سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 1 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 21454 تعداد نوشته های امروز : 3×

آخرین خبرها

سرقت در کرمانشاه کاهش ۲۲ درصدی داشته است سقوط از درخت گردو جان باغدار صحنه ای را گرفت انجام ۲۴۱۷ عملیات توسط آتش‌نشانان کرمانشاهی طی شش‌ماهه نخست امسال محافظت از پیری مغز با تکیه بر رژیم غذایی چگونه «شپشِ سر» را از بین ببریم؟ طعمه گذاری مناطق آلوده به موش/ شهروندان به طعمه‌ها دست نزنند کرمانشاه شهر گردشگری نیست فیلم کوتاه «نیچیر» وارد جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران شد تشکیل پلیس گردشگری نیاز کرمانشاه است آغاز فصل بارش‌ها و لزوم پاکسازی کانال‌های آب در شهر کرمانشاه اعضای بدن فرد ۵۷ ساله کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید مدارس کرمانشاه زیر ذره‌بین استاندارد ۵ سال برای مقابله با «بحران جمعیت» فرصت داریم کرمانشاه هنوز یک معبر گردشگری است/ جاذبه‌های گردشگری را به خوبی معرفی نکرده‌ایم کاهش محسوس دمای هوای کرمانشاه در دومین هفته از فصل پاییز مجوز افزایش تراکم یک طبقه در برخی از محلات کرمانشاه صادر شد ۱۰۶۳ قبضه سلاح و مهمات در کرمانشاه کشف شد به ۱۰ ایستگاه آتشنشانی دیگر در کرمانشاه نیاز داریم اراذل و اوباش رفتارشان را اصلاح نکنند قاطعانه و بدون گذشت با آن ها برخورد می شود آثار چهارمین جشنواره هنرهای مفهومی کرمانشاه به نمایش گذاشته شد

خرید با کارت بانکی مقتولان دست قاتل معتاد را در کرمانشاه رو کرد
04 مهر 1403 - 19:24
شناسه : 294990
4
طلوع‌‌کرمانشاه : سرهنگ "علي کرمي" در گفت‌وگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه اظهار داشت: پس از وقوع قتل 3 شهروند کرمانشاهي شامل يک مرد 70 ساله و دو زن 63 و 94 ساله در کرمانشاه، رسيدگي فوري به موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت. وي ادامه داد: کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنايي پس از تشکيل پرونده اوليه، اقدامات اطلاعاتي خود را براي شناسايي فرد قاتل آغاز کرده و در تحقيقات ابتدايي دريافتند جوان ناشناسي در چند مرحله اقدام به خريد و برداشت وجه از کارت هاي بانکي مقتولان کرده است. سرهنگ کرمي افزود: با کسب اين اطلاعات، جوان 39 ساله که اعتياد شديدي به مواد مخدر صنعتي داشت شناسايي و پس از دستگيري در محل سکونتش به پليس آگاهي استان منتقل شد و تحت بازجويي قرار گرفت. رئيس پليس آگاهي استان خاطرنشان کرد: کاراگاهان حين دستگيري اين فرد خودرو تيبا متعلق به مقتولان و کارت هاي بانکي آن ها را نيز در منزل متهم کشف کردند.
منبع : اختصاصی طلوع کرمانشاه
پ
پ

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: فردی که اقدام به قتل ۳ نفر با سلاح گرم و خرید با کارت بانکی آن ها در کرمانشاه کرده بود نهایتا توسط کاراگاهان به دام افتاد و دستگیر شد.

سرهنگ “علی کرمی” در گفت‌وگو با خبرنگار طلوع کرمانشاه اظهار داشت: پس از وقوع قتل ۳ شهروند کرمانشاهی شامل یک مرد ۷۰ ساله و دو زن ۶۳ و ۹۴ ساله در کرمانشاه، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پس از تشکیل پرونده اولیه، اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی فرد قاتل آغاز کرده و در تحقیقات ابتدایی دریافتند جوان ناشناسی در چند مرحله اقدام به خرید و برداشت وجه از کارت های بانکی مقتولان کرده است.

سرهنگ کرمی افزود: با کسب این اطلاعات، جوان ۳۹ ساله که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر صنعتی داشت شناسایی و پس از دستگیری در محل سکونتش به پلیس آگاهی استان منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: کاراگاهان حین دستگیری این فرد خودرو تیبا متعلق به مقتولان و کارت های بانکی آن ها را نیز در منزل متهم کشف کردند.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی ها به قتل هر ۳ عضو خانواده اعتراف کرده است، گفت: طبق اظهارات این شخص، مقتولان از اقوام دور پدری وی بوده و با توجه به اسلحه ای که در اختیار داشته به منظور سرقت وارد منزل آن ها می شود.

سرهنگ کرمی خاطرنشان کرد: طبق اعترافات متهم، پس از حضور وی در منزل مقتولان، آن ها متوجه حضور این شخص می شوند و او هم با کلتی که در اختیار داشته اقدام به شلیک به اعضای آن خانواده و قتل آن ها می کند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه ادامه داد: قاتل دستگیر شده همچنین پس از ارتکاب قتل اقدام به سرقت خودرو تیبا، کارت های بانکی و یکسری اقلام با ارزش دیگر می کند و سپس جنازه هر ۳ نفر را با خوردویی که در اختیار داشته به اطراف شهر منتقل و درون چاه می اندازد.

وی با اشاره به کشف جسد هر ۳ مقتول و اموالی که از آن ها سرقت شده بود، یادآوری کرد: فرد قاتل نیز همچنین تحت بازجویی های تخصصی می باشد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.