شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20835 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟ عملیات نجات خودروی گرفتارشده با ۶ نفر سرنشین آن از رودخانه زمکان در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید

تهدیدی برای خودروسازی «پژو» در ایران
25 مرداد 1396 - 11:30
شناسه : 346
6
طلوع‌‌کرمانشاه :

«سایر خودروسازان خواستار ورود به بازار رو به رشد خودروسازی ایران هستند و درصدد جستجوی سرمایه‌گذاری در آن کشور هستند، مانند فولکس واگن و و این موضوع برای سرمایه‌گذاری پژو تهدیدی قلمداد می‌شود».

پ
پ
پروفسور «دیوید بیلی» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری «آذرنیوز» جمهوری اذریابجان اشاره می‌کند که گفته می‌شود توافق رنو با ایران به تقویت اقتصاد آن کشور می‌انجامد. با این حال، این می‌تواند تهدیدی برای رقیب دیگر این شرکت خودروسازی یعنی پژو و فعالیت‌های آن در خاورمیانه باشد. 
 
 پروفسور بیلی پروفسور مدرسه بازرگانی استون به ترند می‌گوید: «سایر خودروسازان خواستار ورود به بازار رو به رشد خودروسازی ایران هستند و درصدد جستجوی سرمایه‌گذاری در آن کشور هستند، مانند فولکس واگن و و این موضوع برای سرمایه‌گذاری پژو تهدیدی قلمداد می‌شود».  
 
ترند اشاره می‌کند که سازمان توسعه و نوسازی ایران اعلام کرده است که قرارداد شرکت خودروسازی فرانسوی رنو با ایران به ارزش ۶۶۰ میلیون پوند بوده است. دیوید بیلی که یک کارشناس بانفوذ بازرگانی است می‌گوید: «البته محدودیت‌هایی داخلی برای سرمایه‌گذاری رنو وجود خواهد داشت و انتظار می‌رود که برای تامین قطعات از تولید‌کنندگان بین‌المللی استفاده شود». 
 
«محمدرضا نجفی منش» دبیر انجمن تولید کنندگان قطعات خودرو ایران پیشتر به ترند گفته بود که همکاری میان تولید‌کنندگان و تامین‌کنندگان قطعات خودروی ایرانی و اروپایی منجر به انتقال مهارت فنی به ایران خواهد شد. 
 
رضا نجفی‌منش گفته بود که در حال حاضر در ایران همکاری با شرکای بین‌المللی دست‌کم در ۵۰ بخش خودروسازی وجود دارد. او اشاره کرده بود که شرکت آلمانی بوش یکی از برجسته‌ترین تولید‌کنندگان و تامین‌کنندگان قطعات خودروی خارجی نیز با ایران همکاری دارد. 
 
ترند می‌نویسد: «فروش رنو در بازار خودرو ایران در نیمه اول سال ۲۰۱۷ میلادی به میزان ۱۰۰.۳ درصد افزایش یافت و سهم آن شرکت از بازار خودروسازی ایران به ۹.۸ درصد افزایش یافته است. سال گذشته شرکت خودروسازی پژو سیتروئن قراردادی با ایران به منظور راه‌اندازی کارخانه تولید ۲۰۰ هزار خودرو در سال با ایران امضا کرد. پژو در میان بازیگران اصلی در بازار خودروسازی ایران پیش از وضع تحریم‌های بین‌المللی بود. در ماه ژانویه گذشته، پژو اعلام کرد که در سال ۲۰۱۶ میلادی فروش بین‌المللی آن شرکت به میزان ۵.۸ درصد افزایش یافته و به ۳.۱۴۶ میلیون واحد از جمله ۲۳۳ هزار وسیله نقلیه در ایران تحت مجوز این شرکت خودروسازی فرانسه افزایش یافته است». 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.