جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ Friday, 25 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21568 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

موج نارضایتی از رفتار قهری هسته گزینش در آموزش و پرورش استان /جوانان بسیاری حذف شده و به خیل بیکاران پیوسته اند /تابستان امسال تنها  یک سوم نیروهای پذیرش شده از فیلتر گزینش گذشتند! حمایت کامل دستگاه قضایی اسلام آباد غرب از برنامه های عام المنفعه دستگاه های اجرایی شهرستان شمارش معکوس برای واریز مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۱۰ میلیونی حقوق در راه است؟ حرکت لاک‌پشتی پست کرمانشاه و سرگردانی مردم مسمومیت ۴ عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در کرمانشاه روند کاهشی دمای هوا در کرمانشاه طی هفته آینده ۷۲ روز بارانی، ۳۹ روز یخبندان و رشد ۲۲ درصدی بارش‌ها چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟

سیل باعث گرانی “میوه و صیفی‌جات” می‌شود؟
17 فروردین 1398 - 11:36
شناسه : 43925
2
رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

سیلاب اخیر که برخی از استان‌های کشور را فراگرفت و باعث زیرآب رفتن اراضی کشاورزی و باغات شد، این نگرانی را بین مردم ایجاد کرده که با از بین رفتن بخشی از محصولات کشاورزی شاهد گرانی آنها در بازار باشیم./ سیلاب اخیر برخی از استان‌های شمالی، مرکزی، غربی و جنوبی کشور را درگیر کرد. استانهایی که تامین کننده بخش عمده ای از میوه، سبزی و صیفی‌جات مورد نیاز کشور هستند./همین امر نگرانی‌هایی برای مردم ایجاد کرده که با آسیب به بخش کشاورزی و از دست رفتن محصولات زراعی و باغی، شاهد افزایش قیمت انواع محصولات کشاورزی باشیم./رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با رد این نگرانی، گفت: هیچ خبری از گرانی میوه و سبزیجات به دنبال سیل‌ اخیر در کشور نیست/عیسی حاج‌علیانی، با بیان اینکه تاکنون هیچ افزایش قیمتی در میوه و سبزیجاتی که از استان‌های سیل‌زده به کرمانشاه می‌آید نداشتیم، افزود: محصولات کشاورزی که از استان‌های جنوب غربی از جمله لرستان، خوزستان و … به کرمانشاه می‌آید شامل صیفی‌جات از جمله کاهو، کلم، گوجه، خیار و … است./وی خاطرنشان کرد: طی چند روز اخیر نه تنها افزایشی در قیمت صیفی‌جات نداشتیم، بلکه قیمت برخی از انواع این محصولات کاهش هم داشته است.

پ
پ

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه ادامه داد: در آینده نیز نگرانی در این زمینه وجود ندارد، زیرا تنها مشکلی که سیل ایجاد کرده این بود که در وهله اول کشاورزان نتوانند سر مزارع خود بروند و محصول برداشت کنند و در مرحله دوم به دلیل آسیب به راه‌ها این محصولات امکان حمل به سایر استان‌ها را نداشته باشد.


حاج‌علیانی تاکید کرد: این دو مشکل در حال حل شدن است و وسعت آسیب نیز بگونه‌ای نیست که شاهد کاهش میوه و صفی‌جات باشیم.

وی درباره قیمت انواع صیفی‌جات در بازار نیز یادآور شد: قیمت کاهو از کیلویی پنج هزار تومان به سه هزار تومان کاهش یافته و قیمت هر کیلو کلم نیز حدود پنج هزار تومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه قیمت هر کیلو گوجه را چهار هزار و هر کیلو خیار را نیز پنج هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: سیب‌زمینی نیز کیلویی سه هزار تومان است.

حاج‌علیانی از کاهش قابل توجه قیمت پیاز در بازار هم خبر داد و اضافه کرد: قیمت هر کیلو پیاز نیز از ۱۰ هزار تومان به شش هزار تومان در میدان بار کاهش یافته است/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.