چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ Wednesday, 23 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21561 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

چالش جدی مسافران برای ورود از پایانه ها به داخل شهر /پایانه راه کربلا شبها تاکسی ندارد توقیف یکدستگاه حفاری غیرمجاز توسط امور منابع آب شهرستان کنگاور طلا ارزان می‌شود؟ آماری فجیع از یک تراژدی ناگوار؛ ۵۰ درصد کودکان مورد سوء استفاده والدین معتاد خود قرار می گیرند! دمای ۱۶ شهر کرمانشاه زیر صفر رفت مجموعه باغ مدرن قصرشیرین ظرفیتی برای افزایش اشتغال و تولید در غرب کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه در انتظار قیمت‌گذاری نصب پابند الکترونیکی بر پای ۱۰۰ سارق حرفه‌ای در کرمانشاه اگر جلسه فردای شورای شهر رسمیت نیابد از آنها سلب عضویت می‌کنیم! کاهش ۱۴ درصدی سوانح فوتی در راه های استان کرمانشاه پخت «نان کامل» در کرمانشاه به کجا رسید؟ رفع ۱۲ نقطه حادثه‌ خیز شهر کرمانشاه در دستور کار شهرداری است مصرف چه مواد غذایی جلوی «پوکی استخوان» را می‌گیرد؟ روزهای گرم پاییزی کرمانشاه؛ خداحافظ! در نصب وسایل گرمایشی دقت کنید/ قاتل خاموش در کمین است پزشکی قانونی فقط «معاینه جسد» نیست/ زمین «سوله بحران» تعیین تکلیف شد باید از قبح‌زدایی «سقط جنین» فاصله بگیریم مخاطب هشدارهای امام جمعه کرمانشاه کیست؟ کاهش ۱۰ درصدی کشته‌های تصادفات درون‌شهری کرمانشاه معاون استانداری کرمانشاه: پرداخت حق مناطق جنگی کماکان ادامه دارد

کار سقف گذاری ۱۶۰۰ واحد مناطق زلزله زده پایان یافت
22 فروردین 1397 - 10:12
شناسه : 6520
2
رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه، از اتمام کار سقف گذاری یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده استان خبر داد و گفت: تاکنون چهار هزار و ۲۰۰ واحد دیگر اسکلت گذاری شده و یک هزار و ۷۵۰ واحد نیز دیوارچینی شده است.

پ
پ

به گزارش طلوع کرمانشاه، رضا خواجه‌ای، با بیان اینکه کار آواربرداری ۱۹ هزار و ۱۰۰ واحد نیز انجام شده است، افزود: ۱۰ هزار ۸۷۰ واحد نیز عملیات پی کنی آنها به اتمام رسیده است.

وی همچنین از اجرای بتن فنداسیون ۶ هزار و ۵۱۷ واحد در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه در ادامه با اشاره به وجود ۳۵ هزار و ۲۰۰ واحد احداثی، یادآور شد: ۵۹ هزار و ۶۴۲ واحد تعمیری نیز در مناطق زلزله زده استان وجود دارد.

وی گفت: از مجموع واحدهای تعمیری، عملیات بازسازی ۳۱ هزار واحد آغاز و تاکنون کار تعمیر و مرمت ۲۲ هزار واحد نیز به اتمام رسیده است.

خواجه ای همچنین از معرفی ۶۶ هزار واحد به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات خبر داد و گفت: از این تعداد، بانک ها با ۴۳ هزار و ۷۰۰ واحد عقد قرارداد کرده و تسهیلات نیز به نوبت ثبت نام در حال پرداخت شدن است.

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه مشارکت مردم در امر بازسازی ضروری است، گفت: تلاش می کنیم واحدهای تعمیری مناطق روستایی تا نیمه اول خرداد و واحدهای احداثی نوع یک در این مناطق تا پایان شهریور آماده و تحویل مردم شود.

وی همچنین در خصوص واحدهای احداثی شهری نیز گفت: این دسته از واحدها به دلیل زمان بری بیشتر تلاش می شود تا پایان سال ۹۷ آماده و تحویل مردم شود.

زمین لرزه ۷٫۳ ریشتری ۲۱ آبان در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله، ۳۲ کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشته است.

این زلزله به ۱۰ شهرستان و یک هزار و ۹۳۰ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود یکصد هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.

 

 

ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.