دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20862 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

محل عرضه داروهای طبیعی و مکمل ها تنها در داروخانه است/ عطاری ها تنها حق فروش مواد گیاهی را دارند «سراب یاوری» کرمانشاه بعد از ۲ سال احیاء شد ۴ پروژه اولویت‌دار گردشگری کرمانشاه کدامند؟ راه‌های استان کرمانشاه لغزنده است تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی اطلاعیه قطعی آب در کرمانشاه ۶۵ درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پُر شد کرمانشاه از فردا دوباره بارانی می‌شود اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است این سامانه پُربارش تا کی مهمان کرمانشاه است؟ فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود

فونیکس: دوست‌دار محیط زیست
24 اسفند 1401 - 14:22
شناسه : 286313
3
طلوع‌‌کرمانشاه :

این جمله را بسیار شنیده‌ایم که «درخت‌ها ریه‌های حیاتی شهر هستند» اما آنچه در مقام عمل شاهد هستیم، این است که ما انسان‌ها به دنبال منافع کوتاه‌مدت، کمتر به طبیعت توجه داریم و از روش‌های مختلف نظیر آلودگی هوا یا قطع بی رویه درختان، به محیط زیست آسیب می‌زنیم. روز درختکاری، در کشورهای مختلف، بهانه‌ای است برای اینکه در رویه‌های کهنه بازنگری داشته باشیم و با کاشت درختان، بخشی از طبیعت از دست رفته را احیا کنیم. این وسط، پرداختن به «مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها» (Corporate Social Responsibility) نیز می‌تواند در پیشبرد هر چه بهتر پروژه‌هایی که نفع جمعی را در پی دارد، بسیار کلیدی باشد.

پ
پ

مسئولیت اجتماعی یک برند، به نقش آن در حوزه اجتماع اشاره دارد. به عبارت دیگر، مجموعه وظایف و تعهداتی که یک شرکت موظف است در جهت مراقبت و کمک به جامعه‌ای که در آن فعالیت می‌کند، انجام دهد. مطالبه از سازمان‌ها برای مسئولیتی که در قبال جامعه دارند، موضوعی است که با گسترش روزافزون اثرگذاری آن‌ها بر حوزه‌هایی نظیر اقتصاد، جامعه و محیط زیست در اواخر قرن بیستم مضاعف شد و مفهومی «مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها» یا CSR  را به دنیای مدیریت وارد کرد. در واقع با توجه به اینکه سازمان‌ها از منابع انسانی، طبیعی و اقتصادی جامعه بهره می‌برند، نسبت به مسائل آن نیز مسئول هستند.  بر خلاف نگاه سنتی به مدیریت و کسب و کار، سازمان‌ها فقط در مقابل سهامداران شان مسئول نیستند و نباید فقط به افزایش سود کوتاه مدت سهامداران خود بیاندیشند؛ بلکه ذینفعان دیگری نیز دارند و ملزم هستند خواسته‌های مشروع آن‌ها را هم مورد توجه قرار دهند.

فونیکس: دوست‌دار محیط زیست

آلودگی هوای کلان‌شهرهای ایران، یکی از معضلات اساسی است که استمرار آن با افزایش مشکلات جسمی به ویژه نارسایی‌های تنفسی همراه است و می‌تواند آسیب‌های جدی بر جای بگذارد. توجه به افزایش فضای سبز و توجه به فعالیت‌هایی نظیر درخت‌کاری، در کنار برنامه‌هایی مثل استفاده از وسایل نقلیه مستقل از سوخت‌های فسیلی، می‌تواند تدریجا به رفع مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد بیانجامد. اصطلاح «مسئولیت اجتماعی برند»، برای ما یک مفهوم بومی نیست و نسبتا تازگی دارد و به همین خاطر برندهایی که در این زمینه نقش پرچم‌دار را ایفا کنند می‌توانند برای سایرین هم الهام‌بخش باشند و در نهایت، تحول بزرگی را در زمینه‌های مورد نظر فراهم کنند.

فونیکس: دوست‌دار محیط زیست

برند فونیکس در عرصه خودروسازی ایران به منظور اقناع نیازهای لاکچری خریداران ظهور کرد. فونیکس با ارائه تکنولوژی‌های روز دنیا ظرف مدت کوتاهی، جایگاه خود را تثبیت و علاقه‌مندان به فناوری را جذب نمود. این برند در سال جاری، با رونمایی از FX به عنوان محصولی جذاب، چابک و پرشتاب، نسل جوان را تحت تاثیر قرار داد. فونیکس همچنین با ارائه Tiggo 8 Pro Max به عنوان یک کراس اوور با دو دیفرانسیل هوشمند، به خوبی توانست نیازهای بازار برای خودرویی صفر کیلومتر که قابلیت گشت و گذار در طبیعت را داشته باشد، تامین کند و به این صورت، حسن ختامی برای پایان سال کاری خود داشته باشد. اما از آنجا که برند فونیکس، همواره نوآوری را سرلوحه کار خود دارد، برای سال جدید نیز برنامه‌های دیگری را پیش خواهد برد. چشم‌انداز این برند در راستای مسئولیت اجتماعی که برای خود تعریف کرده، در راستای ارزش‌های زیست‌محیطی و کاهش مصرف سوخت فسیلی است. از همین رو برای کمک به این زمینه‌ها، فونیکس اهداف خود را دنبال می‌کند که پیشبرد آن علاوه بر تاثیر مستقیم بر کاهش آلودگی هوا، با ترویج فرهنگ استفاده از خودروهای دوستدار محیط زیست همراه خواهد بود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.