دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20862 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

محل عرضه داروهای طبیعی و مکمل ها تنها در داروخانه است/ عطاری ها تنها حق فروش مواد گیاهی را دارند «سراب یاوری» کرمانشاه بعد از ۲ سال احیاء شد ۴ پروژه اولویت‌دار گردشگری کرمانشاه کدامند؟ راه‌های استان کرمانشاه لغزنده است تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی اطلاعیه قطعی آب در کرمانشاه ۶۵ درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پُر شد کرمانشاه از فردا دوباره بارانی می‌شود اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است این سامانه پُربارش تا کی مهمان کرمانشاه است؟ فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود

نامه‌ی دکتر جلیل صحرایی دبیر انجمن مدرسین خطاب به معاون فرهنگی دانشگاه
24 اردیبهشت 1398 - 15:33
شناسه : 61987
2
طلوع‌‌کرمانشاه :

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محسنی

معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی

با سلام و آرزوی قبولی طاعات جنابعالی، امروز دانشجویی با اضطراب و نگرانی و در ضمن معترض از اینکه متن زیر از سوی دانشگاه برای خانواده وی ارسال گردیده است.

“دانشجوی گرامی: با سلام و احترام، بر اساس دریافت گزارش های متوالی از سوی ضابطان فرهنگی دانشگاه، پوشش جنابعالی متناسب با شأن و جایگاه دانشگاه (ضوابط مصوبه شورای فرهنگی دانشگاه و نامه وزارت عتف) نیست. لذا صمیمانه و مؤکداً از شما تقاضا می شود به عنوان آخرین اخطار به این توصیه اخلاقی-قانونی دانشگاه مبنی بر اصلاح پوشش خود، اهتمام بورزید. بدیهی است در غیر این صورت، دانشگاه در راستای حفظ حریم اخلاقی-فرهنگی خود بر پایه ضوابط و آیین نامه انضباطی دانشجویان عمل خواهد کرد.”

خانواده ای که چنین پیامی دریافت می کند در مورد فرزندش که در شهر دیگری به تحصیل اشتغال دارد و از وی دور است چه فکری می کند؟ با نگران کردن خانواده ها در این ماه رحمت الهی چه تغییر و تاثیری در مناسبات فرهنگی دانشگاه ایجاد خواهد شد؟/ همانطور که مستحضرید راه های بی حاصل پیموده شده را مجددا پیمودن کار عبث و بیهوده ای بیش نیست. گیریم خطایی نیز از دانشجویی سر بزند که بر خلاف آموزه های دینی به زعم برخی از دین ناشناسان این بزرگترین خطا پیدا بودن موی سر است، آیا سزاوار است موجبات نگرانی خانواده ها را فراهم نمود؟ اگر پدر و برادری متعصب بر اساس این تذکرات نسبت به دختر و خواهر خویش دست به اقدام ناصوابی زد و آسیبی متوجه دانشجو گردید چه کسی پاسخگو می باشد؟/با آسیب شناسی عالمانه و بررسی دلایل و ریشه های عدم موفقیت متولیان فرهنگی کشور که هزینه های نجومی نیز صرف گردیده است، بایستی مشکلات و معضلات فرهنگی را در کشور مورد کنکاش قرار داد و شایسته نیست که با رفتارهای ناصواب و بی حاصل و صرفا برای خوشایند برخی موجبات تشویش اذهان و نگرانی خانواده ها و دانشجویان را فراهم نمود/انتظار می رود که دانشگاه بعنوان محل خردورزی نسبت به حجاب دانشجویان با تامل بیشتری رفتار نماید تا به نتیجه مطلوب نائل آید/از جنابعالی نیز بعنوان شخصیتی اهل مطالعه و فرهیخته انتظار می رود با سعه صدر و درایت بیشتر و به عدالت با دانشجویان رفتار نمایید و مجری هر فعل بی حاصلی و احیانا از سوی غیر دانشگاهیان نباشید. در غیر اینصورت پیشنهاد می گردد با کناره گیری، خود را نجات دهید که به صواب نزدیک تر است.

در پناه خدا سلامت باشید.

جلیل صحرایی عضو هیات علمی دانشکده علوم

پ
پ

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.