پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21402 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

شناور شدن ساعات کاری ادارات کرمانشاه اعزام اولین کاروان زائرین کرمانشاهی به عمره سوزش و تیر کشیدن قلب نشانه چیست؟ دادستان: هیچ کودکی در کرمانشاه نباید از تحصیل باز بماند برای یک خرید ساده مدرسه سه میلیون‌ کنار بگذارید/ مردم و مغازه‌دار هر دو ناراضی با این میان وعده ها، کلسترول خود را کاهش دهید نظام «دوری» در ۳۵۰ کلاس‌ درس کرمانشاه اجرا می‌شود لزوم برخورد قاطع با عاملین توزیع مواد مخدر در استان کرمانشاه اشتغال اتباع غیرمجاز در کرمانشاه ممنوع است/ برخورد جدی با کارفرمایان متخلف تامین اجتماعی کرمانشاه ۷ کارگزاری فعال دارد کارگران نیز مشمول ۲ روز تعطیلی در هفته باشند در پاییز کم‌بارش امسال منتظر روزهای «غبارآلود» بیشتری باشیم؟ نصب کپسول آتش‌نشانی در کامیون‌های استان کرمانشاه الزامی است مهلت یک ماهه دادستان کرمانشاه برای ساماندهی «آبشوران» کرمانشاه؛ بهشت باستان شناسی دنیا/ ایجاد موزه پارینه سنگی در کرمانشاه با جدیت دنبال شود آتش در پناهگاه حیات وحش بیستون پس از ۳ روز مهار شد ۱۱ ویتامین و مواد معدنی ضروری و مورد نیاز بدن برای تحصیل از کرمانشاه مهاجرت کردم/ سال آینده برمی‌گردم برخورد آتشین تریلی‌ها در محور بیستون- صحنه تکمیل بزرگراه کربلا در استان کرمانشاه به ۲۳ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

نصب کپسول آتش‌نشانی در کامیون‌های استان کرمانشاه الزامی است
27 شهریور 1403 - 12:08
شناسه : 294863
2
مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : رسول مجد روز دوشنبه در جلسه پدافندغیرعامل شهرستان کنگاور که در سرسرای فرمانداری برگزار شد، با اشاره به حادثه آتش‌سوزی پارکینگ مرز پرویزخان، اظهار کرد: تمام کامیون‌های حمل بار(تریلی) را موظف کردیم که باید مجهز به یک عدد کپسول آتش نشانی باشند/وی با اشاره به اینکه در آتش سوزی پارکینگ پرویزخان، ۱۴ تریلی حمل سوخت عراقی در آتش سوخت که یکی از آنها هم ایرانی بود، تصریح کرد: اگر کامیون‌ها به تجهیزات ایمنی و کپسول های آتش نشانی مجهز باشند، می توانند با شروع آتش‌سوزی از سرایت شعله‌های آتش به محیط اطراف جلوگیری کنند/مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه روستاهای شهرستان کنگاور در تابستان سال جای دچار تنش آبی شدند، افزود: انتظار داریم برای سال آینده با نگاه ویژه و اهتمام جدی مسوولان مشکل بحران کم آبی منطقه‌ حل شود/مجد پدافندغیرعامل را یک ضرورت در مقابل بحران ها تلقی کرد و افزود: آمادگی برای مقابله با هرگونه مشکلات در حوزه زیرساخت‌ها باید همیشگی باشد/وی با بیان اینکه پدافندغیرعامل سیاست پیشگیرانه و تسهیل مدیریت بحران در سطح ملی است، اضافه کرد: در سطح استان کرمانشاه ۱۱ کارگروه زیرمجموعه ستاد پدافندغیرعامل استان است که وظیفه آنها پیشگیری از وقوع هر اتفاق یا حادثه است/ پدافند غیرعامل در معنی عام یعنی دفاع غیرنظامی، که این از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همه ما وظیفه داریم به ویژه در آموزش و پرورش سطح آمادگی مردم را ارتقا دهیم.
منبع : ایرنا
پ
پ

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه از الزامی بودن تجهیزات مورد نیاز ایمنی برای تردد خودروهای حمل سوخت و بار خبر داد.

