پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 19 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21402 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

شناور شدن ساعات کاری ادارات کرمانشاه اعزام اولین کاروان زائرین کرمانشاهی به عمره سوزش و تیر کشیدن قلب نشانه چیست؟ دادستان: هیچ کودکی در کرمانشاه نباید از تحصیل باز بماند برای یک خرید ساده مدرسه سه میلیون‌ کنار بگذارید/ مردم و مغازه‌دار هر دو ناراضی با این میان وعده ها، کلسترول خود را کاهش دهید نظام «دوری» در ۳۵۰ کلاس‌ درس کرمانشاه اجرا می‌شود لزوم برخورد قاطع با عاملین توزیع مواد مخدر در استان کرمانشاه اشتغال اتباع غیرمجاز در کرمانشاه ممنوع است/ برخورد جدی با کارفرمایان متخلف تامین اجتماعی کرمانشاه ۷ کارگزاری فعال دارد کارگران نیز مشمول ۲ روز تعطیلی در هفته باشند در پاییز کم‌بارش امسال منتظر روزهای «غبارآلود» بیشتری باشیم؟ نصب کپسول آتش‌نشانی در کامیون‌های استان کرمانشاه الزامی است مهلت یک ماهه دادستان کرمانشاه برای ساماندهی «آبشوران» کرمانشاه؛ بهشت باستان شناسی دنیا/ ایجاد موزه پارینه سنگی در کرمانشاه با جدیت دنبال شود آتش در پناهگاه حیات وحش بیستون پس از ۳ روز مهار شد ۱۱ ویتامین و مواد معدنی ضروری و مورد نیاز بدن برای تحصیل از کرمانشاه مهاجرت کردم/ سال آینده برمی‌گردم برخورد آتشین تریلی‌ها در محور بیستون- صحنه تکمیل بزرگراه کربلا در استان کرمانشاه به ۲۳ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

تامین اجتماعی کرمانشاه ۷ کارگزاری فعال دارد
27 شهریور 1403 - 14:11
شناسه : 294872
2
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : اسکندر کاکایی با حضور در دفتر پایگاه خبری طلوع، عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی این افتخار را دارد که با راه اندازی سامانه های غیرحضوری در دورترین نقاط ایران، به بیمه شدگانی که تمایل دارند از مزایا و خدمات برخوردار شوند در بستر اینترنت خدمات دهد/ برای افرادی که رابطه مزدبگیری با کارفرما ندارند شرایطی فراهم شده تا‌ در قالب بیمه پردازی ۱۲، ۱۴ و ۱۸درصدی با عنوان بیمه شدگان مشاغل آزاد و بیمه اختیاری و بیمه های قراردادی، بدون اینکه نیاز باشد سازمان تامین اجتماعی بررسی کند، براساس خوداظهاری بیمه شده در راستای نوع شغل وارد سامانه شوند و با عقد قرارداد، بیمه پرداز سازمان‌شوند/کاکایی با بیان اینکه تعداد بیمه شدگان ما براساس جمعیت و زیرساخت تعریف می شود، افزود: ۲۰هزار بیمه شده اصلی سازمان تامین اجتماعی مربوط به شهرستان اسلام اباد است و کمترین بیمه پرداز مربوط به شعبه دالاهو با سه هزار و ۴۰۰نفر است/وی با بیان اینکه در اسلام آباد علاوه بر یک شعبه یک کارگزاری نیز وجود دارد، گفت: علاوه بر ۱۸شعبه، ۷ کارگزاری در سطح استان مشغول ارائه خدمات هستند/ براشاس خدمات کوتاه مدت و بلندمدت سازمان تامین اجتماعی شرایطی فراهم شده تا بیمه شده از طریق سامانه غیرحضوری بتواند درخواست خود را ارایه دهد و کارشناسان ما با صورت روزانه موظفند درخواست ها را کنترل کنند و برای سازمان و ستاد قابل قبول نیست که درخواستی بیش از ۷روز بی پاسخ و بدون بررسی در سامانه باقی بماند/ وقتی که درخواستی بررسی می شود نیاز است به پزشک معتمد و شورا و کمیسیون پزشکی سازمان اطلاع‌ داده شود‌/اگر بیمه شده جواب پزشکی را به موقع به شعبه مربوطه بیاورد،این اطمینان را به شما می دهم سازمان تامین اجتماعی، ماهانه حق و حقوق را به حساب بیمه شده واریز کند/به گفته کاکایی، یکی از آیتم هایی که نیاز است بیمه پرداز آن را کنترل کند، ثبت شماره حسابی است که در سامانه باید توسط بیمه پرداز انجام شود
نویسنده : زهره کریم زاده منبع : اختصاصی طلوع کرمانشاه
پ
پ

