خانه تا پایان امسال به صورت کامل وارد مدار بهره‌برداری شود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.