سه شنبه, ۲۷ شهریور , ۱۴۰۳ Tuesday, 17 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21388 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

کرمانشاه؛ بهشت باستان شناسی دنیا/ ایجاد موزه پارینه سنگی در کرمانشاه با جدیت دنبال شود آتش در پناهگاه حیات وحش بیستون پس از ۳ روز مهار شد ۱۱ ویتامین و مواد معدنی ضروری و مورد نیاز بدن برای تحصیل از کرمانشاه مهاجرت کردم/ سال آینده برمی‌گردم برخورد آتشین تریلی‌ها در محور بیستون- صحنه تکمیل بزرگراه کربلا در استان کرمانشاه به ۲۳ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد معارفه سرپرست جدید معاونت فنی و شهرسازی شهرداری کرمانشاه برگزار شد نصب سرعت کاه های آسفالتی در۱۲ نقطه مطالبه بازنشستگان کرمانشاهی چیست؟ مطالبه بازنشستگان کرمانشاهی چیست؟ لباسِ تنگ برای «مدرسه» ممنوع! طرح توسعه میادین نفتی سومار و سامان در شورای اقتصاد تصویب شد آغاز به کار نمایشگاه «پاییزه» در کرمانشاه مخالفت آموزش و پرورش با افزایش ۳۰ درصدی نرخ سرویس مدارس کرمانشاه /تاخیر در اعلام نرخ نهایی باعث سوء استفاده دلالان می شود وقت و انرژی خود را برای افرادی با این ۶ خصوصیت هدر ندهید کرمانشاه خُنک می‌شود نقاط ایجاد آبگرفتگی شهر کرمانشاه شناسایی و رفع مشکل می شود پایان رقابت‌های لیگ برتر بدنسازی/ اصفهان قهرمان و کرمانشاه نائب‌قهرمان شد نیمی از کرمانشاهیان نمی دانند که این شهر تئاتر دارد!/کاتالونیا بر روی صحنه می رود+تصویر لایروبی رودخانه‌های کرمانشاه برای شروع بارش‌های پاییزی نگرانی ها از فروش بی سروصدای سهام ایران خودرو در کرمانشاه!/ نباید به سرنوشت لرستان دچار شویم  

رشد ۲۳درصدی نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه کرمانشاه
19 شهریور 1403 - 9:59
شناسه : 294737
5
طلوع‌‌کرمانشاه : بیاتی مدیر کل فرودگاه ضمن اعلام این خبر بیان داشت: در 5ماهه نخست سال جاری یک هزار و 26 پرواز در فرودگاه کرمانشاه انجام گردیده است که آمارها از رشد 23درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد. همچنین طی این مدت 98 هزار و 337 مسافر در فرودگاه کرمانشاه جابجا شده اند که آمار از رشد 19درصدی حکایت دارد . شایان ذکر است 800تن بار نیزدر این بازه توسط مسافرین جابجا شده است که شاهد رشد 22درصدی جابجایی بار نیز طی این مدت بوده ایم. گفتنی است هم اکنون 62 پرواز برنامه ای هفتگی از طریق فرودگاه کرمانشاه به 4 مقصد داخلی تهران ؛مشهد مقدس ؛عسلویه و قشم توسط 9شرکت هواپیمایی داخلی صورت می پذیرد.
پ
پ

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه گفت:نشست و برخاست هواپیما در ۵ ماهه نخست سال در فرودگاه کرمانشاه رشد ۲۳درصدی داشته است.

به گزارش طلوع کرمانشاه به نقل از روابط عمومی فرودگاه؛ بیاتی مدیر کل فرودگاه ضمن اعلام این خبر بیان داشت: در ۵ماهه نخست سال جاری یک هزار و ۲۶ پرواز در فرودگاه کرمانشاه انجام گردیده است که آمارها از رشد ۲۳درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

همچنین طی این مدت ۹۸ هزار و ۳۳۷ مسافر در فرودگاه کرمانشاه جابجا شده اند که آمار از رشد ۱۹درصدی حکایت دارد .

شایان ذکر است ۸۰۰تن بار نیزدر این بازه توسط مسافرین جابجا شده است که شاهد رشد ۲۲درصدی جابجایی بار نیز طی این مدت بوده ایم.
گفتنی است هم اکنون ۶۲ پرواز برنامه ای هفتگی از طریق فرودگاه کرمانشاه به ۴ مقصد داخلی تهران ؛مشهد مقدس ؛عسلویه و قشم توسط ۹شرکت هواپیمایی داخلی صورت می پذیرد.

روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

تنظیم کننده-پریاامیری پریان

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.