جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21535 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ورود تعزیرات کرمانشاه به موضوع گرانی مرغ دادگاه‌های صلح موجب افزایش رسیدگی نظامند به دعاوی می‌شوند هفت‌سالگی؛ زیربنایی برای شخصیت کودکان برخورد جدی با استخدام غیرمجاز اتباع در کشاورزی کرمانشاه یک فوتی و چهار مصدوم در حادثه رانندگی محور کرمانشاه به قزانچی انهدام باند توزیع مواد مخدر در هرسین بیکاری و قاچاق در قصرشیرین بیداد می‌کند ممنوعیت ورود دام‌ عشایر به مراتع مناطق قشلاقی کرمانشاه تا ۱۵ آذر کرمانشاه هفته آینده ۷ تا ۱۰ درجه سرد می‌شود توضیحات دادستان کرمانشاه در خصوص قتل یک زن دستگیری مجرمان متواری در اولویت قرار می‌گیرد تعیین تکلیف استانداری برای شهرداری کرمانشاه، راهداری و پلیس راه کاهش محسوس دمای هوای کرمانشاه در هفته آینده ببخشید؛ شما؟ دلیل افزایش قیمت مرغ در کرمانشاه چیست؟ این ۵ مورد می توانند دلیل خستگی شما باشند دستگیری سرشاخه سایت کلاهبرداران رمزارزهای دیجیتالی در کرمانشاه کاپوتاژ خودرو از مرز «شوشمی» بزودی برقرار می‌شود مهرِ گرم کرمانشاه ۲۵اجرای تئاتر خیابانی در بوستان های کرمانشاه

جدول واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در مهر۱۴۰۳
21 مهر 1403 - 12:24
شناسه : 295248
2
طلوع‌‌کرمانشاه : سازمان تأمین‌ اجتماعی زمان‌بندی پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان را اعلام کرد. روابط‌ عمومی سازمان تأمین‌ اجتماعی اعلام کرد: پرداخت حقوق مهر ماه بازنشستگان از بیست و یکم مهر و با پرداخت مستمری بخش اول بازنشستگانی که نام خانوادگی آنان با حرف "الف" شروع می‌شود، آغاز خواهد شد و مستمری بخش دوم بازنشستگان با حرف "الف" نیز روز 22 مهرماه پرداخت خواهد شد. براساس این گزارش، پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان تا آخرین روز این ماه و براساس حروف الفبا، طبق جدول ذیل انجام خواهد شد و بازنشستگان همکار سازمان تأمین‌ اجتماعی آخرین گروه از بازنشستگان خواهند بود که در روز سی‌ام مهر ماه حقوق خود را دریافت می‌کنند.
پ
پ

زمان‌بندی پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در مهر ۱۴۰۳ اعلام شد.

سازمان تأمین‌ اجتماعی زمان‌بندی پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان را اعلام کرد.

روابط‌ عمومی سازمان تأمین‌ اجتماعی اعلام کرد: پرداخت حقوق مهر ماه بازنشستگان از بیست و یکم مهر و با پرداخت مستمری بخش اول بازنشستگانی که نام خانوادگی آنان با حرف “الف” شروع می‌شود، آغاز خواهد شد و مستمری بخش دوم بازنشستگان با حرف “الف” نیز روز ۲۲ مهرماه پرداخت خواهد شد.

براساس این گزارش، پرداخت حقوق مهرماه بازنشستگان تا آخرین روز این ماه و براساس حروف الفبا، طبق جدول ذیل انجام خواهد شد و بازنشستگان همکار سازمان تأمین‌ اجتماعی آخرین گروه از بازنشستگان خواهند بود که در روز سی‌ام مهر ماه حقوق خود را دریافت می‌کنند.

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.