یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳ Sunday, 27 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21572 تعداد نوشته های امروز : 2×

آخرین خبرها

تأمین آب کشت‌های پاییزه با لایروبی کانال سد زاگرس تشکیل قرارگاه جلب مجرمین متواری در کرمانشاه لایروبی رودخانه چمبشیر و آبشوران کرمانشاه برخورد سمند با لاستیک وسط جاده مادر خانواده را به کام مرگ فرو برد موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم!

تشکیل قرارگاه جلب مجرمین متواری در کرمانشاه
06 آبان 1403 - 9:49
شناسه : 295438
0
دادستان کرمانشاه؛ طلوع‌‌کرمانشاه : حمیدرضا کریمی در جمع خبرنگاران، بااشاره به اجرای طرح کنترل مجرمان حرفه ای وسابقه دار در کرمانشاه در چندسال اخیر، اظهارکرد: به این منظور طی این مدت بانک اطلاعاتی مجرمان حرفه ای و سابقه دار در استان تشکیل شد.  وی افزود: مقرر شده که اطلاعات مجرمان حرفه ای و سابقه داری که متواری هستند نیز به این لیست اضافه شود.  دادستان کرمانشاه تاکید کرد: به این منظور قرارگاه جلب مجرمین متواری با حضور نهادهای ذیربط همچون معاونین دادستان، اداره کل زندان ها، فرماندهان انتظامی و پلیس های تخصصی را در استان تشکیل داده ایم.  وی یادآورشد: همچنین تکلیف شده که اداره کل زندان ها استان از طریق سامانه جامع اطلاعات زندانیان (سجازا) فهرست کامل زندانیان متواری کماکان غایب از مرخصی استعلام گرفته شود تا چنانچه زندانی غایب در زندان های سایر استان ها بازداشت باشد، اطلاعات آن در استان ثبت شود
پ
پ

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از تشکیل قرارگاه جلب مجرمین متواری در کرمانشاه خبرداد.  

 

حمیدرضا کریمی در جمع خبرنگاران، بااشاره به اجرای طرح کنترل مجرمان حرفه ای وسابقه دار در کرمانشاه در چندسال اخیر، اظهارکرد: به این منظور طی این مدت بانک اطلاعاتی مجرمان حرفه ای و سابقه دار در استان تشکیل شد. 

 

وی افزود: مقرر شده که اطلاعات مجرمان حرفه ای و سابقه داری که متواری هستند نیز به این لیست اضافه شود. 

 

دادستان کرمانشاه تاکید کرد: به این منظور قرارگاه جلب مجرمین متواری با حضور نهادهای ذیربط همچون معاونین دادستان، اداره کل زندان ها، فرماندهان انتظامی و پلیس های تخصصی را در استان تشکیل داده ایم. 

 

وی یادآورشد: همچنین تکلیف شده که اداره کل زندان ها استان از طریق سامانه جامع اطلاعات زندانیان (سجازا) فهرست کامل زندانیان متواری کماکان غایب از مرخصی استعلام گرفته شود تا چنانچه زندانی غایب در زندان های سایر استان ها بازداشت باشد، اطلاعات آن در استان ثبت شود. 

 

کریمی درپایان گفت: مجرمین متواری و یا افرادی که از زندان غیبت دارند، هرچه سریعتر باید خود را به دستگاه های انتظامی و قضایی معرفی کنند تا مشمول ارفاق شوند، درغیر اینصورت و اگر از طریق قرارگاه جلب مجرمین متواری دستگیر شوند، هیچ ارفاق قانونی شامل آنها نخواهد شد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.