رسول مجد روز دوشنبه در جلسه پدافندغیرعامل شهرستان کنگاور که در سرسرای فرمانداری برگزار شد، با اشاره به حادثه آتش‌سوزی پارکینگ مرز پرویزخان، اظهار کرد: تمام کامیون‌های حمل بار(تریلی) را موظف کردیم که باید مجهز به یک عدد کپسول آتش نشانی باشند.

وی با اشاره به اینکه در آتش سوزی پارکینگ پرویزخان، ۱۴ تریلی حمل سوخت عراقی در آتش سوخت که یکی از آنها هم ایرانی بود، تصریح کرد: اگر کامیون‌ها به تجهیزات ایمنی و کپسول های آتش نشانی مجهز باشند، می توانند با شروع آتش‌سوزی از سرایت شعله‌های آتش به محیط اطراف جلوگیری کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه روستاهای شهرستان کنگاور در تابستان سال جای دچار تنش آبی شدند، افزود: انتظار داریم برای سال آینده با نگاه ویژه و اهتمام جدی مسوولان مشکل بحران کم آبی منطقه‌ حل شود.

مجد پدافندغیرعامل را یک ضرورت در مقابل بحران ها تلقی کرد و افزود: آمادگی برای مقابله با هرگونه مشکلات در حوزه زیرساخت‌ها باید همیشگی باشد.

وی با بیان اینکه پدافندغیرعامل سیاست پیشگیرانه و تسهیل مدیریت بحران در سطح ملی است، اضافه کرد: در سطح استان کرمانشاه ۱۱ کارگروه زیرمجموعه ستاد پدافندغیرعامل استان است که وظیفه آنها پیشگیری از وقوع هر اتفاق یا حادثه است.

وی ادامه داد: پدافند غیرعامل در معنی عام یعنی دفاع غیرنظامی، که این از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همه ما وظیفه داریم به ویژه در آموزش و پرورش سطح آمادگی مردم را ارتقا دهیم.

نصب کپسول آتش‌نشانی در کامیون‌های استان کرمانشاه الزامی است

فراگیری آموزش پدافند غیرعامل باید از مدارس آغاز شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کنگاور هم با تاکید بر شناساندن وظایف این حوزه به دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور، اظهار کرد: هر مساله‌ای که دارای اهمیت است و می‌خواهیم در سطح جامعه فراگیر و تبدیل به فرهنگ شود، می‌بایست آغاز آن از سطح مدارس باشد.

هوشنگ یوسفی افزود: تدابیر و تمهیدات در حوزه پدافندی باید به باور عمومی و هم افزایی دستگاههای اجرایی و ارگان‌های نظامی تبدیل شود و مصون سازی و دستیابی به امنیت پایدار، ارتباط مستقیمی با گسترش سواد پدافند غیرعامل در سطح مدارس به ویژه برای دانش آموزان دارد.

معاون فرماندار کنگاور از واحد بهداشت و درمان شهرستان خواست نظارت دقیقی بر وضعیت بهداشت مدارس، سرویس های بهداشتی واحدهای تغذیه آنها جهت پیشگیری از بیماری داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه نباید از نظارت بر کار انبوه سازان شهرستان کنگاور غافل شد، افزود: باید شهرداری نظارتی دقیق بر ساخت وسازهای اطراف مدارس و رعایت استانداردهای ایمنی داشته باشد.

یوسفی تاکید کرد: هنگام صدور مجوز ساخت، میزان دسترسی نیروهای امدادی به طبقات بالا هنگام وقوع حادثه مورد ارزیابی و کارشناسی دقیق قرار گیرد.

وی به برگزاری برنامه های هفته پدافندغیرعامل در آبان ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: بر اساس دستورالعمل ارسالی، ادارات و دستگاههای عضو نسبت به ارائه برنامه‌های خود متناسب با روزشمار هفته پدافند اقدام نمایند.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد و از جمعیتی بالغ بر ۸۵ هزار نفر برخوردار است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.