چهارشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۳ Wednesday, 18 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21393 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

تامین اجتماعی کرمانشاه ۷ کارگزاری فعال دارد کارگران نیز مشمول ۲ روز تعطیلی در هفته باشند در پاییز کم‌بارش امسال منتظر روزهای «غبارآلود» بیشتری باشیم؟ نصب کپسول آتش‌نشانی در کامیون‌های استان کرمانشاه الزامی است مهلت یک ماهه دادستان کرمانشاه برای ساماندهی «آبشوران» کرمانشاه؛ بهشت باستان شناسی دنیا/ ایجاد موزه پارینه سنگی در کرمانشاه با جدیت دنبال شود آتش در پناهگاه حیات وحش بیستون پس از ۳ روز مهار شد ۱۱ ویتامین و مواد معدنی ضروری و مورد نیاز بدن برای تحصیل از کرمانشاه مهاجرت کردم/ سال آینده برمی‌گردم برخورد آتشین تریلی‌ها در محور بیستون- صحنه تکمیل بزرگراه کربلا در استان کرمانشاه به ۲۳ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد معارفه سرپرست جدید معاونت فنی و شهرسازی شهرداری کرمانشاه برگزار شد نصب سرعت کاه های آسفالتی در۱۲ نقطه مطالبه بازنشستگان کرمانشاهی چیست؟ مطالبه بازنشستگان کرمانشاهی چیست؟ لباسِ تنگ برای «مدرسه» ممنوع! طرح توسعه میادین نفتی سومار و سامان در شورای اقتصاد تصویب شد آغاز به کار نمایشگاه «پاییزه» در کرمانشاه مخالفت آموزش و پرورش با افزایش ۳۰ درصدی نرخ سرویس مدارس کرمانشاه /تاخیر در اعلام نرخ نهایی باعث سوء استفاده دلالان می شود وقت و انرژی خود را برای افرادی با این ۶ خصوصیت هدر ندهید کرمانشاه خُنک می‌شود

برای خدمت و گشودن گره از مشکلات مردم به اسلام آبادغرب آمده ام/ میزهای خدمت در دورافتاده ترین نقاط روستایی نیز برپا می شود
22 شهریور 1403 - 12:15
شناسه : 294784
1
رییس دادگستری اسلام آبادغرب: طلوع‌‌کرمانشاه : رئیس دادگستری اسلام آبادغرب گفت: یکی از مهمترین دلایلی که باعث شد مسئولیت دستگاه قضائی این شهرستان را بپذیرم خدمت به مردم شریف این دیار و گشودن گره از مشکلات آن ها در حزه قضائی بود./رئیس جدید دادگستری اسلام آبادغرب ادامه داد: علاوه بر ملاقات های عمومی که یک روز در هفته با مردم خواهم داشت تلاش می کنم با حضور در مساجد، سطح شهر و بخش ها و روستاها به مشکلات آن ها رسیدگی کنم/ در همین راستا میزهای خدمت نیز به صورت مرتب در سطح شهرستان و حتی دور افتاده ترین روستاها با حضور مسئولان عالی دادگستری و دادستانی اسلام آبادغرب تشکیل و از نزدیک مشکلات شهروندان مورد رسیدگی قرار می گیرد/جلیلیان رسیدگی به پرونده هایی که مدتهاست تشکیل شده اما به دلایلی هنوز به سرانجام و نتیجه نرسیده است را از دیگر برنامه های خود عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم با کمک ریش سفیدان و معتمدان از تشکیل پرونده های جدید تا حد امکان جلوگیری شود/این مقام عالیرتبه قضائی، تعامل گسترده با دستگاه های اجرایی شهرستان را از دیگر برنامه های خود برشمرد و افزود: هر قدر این هماهنگی و تعامل بیشتر باشد سود آن به مردم می رسد.
نویسنده : مسعود اسماعیلی منبع : اختصاصی طلوع
پ
پ

رئیس دادگستری اسلام آبادغرب گفت: یکی از مهمترین دلایلی که باعث شد مسئولیت دستگاه قضائی این شهرستان را بپذیرم خدمت به مردم شریف این دیار و گشودن گره از مشکلات آن ها در حزه قضائی بود.

یوسف جلیلیان در گفت و گو با خبرنگار طلوع کرمانشاه اظهار داشت: مردم وفادار به انقلاب اسلام آبادغرب در طول ۴۵ سالی که از عمر با برکت انقللاب می گذرد همواره پشتیبان نظام و رهبری بوده اند و اعتقاد دارم شایسته بهترین خدمات هستند.

وی با بیان اینکه مردم اسلام آبادغرب در طول دوران ۸ سال دفاع مقدس نیز بار دیگر وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کردند، افزود: امروز نوبت مسئولان است که خدمت به این مردم شریف و نجیب را در دستور کار قرار دهند و گره از مشکلات آن ها باز کنند.

جلیلیان ادامه داد: بر همین اساس و با توجه به علاقه ای که به مردم اسلام آبادغرب دارم مسئولیت دستگاه قضائی این شهرستان را پذیرفتم و امیدوارم بتوانم با کمک همه همکاران گره ای از مشکلات مردم گشوده و خدمتگزار خوبی برای آن ها باشم.

رئیس جدید دادگستری اسلام آبادغرب ادامه داد: علاوه بر ملاقات های عمومی که یک روز در هفته با مردم خواهم داشت تلاش می کنم با حضور در مساجد، سطح شهر و بخش ها و روستاها به مشکلات آن ها رسیدگی کنم.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا میزهای خدمت نیز به صورت مرتب در سطح شهرستان و حتی دور افتاده ترین روستاها با حضور مسئولان عالی دادگستری و دادستانی اسلام آبادغرب تشکیل و از نزدیک مشکلات شهروندان مورد رسیدگی قرار می گیرد.

جلیلیان رسیدگی به پرونده هایی که مدتهاست تشکیل شده اما به دلایلی هنوز به سرانجام و نتیجه نرسیده است را از دیگر برنامه های خود عنوان کرد و گفت: تلاش می کنیم با کمک ریش سفیدان و معتمدان از تشکیل پرونده های جدید تا حد امکان جلوگیری شود.

این مقام عالیرتبه قضائی، تعامل گسترده با دستگاه های اجرایی شهرستان را از دیگر برنامه های خود برشمرد و افزود: هر قدر این هماهنگی و تعامل بیشتر باشد سود آن به مردم می رسد.

وی گفت: دستگاه قضائی اسلام آبادغرب در کنار دیگر نهادهای نظامی و امنیتی هدفی جز احقاق حقوق مظلومان و برقراری امنیت و آرامش ندارد و امیدوارم مردم شریف این دیار همانند گذشته همکاری لازم را با خادمان خود در مجموعه دادگستری داشته باشند.

جلیلیان در پایان گفت: مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی هم اگر خود را اصلاح نکنند قاطعانه با آن ها برخورد خواهیم کرد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.