سه شنبه, ۲۷ شهریور , ۱۴۰۳ Tuesday, 17 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21388 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

کرمانشاه؛ بهشت باستان شناسی دنیا/ ایجاد موزه پارینه سنگی در کرمانشاه با جدیت دنبال شود آتش در پناهگاه حیات وحش بیستون پس از ۳ روز مهار شد ۱۱ ویتامین و مواد معدنی ضروری و مورد نیاز بدن برای تحصیل از کرمانشاه مهاجرت کردم/ سال آینده برمی‌گردم برخورد آتشین تریلی‌ها در محور بیستون- صحنه تکمیل بزرگراه کربلا در استان کرمانشاه به ۲۳ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد معارفه سرپرست جدید معاونت فنی و شهرسازی شهرداری کرمانشاه برگزار شد نصب سرعت کاه های آسفالتی در۱۲ نقطه مطالبه بازنشستگان کرمانشاهی چیست؟ مطالبه بازنشستگان کرمانشاهی چیست؟ لباسِ تنگ برای «مدرسه» ممنوع! طرح توسعه میادین نفتی سومار و سامان در شورای اقتصاد تصویب شد آغاز به کار نمایشگاه «پاییزه» در کرمانشاه مخالفت آموزش و پرورش با افزایش ۳۰ درصدی نرخ سرویس مدارس کرمانشاه /تاخیر در اعلام نرخ نهایی باعث سوء استفاده دلالان می شود وقت و انرژی خود را برای افرادی با این ۶ خصوصیت هدر ندهید کرمانشاه خُنک می‌شود نقاط ایجاد آبگرفتگی شهر کرمانشاه شناسایی و رفع مشکل می شود پایان رقابت‌های لیگ برتر بدنسازی/ اصفهان قهرمان و کرمانشاه نائب‌قهرمان شد نیمی از کرمانشاهیان نمی دانند که این شهر تئاتر دارد!/کاتالونیا بر روی صحنه می رود+تصویر لایروبی رودخانه‌های کرمانشاه برای شروع بارش‌های پاییزی نگرانی ها از فروش بی سروصدای سهام ایران خودرو در کرمانشاه!/ نباید به سرنوشت لرستان دچار شویم  

زنده نگه داشتن یاد شهدا وظیفه ای همگانی است
18 شهریور 1403 - 10:26
شناسه : 294715
1
شهردار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه : به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه دکتر نوروزی در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه که با حضور سردار مسعود قنبری جانشین تیپ نبی اکرم (ص) در سالن جلسات شهرداری برگزار گردید بر زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا تأکید کرد.
پ
پ

دکتر نوروزی گفت: اگر امروز ما در آسایش و امنیت قرار داریم مرهون شهدایی است که از همه چیز خود گذشتند تا ذره ای از خاک کشور به دست دشمن نیفتد.

شهردار کرمانشاه ادامه داد: شهدا حق ویژه ای بر گردن همه مردم دارند و اگر برنامه یا مثلاً کنگره ای برای زنده نگه داشتن نام آنان برگزار گردد در مقابل فداکاری و از خود گذشتگی شهدا چیزی نیست.

دکتر نوروزی افزود: برگزاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه برنامه ای بود که جای خالی آن در استان احساس می شد چرا که آغاز و پایان جنگ در کرمانشاهی بود که دلاورانه زنان و مردان آن برای دفاع از خاک وطن از همه چیز خود گذشتند، همه مردم این استان به نوعی درگیر جنگی شدند که نابرابر و ناخواسته و ناعادلانه بود اما این شجاعت ، وطن دوستی ، ولایت پذیری و وفاداری آنان به انقلاب و نظام بود که سبب ناامیدی و شکست دشمن بعثی گردید.

شهردار کرمانشاه همچنین گفت: مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه آمادگی کامل دارد تا جهت هر چه بهتر باشکوه شدن این کنگره در کنار سپاه پاسداران و برگزار کننده گان کنگره باشد و همه توان خود را جهت آبرومندانه برگزار شدن مراسم به کار خواهد بست .
دکتر نوروزی در پایان افزود: کمک به برگزاری باشکوه کنگره ملی شهدای استان جهت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای گلگون کفن وظیفه ای همگانی است و امیدواریم این کنگره با کیفیت خوبی برگزار شود و در کشور زبانزد باشد.


در این جلسه سردار مسعود قنبری جانشین تیپ نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه نیز گفت: اغلب استانهای کشور به ویژه استانهای درگیر جنگ یک یا دوبار چنین کنگره ای را برگزار کرده اند اما استان کرمانشاه که مستقیماً درگیر جنگ بود هنوز نتوانسته کنگره ای جهت گرامیداشت شهدای خود برگزار کند لذا از یکسال قبل مقدمات برگزاری این کنگره استارت خورد و به حول و قوه الهی قرار است در ۲۱ مهر ماه کنگره بزرگ و ملی گرامیداشت شهدای استان کرمانشاه برگزار گردد.

سردار قنبری در ادامه گفت: کرمانشاه ۹۸۰۰ شهید گلگون کفن تقدیم کشور و انقلاب کرده و وظیفه ما در قبال این عزیزان سنگین است و این کنگره می تواند ذره ای در جهت ادی دین به این عزیزان گام بردارد ، ما هنوز در حال جنگ با دشمن هستیم هر چند جنگ امروز روانی و تبلیغاتی است و دشمن ذات و فطرت پاک جوانان ما را هدف گرفته و ما باید با کارهای فرهنگی بزرگی مانند برگزاری چنین کنگره ای با دشمن مقابله کنیم.

جانشین فرمانده تیپ نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در پایان گفت: امروز وظیفه اصلی ما در قبال شهدا تجلیل از آنان است و کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه در این راستا است که در تاریخ ۲۱ مهر ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد و جهت برگزاری باشکوه این کنگره ۲۴ کمیته در شهرستان کرمانشاه و در شهرستان ها در هر کدام ۱۰ کمیته تشکیل شده است و مقدمات برگزاری در حال انجام است و مقرر گردیده برگزار کننده گان کنگره در تاریخ ۴ مهر خدمت مقام معظم رهبری رسیده و گزارشی از روند برگزاری کنگره را خدمت معظم له ارائه نمایند و در این راستا نیز شهرداری کرمانشاه بحث فضاسازی شهری برگزاری کنگره را بر عهده خواهد داشت.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.