هدف از اجرای این پروژه، ساماندهی عبور و مرور، افزایش ایمنی تردد و بهبود وضعیت ترافیکی مسیرهای پر رفتوآمد شهر عنوان شده است.
به گفته مسئولان معاونت حملونقل و ترافیک، در این عملیات از رنگ سرد ترافیکی استفاده میشود؛ رنگی که بهسرعت خشک شده و امکان بازگشایی سریع مسیر و کاهش اخلال در تردد خودروها را فراهم میکند.
گفتنی است عملیات خطکشی محوری در روزهای آینده در دیگر معابر کرمانشاه نیز ادامه خواهد داشت تا تمامی مسیرهای اصلی شهر نوسازی و ایمنسازی شوند.









دیدگاه