به گزارش طلوع کرمانشاه، مهرداد سالاری گفت: برای ساخت این پروژه ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که ۳۵۰ میلیارد تومان آن را باید شهرداری تامین کند ضمن اینکه تاکنون کار ساخت ۲ ایستگاه شروع شده و واگن ها نیز ثبت سفارش شده اند.
او تاکید کرد: اگر پروژه قطار سبک شهری به جای منوریل ساخته می شد دیگر نیاز به هزینه زیاد برای ساخت پایه و عرشه نبود و الان خروجی کار آنقدر طولانی شده است که در نهایت ثبت میراث فرهنگی خواهد شد.
وی وجود معارض و نیز هزینه های بالای ساخت تونل زیرزمینی را از جمله دلایل توقف کار در سبزه میدان عنوان کرد.
به گزارش طلوع کرمانشاه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: بخش زیرزمین منوریل کرمانشاه به دلیل پرهزینه بودن متوقف شده تا بتوانیم با اعتبار در نظرگرفته شده از سفر رییس جمهوری به استان طی سه سال بخش روی زمین که هزینه زیادی برای ساخت پایه ها و عرشه آن شده به اتمام برسد.
دیدگاه