چهارشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۳ Wednesday, 18 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21393 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

تامین اجتماعی کرمانشاه ۷ کارگزاری فعال دارد کارگران نیز مشمول ۲ روز تعطیلی در هفته باشند در پاییز کم‌بارش امسال منتظر روزهای «غبارآلود» بیشتری باشیم؟ نصب کپسول آتش‌نشانی در کامیون‌های استان کرمانشاه الزامی است مهلت یک ماهه دادستان کرمانشاه برای ساماندهی «آبشوران» کرمانشاه؛ بهشت باستان شناسی دنیا/ ایجاد موزه پارینه سنگی در کرمانشاه با جدیت دنبال شود آتش در پناهگاه حیات وحش بیستون پس از ۳ روز مهار شد ۱۱ ویتامین و مواد معدنی ضروری و مورد نیاز بدن برای تحصیل از کرمانشاه مهاجرت کردم/ سال آینده برمی‌گردم برخورد آتشین تریلی‌ها در محور بیستون- صحنه تکمیل بزرگراه کربلا در استان کرمانشاه به ۲۳ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد معارفه سرپرست جدید معاونت فنی و شهرسازی شهرداری کرمانشاه برگزار شد نصب سرعت کاه های آسفالتی در۱۲ نقطه مطالبه بازنشستگان کرمانشاهی چیست؟ مطالبه بازنشستگان کرمانشاهی چیست؟ لباسِ تنگ برای «مدرسه» ممنوع! طرح توسعه میادین نفتی سومار و سامان در شورای اقتصاد تصویب شد آغاز به کار نمایشگاه «پاییزه» در کرمانشاه مخالفت آموزش و پرورش با افزایش ۳۰ درصدی نرخ سرویس مدارس کرمانشاه /تاخیر در اعلام نرخ نهایی باعث سوء استفاده دلالان می شود وقت و انرژی خود را برای افرادی با این ۶ خصوصیت هدر ندهید کرمانشاه خُنک می‌شود

نرخ سرویس مدارس کرمانشاه زودتر مشخص شود
20 شهریور 1403 - 12:02
شناسه : 294757
1
رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : وحید درکه ، با اشاره به نزدیک شدن مهر ماه و بازگشایی مدارس، گفت: لازم است دستگاه‌هایی که متولی تعیین نرخ مصوب سرویس مدارس هستند، هرچه زودتر به تکالیف خود عمل کنند و نرخ نامه سرویس مدارس را تصویب و اعلام کنند/وی با بیان اینکه تعیین نرخ مصوب سرویس مدارس باید قبل از آغاز سال تحصیلی انجام شود تا هم والدین دانش‌آموزان و هم رانندگان بتوانند برنامه‌ریزی کنند، افزود: روند قانونی برای تعیین تکلیف تعرفه سرویس مدارس باید از اواخر مرداد تا شهریور انجام شود تا خانواده‌ها دچار سردرگمی نشوند و زمینه سوء استفاده هم شکل نگیرد/ تاخیر در اعلام تعرفه مصوب سرویس مدارس زمینه برخی تخلفات از جمله گرانفروشی را فراهم می‌کند/درکه از مشکل مشابهی که سال گذشته با تاخیر قابل توجه در تعیین تعرفه مصوب سرویس مدارس رخ داد یاد کرد و ادامه داد: با وجود تاکیداتی که از سال گذشته تاکنون داشتیم، باز هم تعیین تعرفه مصوب با تاخیر مواجه شده است/ با توجه به اینکه تعیین تکلیف نرخ سرویس مدارس باید از مسیر شورای شهر بگذرد، چنانچه کوتاهی در این مسیر صورت بگیرد پیگیری‌های لازم را از طریق مدیران ارشد استان خواهیم داشت تا در چارچوب قانون از مسیر دیگری برای تعیین قیمت سرویس مدارس اقدام شود.
منبع : ایسنا
پ
پ

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کرمانشاه بر لزوم مشخص‌شدن نرخ مصوب سرویس مدارس کرمانشاه تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد.

وحید درکه ، با اشاره به نزدیک شدن مهر ماه و بازگشایی مدارس، گفت: لازم است دستگاه‌هایی که متولی تعیین نرخ مصوب سرویس مدارس هستند، هرچه زودتر به تکالیف خود عمل کنند و نرخ نامه سرویس مدارس را تصویب و اعلام کنند.

وی با بیان اینکه تعیین نرخ مصوب سرویس مدارس باید قبل از آغاز سال تحصیلی انجام شود تا هم والدین دانش‌آموزان و هم رانندگان بتوانند برنامه‌ریزی کنند، افزود: روند قانونی برای تعیین تکلیف تعرفه سرویس مدارس باید از اواخر مرداد تا شهریور انجام شود تا خانواده‌ها دچار سردرگمی نشوند و زمینه سوء استفاده هم شکل نگیرد.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کرمانشاه معتقد است، تاخیر در اعلام تعرفه مصوب سرویس مدارس زمینه برخی تخلفات از جمله گرانفروشی را فراهم می‌کند.

درکه از مشکل مشابهی که سال گذشته با تاخیر قابل توجه در تعیین تعرفه مصوب سرویس مدارس رخ داد یاد کرد و ادامه داد: با وجود تاکیداتی که از سال گذشته تاکنون داشتیم، باز هم تعیین تعرفه مصوب با تاخیر مواجه شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعیین تکلیف نرخ سرویس مدارس باید از مسیر شورای شهر بگذرد، چنانچه کوتاهی در این مسیر صورت بگیرد پیگیری‌های لازم را از طریق مدیران ارشد استان خواهیم داشت تا در چارچوب قانون از مسیر دیگری برای تعیین قیمت سرویس مدارس اقدام شود.

سال گذشته به دلیل عدم برگزاری جلسات شورا، نرخ سرویس مدارس در کرمانشاه با تاخیر اعلام شد و همین مساله مشکلاتی را برای خانواده‌ها ایجاد کرد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.