چهارشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۳ Wednesday, 18 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21393 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

تامین اجتماعی کرمانشاه ۷ کارگزاری فعال دارد کارگران نیز مشمول ۲ روز تعطیلی در هفته باشند در پاییز کم‌بارش امسال منتظر روزهای «غبارآلود» بیشتری باشیم؟ نصب کپسول آتش‌نشانی در کامیون‌های استان کرمانشاه الزامی است مهلت یک ماهه دادستان کرمانشاه برای ساماندهی «آبشوران» کرمانشاه؛ بهشت باستان شناسی دنیا/ ایجاد موزه پارینه سنگی در کرمانشاه با جدیت دنبال شود آتش در پناهگاه حیات وحش بیستون پس از ۳ روز مهار شد ۱۱ ویتامین و مواد معدنی ضروری و مورد نیاز بدن برای تحصیل از کرمانشاه مهاجرت کردم/ سال آینده برمی‌گردم برخورد آتشین تریلی‌ها در محور بیستون- صحنه تکمیل بزرگراه کربلا در استان کرمانشاه به ۲۳ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد معارفه سرپرست جدید معاونت فنی و شهرسازی شهرداری کرمانشاه برگزار شد نصب سرعت کاه های آسفالتی در۱۲ نقطه مطالبه بازنشستگان کرمانشاهی چیست؟ مطالبه بازنشستگان کرمانشاهی چیست؟ لباسِ تنگ برای «مدرسه» ممنوع! طرح توسعه میادین نفتی سومار و سامان در شورای اقتصاد تصویب شد آغاز به کار نمایشگاه «پاییزه» در کرمانشاه مخالفت آموزش و پرورش با افزایش ۳۰ درصدی نرخ سرویس مدارس کرمانشاه /تاخیر در اعلام نرخ نهایی باعث سوء استفاده دلالان می شود وقت و انرژی خود را برای افرادی با این ۶ خصوصیت هدر ندهید کرمانشاه خُنک می‌شود

لایروبی رودخانه‌های کرمانشاه برای شروع بارش‌های پاییزی
22 شهریور 1403 - 12:51
شناسه : 294790
2
مدیر دفتر مهندسی رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : محمد تاجبخش ، با بیان اینکه لایروبی رودخانه‌های مهم کرمانشاه هر سال تا قبل از شروع فصل بارندگی انجام می‌شود، گفت: امسال نیز این کار هم توسط بیل مکانیکی خود شرکت آب منطقه‌ای و هم توسط پیمانکاران انجام خواهد شد. وی رودخانه‌های مهم و بزرگ که در سنوات گذشته بیشتر دچل مشکل شدند را در اولویت لایروبی دانست و افزود: اکنون لایروبی رودخانه‌های مِرِگ، الوند، قره‌سو، آبشوران و ... در دستور کار است. مدیر دفتر مهندسی رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه تاکید کرد: معمولا لایروبی رودخانه‌ها بسته به شرایط آنها گاهی تا چهار ماه زمان می‌برد و برنامه ما این است این لایروبی تا قبل از شروع بارش‌های قابل توجه فصل پاییز به تمام برسد. به گفته تاجبخش، هر ساله به طور میانگین هشت تا ۱۰ کیلومتر از رودخانه‌های سراسر استان لایروبی می‌شود که بخشی از اعتبارات این کار از طریق منابع داخلی شرکت آب منطقه‌ای تامین می‌گردد. وی با بیان اینکه سال گذشته لایروبی رودخانه‌های کرمانشاه به صورت گسترده و اساسی به طول حدود ۳۱ کیلومتر برای تعداد زیادی از رودخانه‌ها از جمله در شهرستان‌های کرمانشاه و روانسر انجام شد، اظهار کرد: بخشی از منابع لایروبی سال گذشته نیز از اعتبارت داخلی آب منطقه‌ای بود.
نویسنده : فاطمه کمانی منبع : ایسنا
پ
پ

مدیر دفتر مهندسی رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه از لایروبی رودخانه‌های مهم کرمانشاه برای آمادگی پیش از شروع بارش‌های پاییزی خبر داد.

محمد تاجبخش ، با بیان اینکه لایروبی رودخانه‌های مهم کرمانشاه هر سال تا قبل از شروع فصل بارندگی انجام می‌شود، گفت: امسال نیز این کار هم توسط بیل مکانیکی خود شرکت آب منطقه‌ای و هم توسط پیمانکاران انجام خواهد شد.

وی رودخانه‌های مهم و بزرگ که در سنوات گذشته بیشتر دچل مشکل شدند را در اولویت لایروبی دانست و افزود: اکنون لایروبی رودخانه‌های مِرِگ، الوند، قره‌سو، آبشوران و … در دستور کار است.

مدیر دفتر مهندسی رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه تاکید کرد: معمولا لایروبی رودخانه‌ها بسته به شرایط آنها گاهی تا چهار ماه زمان می‌برد و برنامه ما این است این لایروبی تا قبل از شروع بارش‌های قابل توجه فصل پاییز به تمام برسد.

به گفته تاجبخش، هر ساله به طور میانگین هشت تا ۱۰ کیلومتر از رودخانه‌های سراسر استان لایروبی می‌شود که بخشی از اعتبارات این کار از طریق منابع داخلی شرکت آب منطقه‌ای تامین می‌گردد.

وی با بیان اینکه سال گذشته لایروبی رودخانه‌های کرمانشاه به صورت گسترده و اساسی به طول حدود ۳۱ کیلومتر برای تعداد زیادی از رودخانه‌ها از جمله در شهرستان‌های کرمانشاه و روانسر انجام شد، اظهار کرد: بخشی از منابع لایروبی سال گذشته نیز از اعتبارت داخلی آب منطقه‌ای بود.

تاجبخش هدف اصلی لایروبی‌ها را باز کردن مسیر عبور آب و سیلاب در رودخانه‌ها در زمان بارش و رفع موانع، نخاله‌ها و پسماندهایی که در بستر رودخانه‌ها وجود دارد، عنوان کرد.

مدیر دفتر مهندسی رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه همچنین از در دست اجرا بودن ساماندهی «تنگ کنشت» به عنوان یکی از نقاطی که در سنوات گذشته دچار مشکل بوده نیز خبر داد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.