یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20835 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید

پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان زاگرس یکم تا چهارم دی ماه برگزار می‌شود
26 آذر 1396 - 15:41
شناسه : 2871
2
قادری: طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان زاگرس با مشارکت بهزیستی استان‌های همدان، لرستان، ایلام و کردستان طی یکم تا چهارم دی ماه امسال برگزار می‌شود.

پ
پ

به گزارش خبرنگار طلوع، امید قادری امروز در جلسه ای که با محوریت برگزاری پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان زاگرس برگزار شد، گفت: این جشنواره با مشارکت بهزیستی استان و معاونت امور توانبخشی و همکاری بهزیستی استان‌های همدان، لرستان، ایلام و کردستان طی یکم تا چهارم دی ماه امسال برگزار می‌شود.

وی «معلولین و برابرسازی فرصت ها در تمامی عرصه های اجتماعی، آموزشی، فرهنگی، هنری»، «ارتقاء سطح آگاهی عمومی و تغییر نگرش منفی نسبت به افراد دارای معلولیت»، «درونی سازی الگوهای رفتاراخلاقی، رشد دیدگاه همدلی وارزش های مثبت فرهنگی» و «تشویق به آفرینش هنری و افزایش همکاری میان هنرمندان تئاتر و معلولین علاقمند به هنر نمایش» را از محورهای این جشنواره نام برد.

قادری گفت: بخش های صحنه ای، خیابانی و محیطی، کودک و نوجوان و مسابقه نمایشنامه نویسی در این جشنواره نیز برگزار میشود و تاکنون ۱۲۸ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که از این تعداد ۶۳ اثر بازبینی شده و ۱۰ اثر آن خیابانی است.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای به آمار آسیب دیدگان زلزله اخیر داشت و افزود: تا امروز ۱۱۸ معلول شناسایی شدند که از این تعداد ۱۸ نفر قطع نخاع شده و ۲ نفر بر اثر شدت جراحت جان خود را از دست دادند.

وی گفت: ۱۳ کودک بر اثر زلزله بی سرپرست شدند ، ۳۴ زن نیز همسران خود را در این حادثه از دست دادند. تاکنون نیز ۱۱۱ نفر بی سرپرست را تحت پوشش قرار دادیم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.