معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه از پیگیری مطالبات مردمی کرمانشاهیان در سامانه «سو» خبر داد.
وحید نظارتی، در کرسی آزاداندیشی که با حضور اعضای کمیته فرهنگی و رسانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شد، با اشاره به راهاندازی سامانه سو در استان، اظهار کرد: مردم با عضویت در این سامانه میتوانند از مسئولین مطالبهگری کرده و از این طریق در جهت بهبود امور تلاش کنند.
وی با بیان اینکه سامانه سو در ۱۷ موضوع مطالبات مردمی را دریافت میکند، گفت: این سامانه مطالبات مردمی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را در زمینههای مختلف نظارت بر کالاهای اساسی، مدارس و مراکز آموزش عالی، فضای مجازی، تخلفات پزشکی، بانکها، اصناف و … جمعآوری میکند.
وی ادامه داد: احصای معروفها و منکرات ادارات و نهادها و اولویت بندی آنها و ارائه راهکار برای از بین بردن منکرات و ترویج خوبیها از مراحلی است که در طرح سو پیگیری خواهد شد.
وی با بیان اینکه در سالهای اخیر بزرگترین منکر استان آمار بالای بیکاری بوده، گفت: باید با مطالبهگری از مسئولان، در جهت کاهشی کردن آمار بیکاری تلاش کنیم.
نظارتی افزود: مردم استان از سه طریق نصب اپلیکیشن سو، مراجعه حضوری به ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و یا تماس با شماره تلفن ۳۸۲۳۳۵۰۷ میتوانند گزارشات خود را به ستاد ارائه دهند.
نظارتی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای راه اندازی سامانه سو ۷۸ گزارش مردمی به ستاد رسیده، گفت: با پیگیریهای صورت گرفته ۱۵ گزارش مردمی تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری شده است.
در ادامه این نشست حاضران به بیان نظرات خود برای ارتقای عملکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان پرداختند.
دیدگاه