پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳ Thursday, 24 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21568 تعداد نوشته های امروز : 7×

آخرین خبرها

موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟

حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم
03 آبان 1403 - 11:02
شناسه : 295414
1
طلوع‌‌کرمانشاه :  شرکت پست کرمانشاه طی روزهای اخیر در اقدامی نادر که در کمتر جای ایران و حتی جهان دیده شده است؛ از طریق ارسال پیامک به صاحبان مرسوله ها از آنها می‌خواهد که برای دریافت بسته یا پاکت خود شخصا به باجه های پستی مراجعه کنند/به گفته شماری از شهروندان کرمانشاه تغییر فلسفه پست و پستچی در این شهر باعث شده است مشتریان علاوه بر پرداخت هزینه‌های ارسال مرسوله، متحمل هزینه های دیگری همچون رفت و آمد اسنپ یا پیک موتوری شوند/ باجه های پستی کرمانشاه نیز نشان می دهد روزانه ده‌ها نفر از شهروندان شخصا برای دریافت بسته های خود به مراکز پست مراجعه می کنند/مجموعه این مسائل و مشکلات که در فضای مجازی نیز بازتاب یافت باعث تمسخر کاربران و انتقاد از عملکرد شرکت پست کرمانشاه شده است/یک شهروند کرمانشاهی در نامه ای به مدیرکل پست استان که در فضای مجازی منتشر کرد، نوشت: مامور پست هرگز به آدرس گیرنده مراجعه نمی‌کند بلکه از طریق تماس تلفنی با شماره ۳۷۲۹۱۹۲۰ و ارسال پیامک با شماره ۹۸۴۰۴۰۰۱۰۷۱۹۳ به گیرندگان اعلام می‌شود که برای دریافت مرسوله (به باجه ها) مراجعه کنید/این شهروند در ادامه نامه خود خطاب به مدیرکل پست استان کرمانشاه سوال کرده که ریاست محترم آیا این سبک و سیاق خدمات پستی، کشوری است یا فقط مختص کرمانشاه است؟
منبع : ایرنا
پ
پ

طی ماه‌های گذشته کندی جابجایی مرسولات پستی و حرکت لاک پشتی ماموران اداره پست کرمانشاه صدای مردم را درآورد اما طی روزهای اخیر برخی مسائل جدید رخ داده که باعث گسترده‌تر شدن نارضایتی و اعتراضات شده است.

 شرکت پست کرمانشاه طی روزهای اخیر در اقدامی نادر که در کمتر جای ایران و حتی جهان دیده شده است؛ از طریق ارسال پیامک به صاحبان مرسوله ها از آنها می‌خواهد که برای دریافت بسته یا پاکت خود شخصا به باجه های پستی مراجعه کنند.

به گفته شماری از شهروندان کرمانشاه تغییر فلسفه پست و پستچی در این شهر باعث شده است مشتریان علاوه بر پرداخت هزینه‌های ارسال مرسوله، متحمل هزینه های دیگری همچون رفت و آمد اسنپ یا پیک موتوری شوند.

مشاهدات از باجه های پستی کرمانشاه نیز نشان می دهد روزانه ده‌ها نفر از شهروندان شخصا برای دریافت بسته های خود به مراکز پست مراجعه می کنند.

مجموعه این مسائل و مشکلات که در فضای مجازی نیز بازتاب یافت باعث تمسخر کاربران و انتقاد از عملکرد شرکت پست کرمانشاه شده است.

یک شهروند کرمانشاهی در نامه ای به مدیرکل پست استان که در فضای مجازی منتشر کرد، نوشت: مامور پست هرگز به آدرس گیرنده مراجعه نمی‌کند بلکه از طریق تماس تلفنی با شماره ۳۷۲۹۱۹۲۰ و ارسال پیامک با شماره ۹۸۴۰۴۰۰۱۰۷۱۹۳ به گیرندگان اعلام می‌شود که برای دریافت مرسوله (به باجه ها) مراجعه کنید.

این شهروند در ادامه نامه خود خطاب به مدیرکل پست استان کرمانشاه سوال کرده که ریاست محترم آیا این سبک و سیاق خدمات پستی، کشوری است یا فقط مختص کرمانشاه است؟

*شمار دیگری از شهروندان نیز با انتشار کامنت هایی خواستار ورود نهادهای نظارتی و سرکشی از دفاتر و باجه‌های پست کرمانشاه خصوصا میدان نفت برای دیدن سرگردانی مردم و رسیدگی به مشکلات آنها شدند.

 در این باره نظر مدیرکل پست استان کرمانشاه را جویا شد که وی با تایید اختلال در روند توزیع مرسوله ها و بسته های پستی گفت: به دلیل راه اندازی سیستم سورتینگ برای چند روز با کمبود فضا و مشکل در سیستم پخش مواجهیم اما به همه همکاران تاکید کردیم این روند ادامه نداشته باشد.

حسین نامداری افزود: سیستم سورتینگ مرسولات پستی را به صورت هوشمند تجزیه و باعث افزایش کار توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه اداره کل پست استان کرمانشاه با کمبود نیروی انسانی مواجه است افزود: اکنون ۱۱۰ نفر در سطح استان کار پخش مرسولات را برعهده دارند که از این تعداد ۷۵ نفر در شهرستان کرمانشاه فعالیت دارند و باید مجوز لازم برای به کارگیری نیروهای بیشتر اخذ شود.

وی اضافه کرد: برای حل مشکل توزیع مرسولات پستی در کرمانشاه به دنبال برگزاری مناقصه و عقد قرارداد با شرکت خصوصی هستیم تا کار توزیع برون سپاری شود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.