جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵ Friday, 26 June , 2026 ساعت تعداد کل نوشته ها : 23902 تعداد نوشته های امروز : 0×
آغاز خط‌کشی محوری در معابر کرمانشاه؛ بهبود ایمنی و روان‌سازی ترافیک
10 اردیبهشت 1405 - 11:23
شناسه : 302427
5
طلوع‌‌کرمانشاه : عملیات خط‌کشی محوری در بلوار طاقبستان کرمانشاه از شامگاه شنبه آغاز شد. این اقدام که توسط معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه انجام می‌شود، محدوده تقاطع غیرهمسطح پانزده خرداد تا میدان معلم و میدان کوهنورد را در بر می‌گیرد.
پ
پ

هدف از اجرای این پروژه، ساماندهی عبور و مرور، افزایش ایمنی تردد و بهبود وضعیت ترافیکی مسیرهای پر رفت‌وآمد شهر عنوان شده است.

به گفته مسئولان معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، در این عملیات از رنگ سرد ترافیکی استفاده می‌شود؛ رنگی که به‌سرعت خشک شده و امکان بازگشایی سریع مسیر و کاهش اخلال در تردد خودروها را فراهم می‌کند.

گفتنی است عملیات خط‌کشی محوری در روزهای آینده در دیگر معابر کرمانشاه نیز ادامه خواهد داشت تا تمامی مسیرهای اصلی شهر نوسازی و ایمن‌سازی شوند.

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.