سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ Tuesday, 22 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21561 تعداد نوشته های امروز : 8×

آخرین خبرها

چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟ روزهای گرم پاییزی کرمانشاه؛ خداحافظ! در نصب وسایل گرمایشی دقت کنید/ قاتل خاموش در کمین است پزشکی قانونی فقط «معاینه جسد» نیست/ زمین «سوله بحران» تعیین تکلیف شد باید از قبح‌زدایی «سقط جنین» فاصله بگیریم مخاطب هشدارهای امام جمعه کرمانشاه کیست؟ کاهش ۱۰ درصدی کشته‌های تصادفات درون‌شهری کرمانشاه معاون استانداری کرمانشاه: پرداخت حق مناطق جنگی کماکان ادامه دارد

طلا ارزان می‌شود؟
01 آبان 1403 - 12:37
شناسه : 295397
0
طلوع‌‌کرمانشاه : محمدسعید جعفری، با اشاره به روند افزایشی اخیر قیمت طلا و سکه، اظهار کرد: هم اکنون قیمت پایه فروش هر گرم طلا به حدود چهار میلیون و ۸۶۰ هزار تومان رسیده و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی نیز حدود ۵۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است/ حباب قیمت هر عدد سکه بهار آزادی در حال حاضر حدود یازده میلیون تومان می‌باشد. رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه با اشاره به دلایل افزایش قیمت طلا، عنوان کرد: بالا رفتن قیمت جهانی طلا از مهمترین این عوامل است. بالا رفتن قیمت جهانی طلا نیز متاثر از چند موضوع می‌باشد که یک مورد آن تنش‌های منطقه و دیگری کاهش ذخایر طلا در دنیا است. وی خاطرنشان کرد: ذخایر طلا در دنیا از آن جهت کم شده که بهای تمام شده استحصال طلا افزایش پیدا کرد و در برخی موارد تولید آن صرفه اقتصادی چندانی ندارد. جعفری اضافه کرد: در کشور ما نیز دو فاکتور اساسی موثر بر قیمت طلا که شامل نرخ ارز و نرخ طلای جهانی است، هر دو افزایش یافته و باعث گران شدن طلا  شده است/ البته قیمت طلا به شرایط منطقه نیز بستگی دارد و فروکش کردن تنش‌های سیاسی و نظامی منطقه می‌تواند به کاهش قیمت طلا هم در جهان و هم در کشور ما منجر شود، اما این کاهش قطعا چشمگیر نخواهد بود. وی درباره تاثیر برنامه‌هایی از جمله حراج سکه بر قیمت سکه و طلا نیز گفت: حجم سکه‌ای که عرضه می‌شود تناسبی با تقاضای موجود برای سکه ندارد و از همین رو تاثیر قابل توجهی بر کاهش قیمت‌ها نخواهد داشت/ از خرید هیجانی در شرایط فعلی پرهیز کنید در حال حاضر خرید طلا چندان توصیه نمی‌شود.
منبع : ایسنا
پ
پ

 رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه با اشاره به حباب حدود یازده میلیون تومانی قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی، گفت: فروکش کردن تنش‌های منطقه می‌تواند تا حدودی قیمت طلا و سکه را کاهش دهد.

محمدسعید جعفری، با اشاره به روند افزایشی اخیر قیمت طلا و سکه، اظهار کرد: هم اکنون قیمت پایه فروش هر گرم طلا به حدود چهار میلیون و ۸۶۰ هزار تومان رسیده و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی نیز حدود ۵۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

وی اظهار کرد: حباب قیمت هر عدد سکه بهار آزادی در حال حاضر حدود یازده میلیون تومان می‌باشد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه با اشاره به دلایل افزایش قیمت طلا، عنوان کرد: بالا رفتن قیمت جهانی طلا از مهمترین این عوامل است. بالا رفتن قیمت جهانی طلا نیز متاثر از چند موضوع می‌باشد که یک مورد آن تنش‌های منطقه و دیگری کاهش ذخایر طلا در دنیا است.

وی خاطرنشان کرد: ذخایر طلا در دنیا از آن جهت کم شده که بهای تمام شده استحصال طلا افزایش پیدا کرد و در برخی موارد تولید آن صرفه اقتصادی چندانی ندارد.

جعفری اضافه کرد: در کشور ما نیز دو فاکتور اساسی موثر بر قیمت طلا که شامل نرخ ارز و نرخ طلای جهانی است، هر دو افزایش یافته و باعث گران شدن طلا  شده است.

جعفری عنوان کرد: البته قیمت طلا به شرایط منطقه نیز بستگی دارد و فروکش کردن تنش‌های سیاسی و نظامی منطقه می‌تواند به کاهش قیمت طلا هم در جهان و هم در کشور ما منجر شود، اما این کاهش قطعا چشمگیر نخواهد بود.

وی درباره تاثیر برنامه‌هایی از جمله حراج سکه بر قیمت سکه و طلا نیز گفت: حجم سکه‌ای که عرضه می‌شود تناسبی با تقاضای موجود برای سکه ندارد و از همین رو تاثیر قابل توجهی بر کاهش قیمت‌ها نخواهد داشت.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه در ادامه به افراد توصیه کرد از خرید هیجانی در شرایط فعلی پرهیز کنند و گفت: در حال حاضر خرید طلا چندان توصیه نمی‌شود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.