شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20852 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟

تعداد زیادی از عوامل اصلی تحریک به ایجاد تجمع و هدایت آشوب های خیابانی دستگیر شدند
13 دی 1396 - 7:57
شناسه : 3221
1
مدعی العموم کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

دادستان کرمانشاه گفت: تعداد زیادی از عوامل اصلی تحریک به ایجاد تجمع و هدایت آشوب های خیابانی دستگیر شدند.

پ
پ

محمدحسین صادقی در گفتگو با خبرنگار طلوع، اظهار داشت: هیچ مطالبه ای ولو موجه و به حق در بستر ناامنی و با برهم زدن نظم و آرامش عمومی بی شک قابل تحقق نیست.

وی افزود: همین که دشمنان شناخته شده این مرز وبوم از این وقایع ناخوشایند با اشتیاقی وصف ناشدنی استقبال کرده و حمایت خود را از آن اعلام کرده اند بیانگر آن است که حرکت در این مسیر بازی در زمین دشمن و تلاش برای تحقق خواسته‌های نابجای آنهاست.

صادقی گفت: رفتارهای مبتنی بر نقض آگاهانه و آشکار قانون، هتک حرمت اشخاص، اماکن و تخریب اموال عمومی، انسداد معابر، ایجاد فضای وحشت و هراس در خیابان‌ها توام با اقدامات ساختارشکنانه، بازداشتن مردم از کسب وکار و مختل نمودن جریان عادی امور وضعیت قابل تحملی نیست.

مدعی العموم استان کرمانشاه گفت: این اقدامات خاصه تبانی و اجتماع به قصد برهم زدن امنیت جرائمی است که از منظر قاطبه مردم قابل اغماض نبوده و اثبات آن علاوه بر محرومیت آتی مرتکب از بعضی حقوق اجتماعی مطابق قانون مجازات اسلامی مستوجب کیفر شدید است، از همین روی اقتضاء دارد خانواده ها مراقب فرزندان و به ویژه جوانان خود باشند، مبادا ناخواسته به سبب فریب، اغفال یا غلبه هیجان به جرگه افراد مجرم و قانون شکن وارد شوند.

صادقی گفت: ️تاکنون تعداد قابل توجهی از عوامل اصلی تحریک به ایجاد تجمع و هدایت آشوب های خیابانی دستگیر شده اند و از عموم شهروندان فهیم نیز انتظار دارد در شناسایی و معرفی این افراد با پلیس و نیروهای امنیتی همکاری کنند.

وی افزود: ضمن اینکه تمامی اقدامات اشخاص فعال در شکل گیری و هدایت تجمعات غیرقانونی با ابزارهای فنی تحت رصد دقیق قرار دارد. هرچند ممکن است بنا به ملاحظاتی بلافاصله بر مبنای یافته های میدانی اقدام به دستگیری افراد نشود.

صادقی گفت: ️بدون تردید صف آشوبگران و برهم زنندگان امنیت عمومی از مردم با بصیرت و ولایت مدار کرمانشاه جداست، صدق این مدعا را همگان در راهپیمایی باشکوه ۱۳ دی ۹۶ مردم کرمانشاه مشاهده خواهند نمود.

دادستان کرمانشاه گفت:-به شهروندان عزیز اطمینان می‌دهیم روند برخورد بدون چشم پوشی تا برچیده شدن بساط این افراد فرصت طلب از کف خیابان ها با جدیت و قاطعیت ادامه دارد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.