یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20912 تعداد نوشته های امروز : 1×

آخرین خبرها

چرا نباید به سگ‌های ولگرد غذا بدهیم؟ انجام عمل های زیبایی توسط جراحان عمومی بازی با جان مردم است/ضرورت نظارت بیشتر معاونت درمان کرمانشاه بر عملکرد جراحان معبر کولبری مجاز در دروازه شوشمی پاوه بازگشایی می شود توزیع مرسولات پستی در کرمانشاه بیش از حد استاندارد است/مرسولات وارده بیش از صادرات است دانش آموزان می‌توانند کارت ورود به جلسه را یک ساعت قبل از امتحان دریافت کنند دلیل اینکه زنان بیشتر آلزایمر می‌گیرند چیست؟ استان کرمانشاه ۶ بار لرزید سایه سنگین رکود در بازار زرگرهای کرمانشاه خودروهای دارای سرعت غیرمجاز در کرمانشاه توقیف می شوند جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان کرمانشاه برگزار میشود/کمک به مدرسه سازی حتی به اندازه یک آجر هم کارساز است جنون غذا برای پول تکرار تجربه ناموفق گذشته در انتخاب مدیران غیربومی کرمانشاه ۲ محور گردشگری در بافت تاریخی شهر کرمانشاه راه اندازی می‌شود توقیف ۱۵ روزه در انتظار خودروهای با سرعت بالا جریمه یک میلیارد ریالی لوازم خانگی متقلب در کرمانشاه بلوار دکتر فتاح فرخی در کرمانشاه افتتاح شد گلبهار بر روی صحنه رفت/ مسئولین به تئاتر نگاه مصرفی نداشته باشند مراجعه بیش از ۱۰۰۰ مصدوم نزاع به پزشکی قانونی کرمانشاه این استادیوم دردی از مشکلات فوتبال کرمانشاه دوا نمی‌کند!  شور و شادابی به ۴۰۰کلاس درس کرمانشاه باز می گردد/حذف مدارس کانکسی تا مهرماه

فونیکس: دوست‌دار محیط زیست
24 اسفند 1401 - 14:22
شناسه : 286313
4
طلوع‌‌کرمانشاه :

این جمله را بسیار شنیده‌ایم که «درخت‌ها ریه‌های حیاتی شهر هستند» اما آنچه در مقام عمل شاهد هستیم، این است که ما انسان‌ها به دنبال منافع کوتاه‌مدت، کمتر به طبیعت توجه داریم و از روش‌های مختلف نظیر آلودگی هوا یا قطع بی رویه درختان، به محیط زیست آسیب می‌زنیم. روز درختکاری، در کشورهای مختلف، بهانه‌ای است برای اینکه در رویه‌های کهنه بازنگری داشته باشیم و با کاشت درختان، بخشی از طبیعت از دست رفته را احیا کنیم. این وسط، پرداختن به «مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها» (Corporate Social Responsibility) نیز می‌تواند در پیشبرد هر چه بهتر پروژه‌هایی که نفع جمعی را در پی دارد، بسیار کلیدی باشد.

پ
پ

مسئولیت اجتماعی یک برند، به نقش آن در حوزه اجتماع اشاره دارد. به عبارت دیگر، مجموعه وظایف و تعهداتی که یک شرکت موظف است در جهت مراقبت و کمک به جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کند، انجام دهد. مطالبه از سازمان‌ها برای مسئولیتی که در قبال جامعه دارند، موضوعی است که با گسترش روزافزون اثرگذاری آن‌ها بر حوزه‌هایی نظیر اقتصاد، جامعه و محیط زیست در اواخر قرن بیستم مضاعف شد و مفهومی «مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها» یا CSR  را به دنیای مدیریت وارد کرد. در واقع با توجه به اینکه سازمان‌ها از منابع انسانی، طبیعی و اقتصادی جامعه بهره می‌برند، نسبت به مسائل آن نیز مسئول هستند.  بر خلاف نگاه سنتی به مدیریت و کسب و کار، سازمان‌ها فقط در مقابل سهامداران شان مسئول نیستند و نباید فقط به افزایش سود کوتاه مدت سهامداران خود بیاندیشند؛ بلکه ذینفعان دیگری نیز دارند و ملزم هستند خواسته‌های مشروع آن‌ها را هم مورد توجه قرار دهند.

فونیکس: دوست‌دار محیط زیست

آلودگی هوای کلان‌شهرهای ایران، یکی از معضلات اساسی است که استمرار آن با افزایش مشکلات جسمی به ویژه نارسایی‌های تنفسی همراه است و می‌تواند آسیب‌های جدی بر جای بگذارد. توجه به افزایش فضای سبز و توجه به فعالیت‌هایی نظیر درخت‌کاری، در کنار برنامه‌هایی مثل استفاده از وسایل نقلیه مستقل از سوخت‌های فسیلی، می‌تواند تدریجا به رفع مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد بیانجامد. اصطلاح «مسئولیت اجتماعی برند»، برای ما یک مفهوم بومی نیست و نسبتا تازگی دارد و به همین خاطر برندهایی که در این زمینه نقش پرچم‌دار را ایفا کنند می‌توانند برای سایرین هم الهام‌بخش باشند و در نهایت، تحول بزرگی را در زمینه‌های مورد نظر فراهم کنند.

فونیکس: دوست‌دار محیط زیست

برند فونیکس در عرصه خودروسازی ایران به منظور اقناع نیازهای لاکچری خریداران ظهور کرد. فونیکس با ارائه تکنولوژی‌های روز دنیا ظرف مدت کوتاهی، جایگاه خود را تثبیت و علاقه‌مندان به فناوری را جذب نمود. این برند در سال جاری، با رونمایی از FX به عنوان محصولی جذاب، چابک و پرشتاب، نسل جوان را تحت تاثیر قرار داد. فونیکس همچنین با ارائه Tiggo 8 Pro Max به عنوان یک کراس اوور با دو دیفرانسیل هوشمند، به خوبی توانست نیازهای بازار برای خودرویی صفر کیلومتر که قابلیت گشت و گذار در طبیعت را داشته باشد، تامین کند و به این صورت، حسن ختامی برای پایان سال کاری خود داشته باشد. اما از آنجا که برند فونیکس، همواره نوآوری را سرلوحه کار خود دارد، برای سال جدید نیز برنامه‌های دیگری را پیش خواهد برد. چشم‌انداز این برند در راستای مسئولیت اجتماعی که برای خود تعریف کرده، در راستای ارزش‌های زیست‌محیطی و کاهش مصرف سوخت فسیلی است. از همین رو برای کمک به این زمینه‌ها، فونیکس اهداف خود را دنبال می‌کند که پیشبرد آن علاوه بر تاثیر مستقیم بر کاهش آلودگی هوا، با ترویج فرهنگ استفاده از خودروهای دوستدار محیط زیست همراه خواهد بود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.