دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ Monday, 16 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21388 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

کرمانشاه؛ بهشت باستان شناسی دنیا/ ایجاد موزه پارینه سنگی در کرمانشاه با جدیت دنبال شود آتش در پناهگاه حیات وحش بیستون پس از ۳ روز مهار شد ۱۱ ویتامین و مواد معدنی ضروری و مورد نیاز بدن برای تحصیل از کرمانشاه مهاجرت کردم/ سال آینده برمی‌گردم برخورد آتشین تریلی‌ها در محور بیستون- صحنه تکمیل بزرگراه کربلا در استان کرمانشاه به ۲۳ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد معارفه سرپرست جدید معاونت فنی و شهرسازی شهرداری کرمانشاه برگزار شد نصب سرعت کاه های آسفالتی در۱۲ نقطه مطالبه بازنشستگان کرمانشاهی چیست؟ مطالبه بازنشستگان کرمانشاهی چیست؟ لباسِ تنگ برای «مدرسه» ممنوع! طرح توسعه میادین نفتی سومار و سامان در شورای اقتصاد تصویب شد آغاز به کار نمایشگاه «پاییزه» در کرمانشاه مخالفت آموزش و پرورش با افزایش ۳۰ درصدی نرخ سرویس مدارس کرمانشاه /تاخیر در اعلام نرخ نهایی باعث سوء استفاده دلالان می شود وقت و انرژی خود را برای افرادی با این ۶ خصوصیت هدر ندهید کرمانشاه خُنک می‌شود نقاط ایجاد آبگرفتگی شهر کرمانشاه شناسایی و رفع مشکل می شود پایان رقابت‌های لیگ برتر بدنسازی/ اصفهان قهرمان و کرمانشاه نائب‌قهرمان شد نیمی از کرمانشاهیان نمی دانند که این شهر تئاتر دارد!/کاتالونیا بر روی صحنه می رود+تصویر لایروبی رودخانه‌های کرمانشاه برای شروع بارش‌های پاییزی نگرانی ها از فروش بی سروصدای سهام ایران خودرو در کرمانشاه!/ نباید به سرنوشت لرستان دچار شویم  

میزان مزاحمت تلفنی در اورژانس کرمانشاه بالا رفته است
17 شهریور 1403 - 14:35
شناسه : 294703
1
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : مسعود قلعه سفیدی در گفت و گو با طلوع کرمانشاه گفت:در ۵ ماه اول سال جاری۱۹۴هزار و۵۱۴ تماس با اورژانس برقرار شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۸/۴۷ درصدی دارد. به گفته وی، در مجموع ۳۹ هزار و۲۳۷ ماموریت در اورژانس به ثبت رسیده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۱/۴۸درصدی داشته است. این مسئول اضافه کرد:تعداد خدمت رسانی به بیماران و مصدومین در این ۵ماه ۴۱ هزار و ۹۴۷نفر بوده  که این آمار روند افزایشی ۳۶/۳۹درصدی داشته است. قلعه سفیدی افزود:از مجموع ماموریت های ثبت شده طی ۵ماه گذشته،۳۰ هزار و۱۳۷ مورد ماموریت شهری،۹ هزار و۱۰۰ ماموریت جاده ایی،۷ هزار و۵۷۹  حوادث ترافیکی و ۳۱ هزار و۶۵۸ حوادث غیرترافیکی بوده است که بجز حوادث ترافیکی که روند کاهشی داشته ما بقی ماموریت ها روند افزایشی داشته است. وی در ادامه ازفعالیت۷۶ پایگاه اورژانس در استان خبر داد و گفت:۷۶پایگاه در استان مشغول خدمت رسانی هستند و یک پایگاه اورژانس هوایی مشغول به فعالیت هست که در این ۵ماه ۳۲پرواز داشته و ۴۲ بیمار و مصدوم را امداد رسانی کرده است. وی در پایان با بیان اینکه مزاحمت تلفنی برای اورژانس در نیمه اول سال روند افزایشی داشته گفت: در برخی مواقع، تماس های مزاحمت آمیز منجر میشود که جان یک نفر که به امداد نیاز دارد گرفته شود متاسفانه ۳۲هزار و۴۱۴ تماس مزاحمت آمیز داشته ایم که این آمار هم افزایشی بوده لذا از مردم تقاضا میشود با انجام ندادن این مزاحمت، به امداد سریع تر به فردی که جانش در خطر است کمک کنند.
نویسنده : نگار عزتی منبع : اختصاصی طلوع کرمانشاه
پ
پ

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه متاسفانه ۳۲هزار و۴۱۴ تماس مزاحمت آمیز داشته ایم که این آمار افزایشی است، گفت:۳۹هزار و۲۳۷ ماموریت اورژانسی در ۵ماه اول سال جاری به ثبت رسیده است.

مسعود قلعه سفیدی در گفت و گو با طلوع کرمانشاه گفت:در ۵ ماه اول سال جاری۱۹۴هزار و۵۱۴ تماس با اورژانس برقرار شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۸/۴۷ درصدی دارد.

به گفته وی، در مجموع ۳۹ هزار و۲۳۷ ماموریت در اورژانس به ثبت رسیده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۱/۴۸درصدی داشته است.

این مسئول اضافه کرد:تعداد خدمت رسانی به بیماران و مصدومین در این ۵ماه ۴۱ هزار و ۹۴۷نفر بوده  که این آمار روند افزایشی ۳۶/۳۹درصدی داشته است.

قلعه سفیدی افزود:از مجموع ماموریت های ثبت شده طی ۵ماه گذشته،۳۰ هزار و۱۳۷ مورد ماموریت شهری،۹ هزار و۱۰۰ ماموریت جاده ایی،۷ هزار و۵۷۹  حوادث ترافیکی و ۳۱ هزار و۶۵۸ حوادث غیرترافیکی بوده است که بجز حوادث ترافیکی که روند کاهشی داشته ما بقی ماموریت ها روند افزایشی داشته است.


وی در ادامه ازفعالیت۷۶ پایگاه اورژانس در استان خبر داد و گفت:۷۶پایگاه در استان مشغول خدمت رسانی هستند و یک پایگاه اورژانس هوایی مشغول به فعالیت هست که در این ۵ماه ۳۲پرواز داشته و ۴۲ بیمار و مصدوم را امداد رسانی کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه مزاحمت تلفنی برای اورژانس در نیمه اول سال روند افزایشی داشته گفت: در برخی مواقع، تماس های مزاحمت آمیز منجر میشود که جان یک نفر که به امداد نیاز دارد گرفته شود متاسفانه ۳۲هزار و۴۱۴ تماس مزاحمت آمیز داشته ایم که این آمار هم افزایشی بوده لذا از مردم تقاضا میشود با انجام ندادن این مزاحمت، به امداد سریع تر به فردی که جانش در خطر است کمک کنند.


گفتگو از نگار عزتی-خبرنگار طلوع

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.