پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21398 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

برای یک خرید ساده مدرسه سه میلیون‌ کنار بگذارید/ مردم و مغازه‌دار هر دو ناراضی با این میان وعده ها، کلسترول خود را کاهش دهید نظام «دوری» در ۳۵۰ کلاس‌ درس کرمانشاه اجرا می‌شود لزوم برخورد قاطع با عاملین توزیع مواد مخدر در استان کرمانشاه اشتغال اتباع غیرمجاز در کرمانشاه ممنوع است/ برخورد جدی با کارفرمایان متخلف تامین اجتماعی کرمانشاه ۷ کارگزاری فعال دارد کارگران نیز مشمول ۲ روز تعطیلی در هفته باشند در پاییز کم‌بارش امسال منتظر روزهای «غبارآلود» بیشتری باشیم؟ نصب کپسول آتش‌نشانی در کامیون‌های استان کرمانشاه الزامی است مهلت یک ماهه دادستان کرمانشاه برای ساماندهی «آبشوران» کرمانشاه؛ بهشت باستان شناسی دنیا/ ایجاد موزه پارینه سنگی در کرمانشاه با جدیت دنبال شود آتش در پناهگاه حیات وحش بیستون پس از ۳ روز مهار شد ۱۱ ویتامین و مواد معدنی ضروری و مورد نیاز بدن برای تحصیل از کرمانشاه مهاجرت کردم/ سال آینده برمی‌گردم برخورد آتشین تریلی‌ها در محور بیستون- صحنه تکمیل بزرگراه کربلا در استان کرمانشاه به ۲۳ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد معارفه سرپرست جدید معاونت فنی و شهرسازی شهرداری کرمانشاه برگزار شد نصب سرعت کاه های آسفالتی در۱۲ نقطه مطالبه بازنشستگان کرمانشاهی چیست؟ مطالبه بازنشستگان کرمانشاهی چیست؟ لباسِ تنگ برای «مدرسه» ممنوع!

نقاط ایجاد آبگرفتگی شهر کرمانشاه شناسایی و رفع مشکل می شود
24 شهریور 1403 - 10:55
شناسه : 294804
3
 معاون شهردار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه : مهندس سجاد یزدانی صبح امروز شنبه ( ۲۴ شهریور ماه) در جلسه آمادگی معاونت خدمات شهری در فصل پاییز با معاونین و بازرسین خدمات شهری مناطق هشت‌گانه شهرداری کرمانشاه که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل پاییز و آغاز بارندگی‌ها باید تمامی نقاط آب گرفتگی سطح شهر کرمانشاه شناسایی و رفع شود/ در سال‌های گذشته نقاطی که دچار آب‌گرفتگی شدند شناسایی و رفع مشکل آن نیز در دستور کار قرار گرفته است/ اکثر نقاطی که دچار آب گرفتگی می‌شوند به دلیل ظرفیت کم کانال دفع آب‌های سطحی است که به زودی با همکاری معاونت عمرانی شهرداری کرمانشاه از طریق عملیات عمرانی و لوله گزاری ظرفیت کانال ها افزایش داده می‌شود/وی در خصوص آب گرفتگی در برخی از تقاطع های غیر همسطح گفت: در نقاط چار آب‌گرفتگی در تقاطع های غیر هم سطح اقداماتی از قبیل حفر چاه جذبی، تاسیس مخزن و با کاشت پمپ های کف کش نیز رفع مشکل می شود/ برخی از نقاطی که دچار آب گرفتگی می‌شوند به دلیل ریختن زباله و نخاله‌های ساختمانی است که به صورت مستمر پاکسازی می شوند/وی در ادامه از شهروندان کرمانشاهی خواست که زباله های خود را در مخازن جمع آوری قرار داده و از ریختن زباله در کانال های دفع آب‌های سطحی خود‌داری کنند.
پ
پ

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از شناسایی و ‌رفع آب گرفتگی شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری کرمانشاه مهندس سجاد یزدانی صبح امروز شنبه ( ۲۴ شهریور ماه) در جلسه آمادگی معاونت خدمات شهری در فصل پاییز با معاونین و بازرسین خدمات شهری مناطق هشت‌گانه شهرداری کرمانشاه که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل پاییز و آغاز بارندگی‌ها باید تمامی نقاط آب گرفتگی سطح شهر کرمانشاه شناسایی و رفع شود.

وی افزود: در سال‌های گذشته نقاطی که دچار آب‌گرفتگی شدند شناسایی و رفع مشکل آن نیز در دستور کار قرار گرفته است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: اکثر نقاطی که دچار آب گرفتگی می‌شوند به دلیل ظرفیت کم کانال دفع آب‌های سطحی است که به زودی با همکاری معاونت عمرانی شهرداری کرمانشاه از طریق عملیات عمرانی و لوله گزاری ظرفیت کانال ها افزایش داده می‌شود.

وی در خصوص آب گرفتگی در برخی از تقاطع های غیر همسطح گفت: در نقاط چار آب‌گرفتگی در تقاطع های غیر هم سطح اقداماتی از قبیل حفر چاه جذبی، تاسیس مخزن و با کاشت پمپ های کف کش نیز رفع مشکل می شود.

یزدانی اذعان کرد: برخی از نقاطی که دچار آب گرفتگی می‌شوند به دلیل ریختن زباله و نخاله‌های ساختمانی است که به صورت مستمر پاکسازی می شوند.

وی در ادامه از شهروندان کرمانشاهی خواست که زباله های خود را در مخازن جمع آوری قرار داده و از ریختن زباله در کانال های دفع آب‌های سطحی خود‌داری کنند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.