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: علاوه بر ۱۸شعبه، ۷ کارگزاری تامین اجتماعی در سطح استان مشغول به ارائه خدمات هستند.

اسکندر کاکایی با حضور در دفتر پایگاه خبری طلوع، عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی این افتخار را دارد که با راه اندازی سامانه های غیرحضوری در دورترین نقاط ایران، به بیمه شدگانی که تمایل دارند از مزایا و خدمات برخوردار شوند در بستر اینترنت خدمات دهد.

وی افزود: برای افرادی که رابطه مزدبگیری با کارفرما ندارند شرایطی فراهم شده تا‌ در قالب بیمه پردازی ۱۲، ۱۴ و ۱۸درصدی با عنوان بیمه شدگان مشاغل آزاد و بیمه اختیاری و بیمه های قراردادی، بدون اینکه نیاز باشد سازمان تامین اجتماعی بررسی کند، براساس خوداظهاری بیمه شده در راستای نوع شغل وارد سامانه شوند و با عقد قرارداد، بیمه پرداز سازمان‌شوند.

کاکایی با بیان اینکه تعداد بیمه شدگان ما براساس جمعیت و زیرساخت تعریف می شود، افزود: ۲۰هزار بیمه شده اصلی سازمان تامین اجتماعی مربوط به شهرستان اسلام اباد است و کمترین بیمه پرداز مربوط به شعبه دالاهو با سه هزار و ۴۰۰نفر است.
وی با بیان اینکه در اسلام آباد علاوه بر یک شعبه یک کارگزاری نیز وجود دارد، گفت: علاوه بر ۱۸شعبه، ۷ کارگزاری در سطح استان مشغول ارائه خدمات هستند.

وی افزود: براشاس خدمات کوتاه مدت و بلندمدت سازمان تامین اجتماعی شرایطی فراهم شده تا بیمه شده از طریق سامانه غیرحضوری بتواند درخواست خود را ارایه دهد و کارشناسان ما با صورت روزانه موظفند درخواست ها را کنترل کنند و برای سازمان و ستاد قابل قبول نیست که درخواستی بیش از ۷روز بی پاسخ و بدون بررسی در سامانه باقی بماند.

این مسوول یادآور شد: وقتی که درخواستی بررسی می شود نیاز است به پزشک معتمد و شورا و کمیسیون پزشکی سازمان اطلاع‌ داده شود‌
اگر بیمه شده جواب پزشکی را به موقع به شعبه مربوطه بیاورد،این اطمینان را به شما می دهم سازمان تامین اجتماعی، ماهانه حق و حقوق را به حساب بیمه شده واریز کند.

به گفته کاکایی، یکی از آیتم هایی که نیاز است بیمه پرداز آن را کنترل کند، ثبت شماره حسابی است که در سامانه باید توسط بیمه پرداز انجام شود

گاه بیمه پرداز این روند را به موقع انجام نمی‌دهد لذا این دید ایجاد می شود که تعهدات سازمان تامین اجتماعی به موقع صورت نگرفته، اگر بیمه‌پردار نقص مدرک نداشته باشد و مراجعه به پزشک معتمد و شورای پزشکی و مراکز تایید شده به موقع انجام شود سند در شعبه ثبت می‌شود و پرداخت ها منظم و متمرکز صورت می گیرد.

کاکایی اضافه کرد: تامین اجتماعی این افتخار را دارد که در حوزه فناوری و دیجیتال گام های بلندی بردارد همانطور که در نسخه نویس الکترونیک پیشقدم شد

هدف، فلسفه و دیدگاه این سازمان، پاسخگویی ‌است تا شرکای اجتماعی در جریان حق و حقوق خود قرار گیرند.
 زهره کریم زاده-خبرنگار طلوع کرمانشاه

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.