چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20870 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

کلانشهردرمانده برای رسیدن به توسعه/ فوریت گرایی ضدتوسعه شهری است باید شرایط زندگی آسان برای معلولان و بیماران خاص فراهم شود ۹۶۵ زائر کرمانشاهی راهی حج تمتع می‌شوند ثبت نام از متقاضیان شرکت در آزمون ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره آغاز شد تولید و توزیع ۶۰۰ هزار نشا‌ء گُل‌فصلی در کرمانشاه دعوت پایگاه بسیج ادارات شهید بهشتی دادگستری کرمانشاه برای حضور در مراسم معنوی سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز سرپرست معاونت پیشگیری آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه منصوب و معارفه شد حال و روز تالاب‌ هشیلان و سراب‌های کرمانشاه پس از بارندگی اخیر محل عرضه داروهای طبیعی و مکمل ها تنها در داروخانه است/ عطاری ها تنها حق فروش مواد گیاهی را دارند «سراب یاوری» کرمانشاه بعد از ۲ سال احیاء شد ۴ پروژه اولویت‌دار گردشگری کرمانشاه کدامند؟ راه‌های استان کرمانشاه لغزنده است تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی اطلاعیه قطعی آب در کرمانشاه ۶۵ درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پُر شد کرمانشاه از فردا دوباره بارانی می‌شود اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است این سامانه پُربارش تا کی مهمان کرمانشاه است؟ فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید

مرکز هماهنگی هدایت شده در عراق نداریم / مشوق های صادراتی باید برقرار شود
28 دی 1396 - 12:33
شناسه : 4068
1
کاشفی در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر استان کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر استان کرمانشاه برگزار شد.

پ
پ

به گزارش خبرنگار طلوع کرمانشاه، مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر استان کرمانشاه امروز پنجشنبه با حضور مسئولان و فعالان اقتصادی برگزار شد.

کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: بحث قیمت تمام شده بالا  به معضل بزرگ بخش صادرات تبدیل شده است.

وی گفت: تسهیل در امور صادرات و مشوق های صادراتی از محورهای تاثیرگذار بر روند صادرات و تولید کشور است و این موضوع در سال های اخیر ضعیف شده ست.

کاشفی گفت: عدم تبادل مالی پولی با عراق موجب افزایش ریسک صادرات شده و نیازمند ایجاد یک مرکز هماهنگی هدایت شده در عراق هستیم.

عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در این مراسم اظهار داشت: ۹ ماه از سال درگیر بودجه‌ای هستیم که هیچ اقتصادی از دل آن بیرون نمی‌آید.

وی با بیان اینکه صددرصد بودجه هزینه های جاری بوده، گفت: بودجه عمرانی از محل اوراق مشارکت است و این تشکیلات به اندازه‌ای که برای آن خرج می‌شود بازدهی ندارد.

خسروتاج رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در این مراسم خواستار اصلاح ساختار مدیریتی کشور شد و افزود: برای رونق صادرات و رونق اقتصاد در کشور نیاز به هم افزایی و تلاش بیش از پیش داریم.

وی یادآور شد: ما نیازمند اصلاح ساختار مدیریتی کشور هستیم، در برخی از بخش های صادرات کشور دارای رشد خوبی بوده ایم ولی در برخی از حوزه های صادراتی نسبت به آن چیزی که مدنظر بوده رشد خوبی نداشته ایم.

خسرو تاج اضافه کرد: باید متولی واحد جهت تصمیم گیری و اجرا به صورت ضربتی وجود داشته باشد و این امر مستلزم اتخاذ تصمیم مجلس و دولت است.

فرهاد تجری عضو مجمع نماینگان استان کرمانشاه در این جلسه گفت: با تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین تراز تجاری و اشتغال زایی در منطقه رشد چشم گیری خواهد داشت.

در این مراسم از صادرکنندگان برتر استان کرمانشاه تقدیر به عمل آمد.

همچنین از رضا سلیم ساسانی، رئیس اتاق اصناف کرمانشاه و مدیرعامل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه به عنوان حامی صادرات استان در سال ۹۶ تقدیر شد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.